Jump to content

[SA][CLEO]Prison Escape


Bierbuikje

Recommended Posts

Die anderen hebben hoogstwaarschijnlijk niet gekeken en weten niet dat jij hun mod gebruikt.

Die anderen zitten niet op het forum, maar btw : Er zijn veel die gewoon video's maken van mods die niet van hen zijn, een vriend van mij en ik hebben een video gemaakt van een mod die niet werkt, maar we hebben het bekeken met Map Viewer en gefilmd met Fraps, en dat was ook niet onze mod en de maker heeft niets gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael_Scofield94941

    22

  • Bierbuikje

    13

  • Beagle

    6

  • S.W.A.T.

    4

Leg mij dan eens uit wat dát voor betrekking heeft op Bierbuikje en het gebruiken zijn mod in een video van jou? Als de maker niet weet dat jij zijn of haar mod gebruikt zal hij er niet gauw iets van zeggen omdat hij het niet weet. Het is gewoon niet netjes dat je modificaties gebruikt in video's zonder hun toestemming.

Link to comment
Delen op andere websites

Leg mij dan eens uit wat dát voor betrekking heeft op Bierbuikje en het gebruiken zijn mod in een video van jou? Als de maker niet weet dat jij zijn of haar mod gebruikt zal hij er niet gauw iets van zeggen omdat hij het niet weet. Het is gewoon niet netjes dat je modificaties gebruikt in video's zonder hun toestemming.

En jij hebt er natuurlijk ook weer iets op te zeggen, wat ga ik nu krijgen als ik het toch zou doen, 80 %, 100 ?

Ik vraag mij alleen af wat er verkeerd aan is om een mod in een video te gebruiken...

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag mij alleen af wat er verkeerd aan is om een mod in een video te gebruiken...

Het is in dit geval werk van mij en ik wil niet dat je het gaat gebruiken voor je filmpje.

Maar toch heb je er geen reden voor, waarom mag het niet ?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je problemen hebt met je (in mijn ogen terechte) waarschuwing moet je maar een topic in crewgeschillen openen.

Er is niks verkeerd om een modificatie te gebruiken in een video van jou, het enige is dat je toestemming moet hebben van de maker. Het is niet netjes om dit zomaar te doen zonder toestemming. Bierbuikje heeft ook helemaal geen reden nodig, hij zegt nee en je doet het dus niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar toch heb je er geen reden voor, waarom mag het niet ?

Ik heb er zeker veel, heel veel werk in gestoken. Meer dan die twee uurtjes die jij er gister aan besteed hebt en ik wil niet dat een ander daar gebruik van maakt om zijn eigen filmpjes te promoten.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Micheal scofield.

Er bestaat iets genaamd de copyright wet, dat is een internationale wet dat je niet zomaar iets mag gebruiken wat door andere mensen is gemaakt zonder hun toestemming. Doe je dat wel dan overtreed je een wet en kan er zelfs een aanklacht tegen je worden ingediend, maar dat is dan alleen bij heel erg extreme gevallen.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Als we het over kinderachtig hebben zal ik maar niet over jou beginnen want dan ben ik nog een tijdje bezig. Ten eerste als iemand nee zegt dan respecteer je dat gewoon, ten tweede stel jij hebt een mod gemaakt veel energie erin gestoken en iemand gaat het in een eigen mod gebruiken O.I.D. en jij wilt dat niet, dan zou je toch ook gewoon nee zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als we het over kinderachtig hebben zal ik maar niet over jou beginnen want dan ben ik nog een tijdje bezig. Ten eerste als iemand nee zegt dan respecteer je dat gewoon, ten tweede stel jij hebt een mod gemaakt veel energie erin gestoken en iemand gaat het in een eigen mod gebruiken O.I.D. en jij wilt dat niet, dan zou je toch ook gewoon nee zeggen.

Dat is nu ook weer helemaal anders, ten eerste heb ik gezegd dat ik zijn naam in de credits ging zetten en ten tweede gebruik ik het niet voor mijn eigen mod, het is een video.

Link to comment
Delen op andere websites

Als we het over kinderachtig hebben zal ik maar niet over jou beginnen want dan ben ik nog een tijdje bezig. Ten eerste als iemand nee zegt dan respecteer je dat gewoon, ten tweede stel jij hebt een mod gemaakt veel energie erin gestoken en iemand gaat het in een eigen mod gebruiken O.I.D. en jij wilt dat niet, dan zou je toch ook gewoon nee zeggen.

Dat is nu ook weer helemaal anders, ten eerste heb ik gezegd dat ik zijn naam in de credits ging zetten en ten tweede gebruik ik het niet voor mijn eigen mod, het is een video.

En ik heb gezegd dat ik daar geen toestemming voor geef.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nu ook weer helemaal anders, ten eerste heb ik gezegd dat ik zijn naam in de credits ging zetten en ten tweede gebruik ik het niet voor mijn eigen mod, het is een video.

Nou, dat draait de zaak vollédig om zeg.. :cab:. Houd er maar over op, je gebruikt zijn mod niet; doe je het wel, zijn er gevolgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...