S.W.A.T. Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Mod, video het idee is hetzelfde je maakt zelf iets. Stel iemand gebruikt jouw serie zonder jou toestemming is dat dan makkelijker voor je om te begrijpen. Ten tweede iemand's naam in de credits zetten is niet zo geweldig hoor. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Jaja, ik zal hem niet gebruiken, niet in paniek geraken... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Hoe zou jij het vinden als ik jouw film zou gebruiken voor bijvoorbeeld de promotie van het 1 of het ander? Dat zou je niet leuk vinden. Je mag bijvoorbeeld wel DYOM gebruiken, omdat je daar je eigen missie maakt en wij al lang toestemming hebben gegeven dat je die mag gebruiken. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) Doe anders allemaal even alsof er juist een moord is gepleegd, man man, zo overdrijven. >>> Door Beagle: Ow, nu wordt het helemaal mooi; Wij overdrijven? Je moet gewoon accepteren dat als hij nee zegt, het nee is.<<< Ja, jullie overdrijven, zo'n drama maken omdat er een filmpje wordt gemaakt van een mod. Bewerkt: 14 februari 2010 door Beagle Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Ik zelf als modder kan zeer goed begrijpen waarom Bierbuikje in dit geval nee zegt. Waarschijnlijk komt jouw video Micheal, niet overeen met de visie waarmee Bierbuikje deze mod heeft gemaakt. Wellicht vind hij dit een afbraak aan de reputatie van zijn modificatie waardoor hij, en terecht, weigert om zijn mod te gebruiken voor jouw filmpjes. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) Ik denk Michael dat je gewoon BB zijn mening moet accepteren en er zelf geen drama van maken, jij zegt dat BB overdrijft. Maar dat is niet zo, jij maakt er op dit moment een drama van. Haal de video met de modificatie van youtube af, en verfilm hem eventueel opnieuw in een andere vorm. En ja, het zal inderdaad veel werk gekost hebben om die video te maken. Maar het koste BierBuikje ook veel werk om die mod te maken. Sowieso is het gewoon normaal dat je uit respect die video van het web afhaalt, en de mening van BB accepteert. Als hij nee zegt dan is het ook echt nee. Je had dit ook gewoon kunnen voorkomen door voor dat je de video online zette even BB te PMen, misschien had hij het dan wel goed gevonden. De eerste keer dat ik hier post, wel gezellig. Of niet Biegel ? Bewerkt: 15 februari 2010 door Fiegel5 Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) Ok, ik zal de mening van BB respecteren en de video van het internet afhalen, maar dan wil ik ook liefst iets : ik zou dan graag willen dat een moderator of administrator het GTA San Andreas Prison Break topic heropent. EDIT : Ik heb de video van youtube afgehaald, kijk maar, wilt iemand nu AUB het GTA SA PB topic heropenen ? Bewerkt: 18 februari 2010 door Michael_Scofield94941 Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Beste BB, Ik ben bereid om de video offline te houden, maar als niemand het GTA San Andreas Prison Break topic heropent, dan upload ik hem gewoon opnieuw. Reageren
KJF Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Ik zal wel weer wat over de mod zeggen, het ziet er goed uit BB, ben niks anders van je gewend. Zodra ik volgende maand SA weer heb gekocht, ga ik deze mod zeker installeren Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Beste BB, Ik ben bereid om de video offline te houden, maar als niemand het GTA San Andreas Prison Break topic heropent, dan upload ik hem gewoon opnieuw. Wij staan niet open voor chantage. Het gebruiken van andermans' mods zonder toestemming kost je 40% warn, dus ik zou er maar 2x over nadenken voor je wat doet. Verdere discussie via PM, ik wil over dit onderwerp niets meer zien in dit topic. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Beste BB, Ik ben bereid om de video offline te houden, maar als niemand het GTA San Andreas Prison Break topic heropent, dan upload ik hem gewoon opnieuw. Wij staan niet open voor chantage. Het gebruiken van andermans' mods zonder toestemming kost je 40% warn, dus ik zou er maar 2x over nadenken voor je wat doet. Als het topic niet heropent wordt, dan heb ik hier toch niets meer te zoeken, dus je mag mij die 40 % geven... >>> Door Dutchy3010: Zoals ik al zei, wil ik geen discussie meer in dit topic. Dit topic gaat over de mod van Bierbuikje, en niet om jou. Als je verdere discussie wil, doe je dat maar via PM.<<< Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Ik heb genoten van deze drie paginas... Om ff on topic te komen, ziet er weer uit als een mooie missie, jammer geneog werkt mijn san andreas niet meer KUTGW Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Bierbuikje, nogmaals mooie mod, maar ik wou even iets zeggen. Je zei toch dat je niet wou dat iemand anders jou mod gebruikte voor een video ? Wel, deze persoon heeft het toch gedaan : Ik weet niet of je dit wist, maar ik wou het gewoon even zeggen, dus nu weet je dat er nog anderen zijn die het gewoon gebruiken. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Bierbuikje, nogmaals mooie mod, maar ik wou even iets zeggen. Je zei toch dat je niet wou dat iemand anders jou mod gebruikte voor een video ? Wel, deze persoon heeft het toch gedaan : Ik weet niet of je dit wist, maar ik wou het gewoon even zeggen, dus nu weet je dat er nog anderen zijn die het gewoon gebruiken. Bedankt voor het melden, ik zal er zeker wat mee doen. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Bierbuikje, nogmaals mooie mod, maar ik wou even iets zeggen. Je zei toch dat je niet wou dat iemand anders jou mod gebruikte voor een video ? Wel, deze persoon heeft het toch gedaan : Ik weet niet of je dit wist, maar ik wou het gewoon even zeggen, dus nu weet je dat er nog anderen zijn die het gewoon gebruiken. Bedankt voor het melden, ik zal er zeker wat mee doen. Ok, graag gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.