Jump to content

Zou jij meedoen?


_KoE_Mzungu

  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou jij meedoen aan een SA contest?

    • Ja.
      39
    • Nee.
      0
  2. 2. Zo ja: Wat voor contest(s) wil je dan graag? (meerdere antwoorden mogelijk)

    • Alleen racen.
      13
    • Alleen sub-missies.
      13
    • Een combinatie van racen en sub-missies.
      15
    • Een foto-contest.
      26


Recommended Posts

Ik loop met een idee om een contest te organiseren. Echter is GTA San Andreas inmiddels alweer ouder dan vijf jaren en zijn er inmiddels weer andere GTA's uitgebracht. Daarnaast worden de SA-fora niet meer zo frequent bezocht als voorheen. Daarom deze poll, om in eerste instantie er achter te komen of er überhaupt nog animo is voor een SA contest en in welke vorm deze zou moeten plaatsvinden.

Tijdens eerdere contests kwamen er soms vragen van leden die het spel alleen op een console (PS2 / XBOX / XBOX360) spelen. Deze kunnen uiteraard ook meedoen aan een contest, mits ze in staat zijn om screens te kunnen maken van hun behaalde resultaten.

Indien je op "Nee" hebt gestemd zou ik het fijn vinden als je dit zou motiveren in een reactie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd: "Ja", "Submissies" en "Fotocontest".

Ik zou het wel leuk vinden, het is tenslotte de nieuwste PC GTA die ik heb. En ik denk dat er nog wel genoeg meer zijn die GTA San Andreas als nieuwste (PC) GTA hebben. Echter liever geen races, daar hou ik niet zo van. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit meegedaan aan een San Andreas Contest. Ik heb hem sinds een tijdje op de Mac, dus dat is ideaal voor een foto-contest.

Voor racen en submissies houd ik het bij de PS2-versie. :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemt; Ja, een fotocontest.

Lijkt me wel leuk om eens te doen.

Maar word het gehouden in MTA of in SA:MP?

Gewoon in singleplayer. Je krijgt een opdracht, bijvoorbeeld 'monument'. En dan ga je daar in singleplayer een foto van een monument maken, zo mooi mogelijk. Die foto plaats je vervolgens hier op het forum in het fotocontesttopic. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemt; Ja, een fotocontest.

Lijkt me wel leuk om eens te doen.

Maar word het gehouden in MTA of in SA:MP?

Gewoon in singleplayer. Je krijgt een opdracht, bijvoorbeeld 'monument'. En dan ga je daar in singleplayer een foto van een monument maken, zo mooi mogelijk. Die foto plaats je vervolgens hier op het forum in het fotocontesttopic. ;)

Dat is wel leuk.

Zou GTA SA het beetje goed doen?

Adviesniveau: Grand Theft Auto San Andreas - Recommended

[table=header]Onderdeel  |Huidig  |Eis  |Voldoet   

 notok.gif Processor|Pentium® Dual-Core CPU T4200 @ 2.00GHz (Dual Core)|Intel Pentium 4 Processor|NEE  

 ok.gif Kloksnelheid (MHz)|1600||JA  

 ok.gif Geheugen (MB)|3000|512|JA  

 ok.gif Totale hardeschijfruimte (GB)|223,12||JA  

 ok.gif Vrije hardeschijfruimte (GB)|145,71|4,7|JA  

 ok.gif Vrije hardeschijfruimte op systeemschijf C: (GB)|145,71||JA  

 ok.gif Videokaart|Intel GMA 4500|Intel 945|JA  

 ok.gif Videogeheugen (MB)|1308|128|JA  

 ok.gif Horizontale beeldschermresolutie (pixels)|1366|640|JA  

 ok.gif Verticale beeldschermresolutie (pixels)|768|480|JA  

 ok.gif Bitsdiepte|32|16|JA  

 ok.gif Vernieuwingsfrequentie (Hz)|59||JA  

 ok.gif DirectX|10.1|9.0|JA  

 ok.gif Besturingssysteem|Windows Vista Home Basic|Windows 2000|JA  

 ok.gif Service Pack|Service Pack 1||JA  [/table]

Advies:

- De processor is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe processor die compatibel is met de huidige socket en moederbord.

Let erop dat, als je nieuwe of nieuwere hardware installeert, dat je ook meer stroomverbruik krijgt. Het is dus mogelijk dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt. Er zijn geen programma's om het vermogen van je voeding te detecteren, dus je zult zelf de kast moeten openmaken en kijken hoeveel vermogen (Watt) je voeding levert. Voor gaming of het gebruik van zware programma's heb je minimaal 500 á 600 Watt nodig.

info.gifGegenereerd door  fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.0.0.133)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk initiatief om weer een contest te organiseren voor San Andreas. Ik heb gekozen voor racen en fotowedstrijd, omdat je bij beide erg veel mogelijkheden hebt om het te doen. Zo zijn er erg veel races die je in San Andreas kunt doen, zoals met vliegtuigen, motoren, auto's etc. Ook is San Andreas aardig groot en het heeft vele bezienswaardigheden en mooie plekken, daar zou je foto´s van kunnen maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik zou wel mee willen doen aan een contest zolang het te maken heeft met racen of die foto's.

Maar mag ik dan wel op PC met een racestuurtje racen? Dat kun je namelijk met programma zo instellen, dat je echt kan racen met een stuur. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel druk met contesten de laatste tijd. :puh:

Ik heb gestemd voor een fotocontest, lijkt me erg leuk. Ik doe eigenlijk nooit met contesten mee maar een fotocontest lijkt me wel leuk. :)

Ik heb mee gedaan aan de fotocontest van GTA III maar om onbekende reden heb ik me afgemeld. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...