Jump to content

Zou jij meedoen?


_KoE_Mzungu

  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou jij meedoen aan een SA contest?

    • Ja.
      39
    • Nee.
      0
  2. 2. Zo ja: Wat voor contest(s) wil je dan graag? (meerdere antwoorden mogelijk)

    • Alleen racen.
      13
    • Alleen sub-missies.
      13
    • Een combinatie van racen en sub-missies.
      15
    • Een foto-contest.
      26


Recommended Posts

Ik heb het eens gespeeld. De juiste volgorde van juiste pickups oppakken. (Dat lijkt me het moeilijkste gedeelte) Vervolgens zoeken naar de juiste dingen, en als laatste het spel opslaan? En dat wat keertjes herhalen. Lijkt mij eerder veel werk dan moeilijk, maar excuses als het anders is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het eens gespeeld. De juiste volgorde van juiste pickups oppakken. (Dat lijkt me het moeilijkste gedeelte) Vervolgens zoeken naar de juiste dingen, en als laatste het spel opslaan? En dat wat keertjes herhalen. Lijkt mij eerder veel werk dan moeilijk, maar excuses als het anders is. ;)

Je hebt het dus nooit gespeeld, want er zitten ook andere "missies" bij. Allemaal hebben ze te maken met zoeken naar dingen, maar het is lang niet alleen geldzakken. Alleen pickups is inderdaad niet zo moeilijk, maar een hoop andere dingen zijn toch wel tricky. Ook al lijkt dat op het eerste oog niet. Speel het eens helemaal, voordat je oordeelt. Dan piep je wel anders, en anders heb je gewoon geen inzicht in hoe moeilijk sommige dingen zijn. Om nog maar te zwijgen over de creativiteit, het bedenken van de dingen die we, naast het oppakken van de pickups, als "missies" gebruikten.

Daarbij komt dat ik nergens gezegd heb dat het moeilijk is, maar dat terzijde.

Link to comment
Delen op andere websites

racen of race submissies combo

Met de huidige software kan iedereen zien wie wat gestemd heeft Kraay. Klik maar op de diverse 'Bekijk' in de poll. En als je zegt racen of een combi, waarom heb je dan niet op racen gestemd. :engel: (Meerdere keuzes zijn mogelijk.)

Daarnaast ben ik positief verrast op het aantal stemmen en reacties in een halve dag. Over een paar dagen zal ik de balans opmaken en een keuze maken. Blijf vooral door stemmen. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

racen of race submissies combo

Met de huidige software kan iedereen zien wie wat gestemd heeft Kraay. Klik maar op de diverse 'Bekijk' in de poll. En als je zegt racen of een combi, waarom heb je dan niet op racen gestemd. :engel: (Meerdere keuzes zijn mogelijk.)

Daarnaast ben ik positief verrast op het aantal stemmen en reacties in een halve dag. Over een paar dagen zal ik de balans opmaken en een keuze maken. Blijf vooral door stemmen. :eten:

Ja, ik ben op de hoogte van de werking van het vote systeem :') (Ik geef toe dat het een onduidelijk bericht was)

Ik heb gestemd op 'Een combinatie van Racen en Submissies'. Aangezien de meeste Subs ook wel iets raceachtigs hebben :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel leuk.

Zou GTA SA het beetje goed doen?

Met gemak. Het deel van de processor klopt niet helemaal bij de checker, maar en dual core van 2.00 GHZ is veel beter dan een P4 [recommanded] GHZ.

En inderdaad leuk zoiets, ik heb niet aan de vorige contests mee kunnen delen, bij deze zou ik dat zeker wel een keer willen :bier:

@Hieronder: Forumspacing, sst! :sst:

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Het mag duidelijk zijn dat een foto contest op dit moment favoriet is. U vraagt wij draaien: klik.

Intussen mag er nog gewoon door gestemd worden, wat de kans alleen maar groter maakt dat de andere contests ook aan de beurt komen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...