Jump to content

Haiti Aardbeving


PowerPats

Recommended Posts

Jezus, wat zijn we weer op hol geslagen in dit rare land. Dat je zo'n tv uitzending organiseert, moeten ze lekker zelf weten, ik kijk gewoon niet. Maar ik heb eens liggen zappen, en het is gewoon op 3 verschillende zenders (ned1, rtl4 en sbs6). Dat is toch volslagen idioot? Op 3 zenders exact hetzelfde uitzenden? Men kan sowieso maar een zender tegelijkertijd kijken. Dus welke idiote randdebiel haalt het in z'n hoofd om die shit op 3 zenders uit te zenden? Wat een verspilling van kostbare televisietijd.

Ik snap je probleem niet echt? Er zijn nog zoveel andere TV zenders die momenteel niet over Haiti gaan. Als het je niet interesseert en totaal geen medeleven toont waarom voel je je dan aangesproken? Vind het een beetje raar dat je zo reageert terwijl het de ergste ramp tot nu toe is. De 3 zenders werken tevens samen zodat er geen concurrentie aan de pas komt. Want dat is natuurlijk totaal niet belangrijk als je zo'n actie gaat organiseren.

Ik vind het prima dat ze al die acties aan het houden zijn. Dat is echt niet om hun zender of radio station te promoten maar puur uit medeleven. Als we allemaal negatief over het geld blijven denken komt er natuurlijk helemaal niets van. Ik geloof zeker dat er deze keer beter en zorgvuldiger met het geld word omgegaan dan bij de Tsunami ramp in 2004. Geweldig dat er zoveel Bekende Nederlanders meedoen aan deze actie zowel op de Televisie als op de Radio. Respect! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    12

  • Doesthematter

    12

  • Mania-92

    11

  • PowerPats

    10

Jezus, wat zijn we weer op hol geslagen in dit rare land. Dat je zo'n tv uitzending organiseert, moeten ze lekker zelf weten, ik kijk gewoon niet. Maar ik heb eens liggen zappen, en het is gewoon op 3 verschillende zenders (ned1, rtl4 en sbs6). Dat is toch volslagen idioot? Op 3 zenders exact hetzelfde uitzenden? Men kan sowieso maar een zender tegelijkertijd kijken. Dus welke idiote randdebiel haalt het in z'n hoofd om die shit op 3 zenders uit te zenden? Wat een verspilling van kostbare televisietijd.

Neem gewoon 65 zenders van de KPN. :D

Ik zit nu naar RTL4 te kijken, wat een gladde gasten zijn dat van kruidvat mcdonalds en c1000. Die geven alle 3 ieder een ton aan Haiti met de naam van hun bedrijf in koeieletters, mogen van mij dood vallen die lui.

Maar voor een gemeente die 1.900.000 op heeft gehaald heb ik respect voor, en voor zo´n lief meisje die toch in haar eentje 300 euro aan de deuren heeft gehaald. Die verdienen van mij respect.

Ik zit trouwens lekker de hele dag cd´s te luisteren, alleen maar radio555 shit vandaag. Ik wil Veronica.

Bewerkt: door doesthematter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg meer en meer de mening dat de meerderheid van de bevolking de hulp die hen geboden wordt niet verdient. Serieus, alles wordt geplunderd. Dit is op zich nog niet zo erg, aangezien de ingestorte winkels toch niets kunnen doen met hun producten. Maar kampen van hulpverleners plunderen zodat deze niet meer kunnen helpen. Ook loopt haast iedereen er gewapend rond en zijn er een boel afrekeningen in de criminaliteit, gewoon omdat een lijk meer of minder echt niet opvalt.

Het is dramatisch voor de mensen die écht hulp nodig hebben, omdat de hulp niet tot bij hen geraakt. Ofwel worden de hulpverleners weggejaagd, ofwel worden de goederen gestolen, ofwel worden ze allemaal meegegraaid door zij die ze het minste nodig hebben. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Nu we toch aan het doneren zijn. Mijn privé project voor ruimtereizen heeft nog investeerders nodig! Interesse? Stuur een PB.

Maar goed, ik heb niks met Haïti en m'n geld hou ik liever zelf. Heel erg wat er is gebeurd, maar ik heb geen persoonlijke redenen om te doneren. Het is altijd een beetje krom, als bij dit soort zaken opeens miljoenen naar zo'n land gaan. En de problemen in het eigen land dan?

Het is op Nederland 1, RTL 4, SBS6, 101TV, Journaal 24 en nog een shitload aan zenders.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu we toch aan het doneren zijn. Mijn privé project voor ruimtereizen heeft nog investeerders nodig! Interesse? Stuur een PB.

Maar goed, ik heb niks met Haïti en m'n geld hou ik liever zelf. Heel erg wat er is gebeurd, maar ik heb geen persoonlijke redenen om te doneren. Het is altijd een beetje krom, als bij dit soort zaken opeens miljoenen naar zo'n land gaan. En de problemen in het eigen land dan?

Het is op Nederland 1, RTL 4, SBS6, 101TV, Journaal 24 en nog een shitload aan zenders.

Hier hetzelfde, mijn moeder ging geloof ik doneren. Ik ben lekker naar animal planet aan kijken nu.

Maarja dat doet er niet toe, 1 zender is inderdaad genoeg. Gewoon een beetje centraal, alleen Nederland 1 ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is altijd een beetje krom, als bij dit soort zaken opeens miljoenen naar zo'n land gaan. En de problemen in het eigen land dan?

Of in andere landen waar al jaren lang ellende is.

Helaas levert een ramp alleen (tijdelijk) geld op in de korte hype.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap je probleem niet echt? Er zijn nog zoveel andere TV zenders die momenteel niet over Haiti gaan.

Een enkele uitzondering ja..

Als het je niet interesseert en totaal geen medeleven toont waarom voel je je dan aangesproken?

Dat zeg ik niet.. Natuurlijk is het kut voor de mensen daar, ik heb zelf ook wat centen gedoneerd. Daar gaat het me niet om.

En als ze zo'n programma willen uitzenden dan doen ze dat ook maar lekker, maar niet op 4 zenders. :bonk: Ik heb niets tegen de noodhulp die naar Haïti gaat, maar ik heb wel wat tegen de hype die nu gaande is.

Vind het een beetje raar dat je zo reageert terwijl het de ergste ramp tot nu toe is.

Wie zegt dat? Ik betwijfel het..

De 3 zenders werken tevens samen zodat er geen concurrentie aan de pas komt. Want dat is natuurlijk totaal niet belangrijk als je zo'n actie gaat organiseren.

Heb ik toch niets mee te maken? 1 zender is meer dan genoeg.

Dat is echt niet om hun zender of radio station te promoten maar puur uit medeleven.

Ja vast.. :{

Als we allemaal negatief over het geld blijven denken komt er natuurlijk helemaal niets van. Ik geloof zeker dat er deze keer beter en zorgvuldiger met het geld word omgegaan dan bij de Tsunami ramp in 2004. Geweldig dat er zoveel Bekende Nederlanders meedoen aan deze actie zowel op de Televisie als op de Radio. Respect! :tu:

Als we nu allemaal wat kritischer over het geld blijven denken komt het geld misschien eens goed terecht. Heel leuk zo'n 82 miljoen, maar volgens mij zijn de hoge pieven hun ferrari's alweer uit aan het zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou mijn vader heeft 20 euro gedoneert. :puh:

Kunnen de haitianen weer een extra AK 47 voor kopen. :)

Nee, die kosten 600 euro!

En Lichte machine geweren kosten rond de 2300 euro!

(Stond in de playboy)

in somigge landen is dat ding al voor 30 dollar verkrijg baar hoor :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nou mijn vader heeft 20 euro gedoneert. :puh:

Kunnen de haitianen weer een extra AK 47 voor kopen. :)

Nee, die kosten 600 euro!

En Lichte machine geweren kosten rond de 2300 euro!

(Stond in de playboy)

in somigge landen is dat ding al voor 30 dollar verkrijg baar hoor :7

Van plastic, ja :7

Link to comment
Delen op andere websites

België heeft weer zo'n 6 miljoen gestort via 1 of andere actie. Ik spreek van een schande. Terwijl er 10 000 jobs verdwijnen bij Opel Antwerpen, zitten we lekker te storten(wat blijkbaar een rage blijkt te zijn). En wat doet het aan Opel Antwerpen? Geen fluit. SCHANDE! No offence, maar problemen in eigen land zijn zo'n triljoen keer belangrijker dan de problemen van een ander land. Als je eerder andere landen helpt dan je eigen land, dan vraag ik me echt af waar we/ze mee bezig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...