Jump to content

Haiti Aardbeving


PowerPats

Recommended Posts

België heeft weer zo'n 6 miljoen gestort via 1 of andere actie. Ik spreek van een schande. Terwijl er 10 000 jobs verdwijnen bij Opel Antwerpen, zitten we lekker te storten(wat blijkbaar een rage blijkt te zijn). En wat doet het aan Opel Antwerpen? Geen fluit. SCHANDE! No offence, maar problemen in eigen land zijn zo'n triljoen keer belangrijker dan de problemen van een ander land. Als je eerder andere landen helpt dan je eigen land, dan vraag ik me echt af waar we/ze mee bezig zijn.

punt 1. hé wat is nou belangrijker, een bedrijf wat anders wel word overgenomen of een land waarbij 200 000 doden zijn en miljoenen mensen dakloos zijn geraakt?

punt 2. Dat NL Haiti helpt is logisch, sowieso staat Nederland er om bekend voor zijn financiele steun door de burgers en wij zelf zijn ook Haiti dankbaar, waar halen wij onze grondstoffen of productie zo goedkoop vandaan? juist afrika, het arme afrike en het arme Haiti waar de lonen o zo laag zijn en waardoor wij mede onze rijkdom aan hebben te danken.

Niet zo egoisctisch denken ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    12

  • Doesthematter

    12

  • Mania-92

    11

  • PowerPats

    10

België heeft weer zo'n 6 miljoen gestort via 1 of andere actie. Ik spreek van een schande. Terwijl er 10 000 jobs verdwijnen bij Opel Antwerpen, zitten we lekker te storten(wat blijkbaar een rage blijkt te zijn). En wat doet het aan Opel Antwerpen? Geen fluit. SCHANDE! No offence, maar problemen in eigen land zijn zo'n triljoen keer belangrijker dan de problemen van een ander land. Als je eerder andere landen helpt dan je eigen land, dan vraag ik me echt af waar we/ze mee bezig zijn.

6 MILJOEN MAARLIEFST? Godsamme, dat is veel. Die 100 miljoen van Nederland en die 100den miljoenen van Amerika zijn er niets bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou mijn vader heeft 20 euro gedoneert. :puh:

Kunnen de haitianen weer een extra AK 47 voor kopen. :)

Nee, die kosten 600 euro!

En Lichte machine geweren kosten rond de 2300 euro!

(Stond in de playboy)

in somigge landen is dat ding al voor 30 dollar verkrijg baar hoor :7

Van plastic, ja :7

nee in sommige landen in afrika kan je ze gewoon voor 30 dollar kopen en niet die van plastic :7

Link to comment
Delen op andere websites

6 MILJOEN MAARLIEFST? Godsamme, dat is veel. Die 100 miljoen van Nederland en die 100den miljoenen van Amerika zijn er niets bij.

God ja, ik zag vandaag de opbrengst van een of andere actie voor Haïti, waar ik zeg dat België in totaal 6 miljoen stort, moet je me toch eens tonen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Nou mijn vader heeft 20 euro gedoneert. :puh:

Kunnen de haitianen weer een extra AK 47 voor kopen. :)

Nee, die kosten 600 euro!

En Lichte machine geweren kosten rond de 2300 euro!

(Stond in de playboy)

in somigge landen is dat ding al voor 30 dollar verkrijg baar hoor :7

Van plastic, ja :7

Afrika worden massaal replica's die gewoon schieten verkocht voor een kleine 20 a 30 dollar :7

En nu even naar Haïti, kunnen we effe kappen met die reclames, zowel op tv als radio, word er hartstikke gek van en die nieuwsberichten met hetzelfde ook, alsof we onder een steen leven.

En iedereen bespaarde eerst overal op, en nu gaan ze ineens veel geld doneren, en onze regering ook, mekkeren over crisis, maar doneren gaat wel in deze moeilijke tijd.

Volgens mij doen mensen voor zichzelf, voelen ze zich goed en kunnen ze laten blijken hoeveel ze met Haïti meevoelen.

Link to comment
Delen op andere websites

6 MILJOEN MAARLIEFST? Godsamme, dat is veel. Die 100 miljoen van Nederland en die 100den miljoenen van Amerika zijn er niets bij.

God ja, ik zag vandaag de opbrengst van een of andere actie voor Haïti, waar ik zeg dat België in totaal 6 miljoen stort, moet je me toch eens tonen.

Whatever, het geld kan iig goed gebruikt worden in Haiti.

Link to comment
Delen op andere websites

6 MILJOEN MAARLIEFST? Godsamme, dat is veel. Die 100 miljoen van Nederland en die 100den miljoenen van Amerika zijn er niets bij.

God ja, ik zag vandaag de opbrengst van een of andere actie voor Haïti, waar ik zeg dat België in totaal 6 miljoen stort, moet je me toch eens tonen.

Whatever, het geld kan iig goed gebruikt worden in Haiti.

Jaja het kan natuurlijk goeg gebruikt worden, maar ik ben eens benieuwd of het ook goed zal gebruikt worden.

@MegaPilot: Het was wel te denken dat opel Antwerpen zou sluiten het was alleen een kwestie van tijd. Maar het is een schande hoe die mensen behandeld zijn.

@Kuys: Haiti ligt niet in Afrika maar in Zuid Amerika :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

België heeft weer zo'n 6 miljoen gestort via 1 of andere actie. Ik spreek van een schande. Terwijl er 10 000 jobs verdwijnen bij Opel Antwerpen, zitten we lekker te storten(wat blijkbaar een rage blijkt te zijn). En wat doet het aan Opel Antwerpen? Geen fluit. SCHANDE! No offence, maar problemen in eigen land zijn zo'n triljoen keer belangrijker dan de problemen van een ander land. Als je eerder andere landen helpt dan je eigen land, dan vraag ik me echt af waar we/ze mee bezig zijn.

6 MILJOEN MAARLIEFST? Godsamme, dat is veel. Die 100 miljoen van Nederland en die 100den miljoenen van Amerika zijn er niets bij.

Belgie heeft minder inwoners... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

6 MILJOEN MAARLIEFST? Godsamme, dat is veel. Die 100 miljoen van Nederland en die 100den miljoenen van Amerika zijn er niets bij.

God ja, ik zag vandaag de opbrengst van een of andere actie voor Haïti, waar ik zeg dat België in totaal 6 miljoen stort, moet je me toch eens tonen.

naamloosg.jpg

(...)

(...)

Belgie heeft minder inwoners... ^_^

Allee Zeg!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt het uit hoeveel er wordt gedoneerd? Alle beetjes tellen mee, elke stuiver kunnen ze daar goed gebruiken. Wat ik wel erg vind is dat er op de website van AJAX met trots staat dat de spelersgroep van Ajax 3.000 euro heeft gedoneerd. Met een selectie van 25 man is dat dus € 120,00 pp. Hier zitten spelers tussen die met een potje voetballen meer verdienen dan alle inwoners van Haïti op een dag bij elkaar... Ik vind het goed dat ze wat geven, maar zet het dan alsjeblieft niet op je website... (daar heb ik het gechecked, want toen ik het hoorde geloofde ik het niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt het uit hoeveel er wordt gedoneerd? Alle beetjes tellen mee, elke stuiver kunnen ze daar goed gebruiken. Wat ik wel erg vind is dat er op de website van AJAX met trots staat dat de spelersgroep van Ajax 3.000 euro heeft gedoneerd. Met een selectie van 25 man is dat dus € 120,00 pp. Hier zitten spelers tussen die met een potje voetballen meer verdienen dan alle inwoners van Haïti op een dag bij elkaar... Ik vind het goed dat ze wat geven, maar zet het dan alsjeblieft niet op je website... (daar heb ik het gechecked, want toen ik het hoorde geloofde ik het niet)

Beetje dubbel wat jij nu zegt. Eerst zeg je dat alle beetjes meetellen. En op het laatst zit je te zeggen dat 120 euro wel weinig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...