Jump to content

geheimen maps in vice city stories


koninglol

Recommended Posts

Kan je ook even de precieze locatie met SnapMap aangeven?

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=VCS&title=geheime+map&set=199,490|221,514|230,536|261,563|265,587|268,598|100,252|174,509|109,512|129,513|74,519|167,448|206,451|237,459|267,479

>>> Door Asphalt: Zoals hieronder al wordt gezegd moet je de link tussen URL-tags zetten. Volgensmij bedoelde je dit. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar de snapmap doet het niet.

Je hebt die van de Url gepakt, terwijl het meteen makkelijker is als je de BB code gebruikt.

Hier een voorbeeld.

[url=http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=VCS&title=geheime+map&set=392,156|550,183|466,409|288,427|495,548|283,565|427,674|291,669|441,556|303,557|512,178|455,160|161,516|147,516|528,371|539,369|581,432|588,424|591,524|578,515|567,551|551,547|528,600|531,588]Click here to view the SnapMap[/url]

Het is dus de onderste link die je moet copieren.

dan krijg je dit

Click here to view the SnapMap

Dat is een voorbeeld van de bruggen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Echt hoor, het zoeken ernaar heeft me nu al 4 hunters gekost :duh:

het bestaat echt ergens bij een glitchy garage waar je met de motor op de muren kan rijden staat ie!

ook nog in hq darom d8 ik dat je hem ergens nodig voor had! :N nooit iemand gelooft mij

Link to comment
Delen op andere websites

Raymondo. Ik denk niet dat het verstandig is dat je iedere 10 minuten hetzelfde topic opent. Maar dan in een ander subforum.

Mod's en Admin's zijn daar niet zo blij mee. Als tip geef ik je dit. Vraag aan een mod of admin of hij het in NOTA (Denk dat het daar wel past) wilt plaatsen. En misschien dat je dan wat makkelijker hulp krijgt. Want je hebt zo een 20% warn als je overal topics opent. Mod's en Admins zijn niet zo dol op Spam. En meeste forum ganger ook niet.

Rinaldo, ooit eens gedacht aan een ander leesteken te gebruiken in plaats van de punt? xD

We geloven je niet omdat je niet met goede bewijzen komt.

Zodra je een goede map, aanwijzing of een foto plaatst kunnen we je pas geloven, Anders niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt hoor, het zoeken ernaar heeft me nu al 4 hunters gekost :duh:

Op dit moment al weer eens 28, maar denk nu dat ik de zoektocht ga staken ;)

Welk nut heeft het om te vertellen hoeveel hunters je deze zoektocht heeft gekost?

Niemand interesseert zich daarin. Tenminste ik niet.

Maar als Koninglol een een goede kaart maakt met SnapMap En dan de BB code gebruikt i.p.v. de Url.

En gewoon de BB code posten. En niet de BB code in een link stopen.

Lege snapmap kaart.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij de Races bedoeld die je in VCS kan doen, bij de Funfair en Sunshine Auto's. Als er namelijk andere kaarten in VCS te vinden zouden zijn zouden ze allang gevonden zijn, honderden hebben de game files namelijk al doorgezocht naar geheimen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij de Races bedoeld die je in VCS kan doen, bij de Funfair en Sunshine Auto's. Als er namelijk andere kaarten in VCS te vinden zouden zijn zouden ze allang gevonden zijn, honderden hebben de game files namelijk al doorgezocht naar geheimen etc.

Precies, modders gaan ver in de spelen als ze maar kunnen en in de files kunnen ze zeker ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij de Races bedoeld die je in VCS kan doen, bij de Funfair en Sunshine Auto's. Als er namelijk andere kaarten in VCS te vinden zouden zijn zouden ze allang gevonden zijn, honderden hebben de game files namelijk al doorgezocht naar geheimen etc.

Precies, modders gaan ver in de spelen als ze maar kunnen en in de files kunnen ze zeker ;)

Hoe kunnen modders de file's hebben doorzocht er is nooit een PC versie uitgebracht van Grand Theft Auto Vice City Stories?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt van beide versies in de GTA3.img file, waarin alle afbeeldingen staan van het spel. Dus daarin zou je ze vanzelfsprekend terug moeten vinden. Alleen betwijfel ik of er echt mensen alles hebben door zitten spitten met als doel dit soort dingen te vinden. Die waren eerder opzoek naar dingen om aan te kunnen passen. Zo weet ik dat men op GTAForums.com heeft zitten spelen met de charachters. Ze waren er zelfs toe gekomen ze om te wisselen, en zo konden ze met bijv. Reni rondlopen.

Maargoed, ik hoor graag wat van de topicstarter. Ik heb het idee dat deze geheime kaarten niet echt iets speciaals zijn, maar dan zal men toch even een kaartje moeten maken of een screentje maken. Graag geen verder gezeur, ik neem aan dat de topicstarter inmiddels snapt dat we wat concreets nodig hebben.

En zo niet: Kom svp met iets in de trant van een kaartje met de locatie of een screenshot. Anders gaat het strakjes gewoon op slot.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...