Jump to content

geheimen maps in vice city stories


koninglol

Recommended Posts

Je kunt van beide versies in de GTA3.img file, waarin alle afbeeldingen staan van het spel. Dus daarin zou je ze vanzelfsprekend terug moeten vinden. Alleen betwijfel ik of er echt mensen alles hebben door zitten spitten met als doel dit soort dingen te vinden. Die waren eerder opzoek naar dingen om aan te kunnen passen. Zo weet ik dat men op GTAForums.com heeft zitten spelen met de charachters. Ze waren er zelfs toe gekomen ze om te wisselen, en zo konden ze met bijv. Reni rondlopen.

Maargoed, ik hoor graag wat van de topicstarter. Ik heb het idee dat deze geheime kaarten niet echt iets speciaals zijn, maar dan zal men toch even een kaartje moeten maken of een screentje maken. Graag geen verder gezeur, ik neem aan dat de topicstarter inmiddels snapt dat we wat concreets nodig hebben.

En zo niet: Kom svp met iets in de trant van een kaartje met de locatie of een screenshot. Anders gaat het strakjes gewoon op slot.

ik wil heust wel de hele vice city stories map doorspitten als jullie vertellen hoe ik dit zou moeten doen

hij is voor de psp dus hoe kan ik de mapjes bekijken moet ik dan een specialen dvd speler kopen ofsow iets??

alfast bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Echt hoor, het zoeken ernaar heeft me nu al 4 hunters gekost :duh:

Op dit moment al weer eens 28, maar denk nu dat ik de zoektocht ga staken ;)

Welk nut heeft het om te vertellen hoeveel hunters je deze zoektocht heeft gekost?

Niemand interesseert zich daarin. Tenminste ik niet.

Maar als Koninglol een een goede kaart maakt met SnapMap En dan de BB code gebruikt i.p.v. de Url.

En gewoon de BB code posten. En niet de BB code in een link stopen.

Lege snapmap kaart.

Click here to view the SnapMap

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=VCS&title=&set=192,608|212,653|252,709|277,702|273,600|280,665|228,601|176,634|180,705|179,675|213,708

hier zou het ergens moeten zijn dacht ik! :bonk:

een van de kaarten doet het niet :-(

Bewerkt: door koninglol
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je ook even de precieze locatie met SnapMap aangeven?

DITS IS EEN OUDE POST DIE IK TERUG ZET VOOR JE!!!

Bericht weergevenRinaldootje zei op 1 maart 2010 - 07:11 :

Bericht weergevenNummerLock zei op 28 February 2010 - 18:10 :

Bericht weergevenNummerLock zei op 1 February 2010 - 17:34 :

Echt hoor, het zoeken ernaar heeft me nu al 4 hunters gekost :duh:

Op dit moment al weer eens 28, maar denk nu dat ik de zoektocht ga staken ;)

Welk nut heeft het om te vertellen hoeveel hunters je deze zoektocht heeft gekost?

Niemand interesseert zich daarin. Tenminste ik niet.

Maar als Koninglol een een goede kaart maakt met SnapMap En dan de BB code gebruikt i.p.v. de Url.

En gewoon de BB code posten. En niet de BB code in een link stopen.

Lege snapmap kaart.

Click here to view the SnapMap

http://snapmap.wikig...&title=&set=192,608|212,653|252,709|277,702|273,600|280,665|228,601|176,634|180,705|179,675|213,708

hier zou het ergens moeten zijn dacht ik! :bonk:

een van de kaarten doet het niet :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...