Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai.

Hallo

Wat doeeeeeeeee je?

Wat vinden jullie van mijn voorspelling? Ik had voorspeld dat de clan AoD binnen 2 weken dood was, dat was dus 2 dagen schater.gif

Dit was mijn voorspelling/post in het talktopic

Succes, alleen: Ik heb altijd van die voorgevoelen, ik kan haast voorspellen wat er gaat gebeuren. Ik wil jullie niet laten schrikken maar ik denk dat er dit gebeurt: AoD heeft 3 leden, veel te weinig denk ik dan, mensen gaan eerder bij een clan die >7 leden hebben. Omdat er maar 3 leden zijn worden er geen activiteiten meer georganiseerd, misschien nog meetings. Het is erg saai als je met z'n 3'en zit te MP'en. Kort samengevat: Deze clan is binnen 2 maanden gesloten door inactiviteit. Hier durf ik mijn computer onder te verwedden. om dit te voorkomen zal je toch snel >5 leden moeten krijgen, heb je dat dan zit je wel safe. Dus, eh. Het spijt me maar dit gaat niet goed meer komen. Sorry voor de vaagheid, die voorgevoelen zijn ook altijd vaag. Edit: Aan dit nogal lege topic te zien is de clan niet binnen 2 maanden maar 2 weken dood.

En ik zie vandaag deze post

Ik heb net gehoord dat ook greyfox eruit stapt. dus ik ga er ook uit. als iedereen eruit stapt heeft het geen zin om een clan te runnen.

Deze clan kan dicht, of kan worden overgenomen.

Het spijt me voor je, mijn voorspelling is uitgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je was niet de enige die hier heeft op gewed hoor :engel: .

Enkel heb jij wel je mening verkondigt, proficiat, hier een koekje :clown: .

Voor de geïnteresseerden (en de niet-geïnteresseerden): de Admins zijn zowat hopeloos over mijn geval... ik wist het en nu heb ik bewijs: ik ben speciaal :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Je was niet de enige die hier heeft op gewed hoor :engel: .

Enkel heb jij wel je mening verkondigt, proficiat, hier een koekje :clown: .

Voor de geïnteresseerden (en de niet-geïnteresseerden): de Admins zijn zowat hopeloos over mijn geval... ik wist het en nu heb ik bewijs: ik ben speciaal :D .

Nou geweldig, van harte gefeliciteerd :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden van Ghost Legion,

Vanaf 09 mei 2010 zijn er nieuwe regels ingegaan met betrekking tot de Multiplayer-clans.

Ik wil jullie allen verzoeken dit nieuwe reglement goed door te lezen:

Multiplayer: Clans - Reglement

Vriendelijk bedankt,

Groetjes Sandra

Oh ik wilde het net gaan posten omdat er in de PB stond dat ik mijn leden er even op moest wijzen maar ik zie dat jij dat al hebt gedaan ;) .

En een paar hierboven: Na 2 dagen?Eem clan heeft tijd nodig dus het is logisch als er na 2 dagen nog veel tegenslag is maar dat hoort er nou eenmaal bij dus ik vind het maar raar dat ze dan stoppen omdat er iemand weggaat en er nog maar een paar zijn.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

:O Ik zie een spelfout bij het starten van een nieuwe clan:

Het is niet niet makkelijk om een clan op te starten en te leiden


Nr. 1200 alweer :dans:

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...