Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik óók niet. Waarvoor de 'nieuwe' regels als ik vragen mag? <BR><BR>Hee? WTF, mijn postcount gaat niet meer omhoog.

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik óók niet. Waarvoor de 'nieuwe' regels als ik vragen mag? <BR><BR>Hee? WTF, mijn postcount gaat niet meer omhoog.

De postcount telt niet in alle forums :puh:


Waarom staat er html in je bericht :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik óók niet. Waarvoor de 'nieuwe' regels als ik vragen mag? <BR><BR>Hee? WTF, mijn postcount gaat niet meer omhoog.

Sandra zei ook in de PB naar mij dat er voor bestaande clans niet veel gaat veranderen dus dat kan heel goed kloppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik óók niet. Waarvoor de 'nieuwe' regels als ik vragen mag? <BR><BR>Hee? WTF, mijn postcount gaat niet meer omhoog.

Sandra zei ook in de PB naar mij dat er voor bestaande clans niet veel gaat veranderen dus dat kan heel goed kloppen.

Ik weet het nu ook.

@BV Ik heb een stomme rot bug.

Link to comment
Delen op andere websites

-Mededeling-

jvj is gepromoveerd naar #2. wannebe-stunter, gefeliciteerd jvj.

static.gif

Ik zie eigenlijk niet zo veel van jvj, misschien omdat ik een beetje inactief ben geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

-Mededeling-

jvj is gepromoveerd naar #2. wannebe-stunter, gefeliciteerd jvj.

static.gif

Ik zie eigenlijk niet zo veel van jvj, misschien omdat ik een beetje inactief ben geweest.

Misschien niet veel op het forum, maar hij bij de meeste meetings wel aanwezig ;)

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

-Mededeling-

jvj is gepromoveerd naar #2. wannebe-stunter, gefeliciteerd jvj.

static.gif

Ik zie eigenlijk niet zo veel van jvj, misschien omdat ik een beetje inactief ben geweest.

Misschien niet veel op het forum, maar hij bij de meeste meetings wel aanwezig knipoog.gif

Oke, niet dat ik er iets op tegen had :puh: Wanneer is er eigenlijk een SA meeting?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zie eigelijk niks nieuws aan die regels :O

De regels waren er al wel, maar ze stonden niet op zwart-wit. De grootste veranderingen zijn voor leden die zelf een clan willen beginnen. Het komt er op neer dat we niet iedereen meer zomaar een clan laten oprichten.

Op deze manier willen we voorkomen dat er weer tig clans komen die (net als AOD/Seagull Partyclan als meest recente voorbeeld) ophouden na een paar dagen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zie eigelijk niks nieuws aan die regels :O

De regels waren er al wel, maar ze stonden niet op zwart-wit. De grootste veranderingen zijn voor leden die zelf een clan willen beginnen. Het komt er op neer dat we niet iedereen meer zomaar een clan laten oprichten.

Op deze manier willen we voorkomen dat er weer tig clans komen die (net als AOD/Seagull Partyclan als meest recente voorbeeld) ophouden na een paar dagen.

Lol, dat had ik voorspeld, die clan had echt een baggere instelling.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

agenda van deze week

11-05-2010, 19:00

gta4_logo_001%5B1%5D.gif

Team Deathmatch

14-05-2010, 19:00

420px-GTA_San_Andreas_Logo.svg.png

word later bekend

15-05-2010, 19:00

gta_eflc.jpg

GTA TLAD: Own the City

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

En jullie mogen nou beslissen wat we met SA en EfLC doen :)

SA: Euuuhhh.... Sumo Worstelen, als je de locatie niet weet wil ik je wel even de co'ordinaten geven van het Derby Suma Stadium

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...