Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik zie eigelijk niks nieuws aan die regels :O

De regels waren er al wel, maar ze stonden niet op zwart-wit. De grootste veranderingen zijn voor leden die zelf een clan willen beginnen. Het komt er op neer dat we niet iedereen meer zomaar een clan laten oprichten.

Op deze manier willen we voorkomen dat er weer tig clans komen die (net als AOD/Seagull Partyclan als meest recente voorbeeld) ophouden na een paar dagen.

Zo'n dingen heb je altijd hoor, maar zo veel last veroorzaken die clans volgens mij nu ook weer niet. En de uitdrukking is wel zwart op wit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

-mededeling-

Beste leden van GL,

Daan en ik hebben een verzoek bij Jowx gedaan om ons naam te wijzigen in Boer Banaan en ik in BoerDave

:7 .

Ik meld dit even om mogelijke verwarring te voorkomen.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

ik zie eigelijk niks nieuws aan die regels :O

De regels waren er al wel, maar ze stonden niet op zwart-wit. De grootste veranderingen zijn voor leden die zelf een clan willen beginnen. Het komt er op neer dat we niet iedereen meer zomaar een clan laten oprichten.

Op deze manier willen we voorkomen dat er weer tig clans komen die (net als AOD/Seagull Partyclan als meest recente voorbeeld) ophouden na een paar dagen.

Nee stond altijd zwart op grijs omdat de achtergrond grijs is :bonk:

maar als lid is er niks nieuws :)

Link to comment
Delen op andere websites

-mededeling-

Beste leden van GL,

Daan en ik hebben een verzoek bij Jowx gedaan om ons naam te wijzigen in Boer Banaan en ik in BoerDave

:7 .

Ik meld dit even om mogelijke verwarring te voorkomen.

Oef! Ik heb mijn verzoek ook bij Jowx gedaan, dat ging niet goed :puh: ik wou Casss heten alleen het ging zegmaar zo: gta-kneusje -> Casss_worden -> Nee_Casss -> Casssssssssssssssssssssssssssssssssssssss -> 3SSS en toen eindelijk Casss, Jowx deed alsof hij me niet begreep maar volgensmij zat hij gewoon met me te dollen :puh:

Oh, Daan en Dave. Het moet of BoerBanaan & BoerDave of Boer Banaan & Boer Dave zijn, anders staat het niet mooi.

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

-mededeling-

Beste leden van GL,

Daan en ik hebben een verzoek bij Jowx gedaan om ons naam te wijzigen in Boer Banaan en ik in BoerDave

:7 .

Ik meld dit even om mogelijke verwarring te voorkomen.

Nu denk ik hetzelfde als wat ik denk als ik iemand met een oerlelijke tatoeage zie... WHY?

Link to comment
Delen op andere websites

-mededeling-

Beste leden van GL,

Daan en ik hebben een verzoek bij Jowx gedaan om ons naam te wijzigen in Boer Banaan en ik in BoerDave

:7 .

Ik meld dit even om mogelijke verwarring te voorkomen.

Nu denk ik hetzelfde als wat ik denk als ik iemand met een oerlelijke tatoeage zie... WHY?

Misschien omdat we een stel achterlijke idioten zijn, who knows? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...