AeroCool (gast) Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Misschien staat ie wel in 3 dagen op.. Net als jezus Pff wie the hell is Jezus? Piet FTW! succes met oparatie piet
Shotyoudie Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 je kan Piet toch opsturen naar microsoft (tenzei omgebouwt) hun hebben misschien dingen die Piet kan fixen.
Dr.Oppai Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) Piet ligt op het moment in coma, ik heb de elektrische toevoer afgesloten dus hij ligt nu vredig in coma tot na de zware en risicovolle operatie . Piet wou zich speciaal voelen daarom heb ik mijn xbox omgebouwd ( niet illigaal, maar een case mod dius dat is ook ombouwen) Bewerkt: 6 mei 2010 door thegodfather91
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) vanavond 07-05-2010, 19:30 Witness Protection wie doen er mee vanavond? Bewerkt: 7 mei 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik doe mee, ik heb hem vandaag gehaald.
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik doe mee, ik heb hem vandaag gehaald.
BoerBanaan Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik doe mee, ik heb hem vandaag gehaald. Alleen ik mag spammen hier, co-leidertje van me
Casss Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 WTF? Waarom heeft iedereen een signature in de stijl van die van GTA-Tom? En ik ben er als gewoonlijk niet bij vanavond maar misschien koop ik een leuk upgradesetje. Ik moet alleen nog even uitvogelen of de BIOS het ondersteund maar het gaat de goede kant op.
Deluxo Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 GTA-Pompoenhoofd zuigt. Kai pwnt. En volgens mij heb ik de beste pc in de clan.
Casss Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 GTA-Pompoenhoofd zuigt. Kai pwnt. En volgens mij heb ik de beste pc in de clan. Wat zijn jouw specs dan?
Cabyon Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Daan wat is je adres in Hardenberg, kan ik je misschien opzoeken. Ben nu aan het logeren bij nicht, dus heb wel even internet.
BoerBanaan Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Daan wat is je adres in Hardenberg, kan ik je misschien opzoeken. Ben nu aan het logeren bij nicht, dus heb wel even internet. PB
Phoenyxar Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Normalerwijs zou ik nu terug in het TUGT kunnen spammen, maar als ik probeer te reageren komt er dit: 'U bent geen lid' WTF? Is dit niet best een enorme fail in het systeem?
BoerBanaan Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Normalerwijs zou ik nu terug in het TUGT kunnen spammen, maar als ik probeer te reageren komt er dit: 'U bent geen lid' WTF? Is dit niet best een enorme fail in het systeem? Haha, doen ze gewoon om jou te pesten.
Recommended Posts