AeroCool (gast) Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 En jullie mogen nou beslissen wat we met SA en EfLC doen die van EFLC als al bekend Own the City gta sa mogen de leden kiezen
AeroCool (gast) Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 ja San Andreas mogen jullie kiezen wat we daar gaan doen
BV_1993 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 ik zie eigelijk niks nieuws aan die regels :O De regels waren er al wel, maar ze stonden niet op zwart-wit. De grootste veranderingen zijn voor leden die zelf een clan willen beginnen. Het komt er op neer dat we niet iedereen meer zomaar een clan laten oprichten. Op deze manier willen we voorkomen dat er weer tig clans komen die (net als AOD/Seagull Partyclan als meest recente voorbeeld) ophouden na een paar dagen. Zo'n dingen heb je altijd hoor, maar zo veel last veroorzaken die clans volgens mij nu ook weer niet. En de uitdrukking is wel zwart op wit
Dr.Oppai Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) -mededeling- Beste leden van GL, Daan en ik hebben een verzoek bij Jowx gedaan om ons naam te wijzigen in Boer Banaan en ik in BoerDave .Ik meld dit even om mogelijke verwarring te voorkomen. Bewerkt: 9 mei 2010 door thegodfather91
Shotyoudie Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 ik zie eigelijk niks nieuws aan die regels :O De regels waren er al wel, maar ze stonden niet op zwart-wit. De grootste veranderingen zijn voor leden die zelf een clan willen beginnen. Het komt er op neer dat we niet iedereen meer zomaar een clan laten oprichten. Op deze manier willen we voorkomen dat er weer tig clans komen die (net als AOD/Seagull Partyclan als meest recente voorbeeld) ophouden na een paar dagen. Nee stond altijd zwart op grijs omdat de achtergrond grijs is maar als lid is er niks nieuws
Casss Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) -mededeling- Beste leden van GL, Daan en ik hebben een verzoek bij Jowx gedaan om ons naam te wijzigen in Boer Banaan en ik in BoerDave .Ik meld dit even om mogelijke verwarring te voorkomen. Oef! Ik heb mijn verzoek ook bij Jowx gedaan, dat ging niet goed ik wou Casss heten alleen het ging zegmaar zo: gta-kneusje -> Casss_worden -> Nee_Casss -> Casssssssssssssssssssssssssssssssssssssss -> 3SSS en toen eindelijk Casss, Jowx deed alsof hij me niet begreep maar volgensmij zat hij gewoon met me te dollen Oh, Daan en Dave. Het moet of BoerBanaan & BoerDave of Boer Banaan & Boer Dave zijn, anders staat het niet mooi. Bewerkt: 9 mei 2010 door Casss
Cabyon Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Goed zo Daantjuh, daar gaat je imago. /sarcasme
Phoenyxar Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Jongens toch, hebben jullie hier eigenlijk over nagedacht?
Casss Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Goed zo Daantjuh, daar gaat je imago. /sarcasme Mee eens. Jullie zijn gék
Dr.Oppai Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Jongens toch, hebben jullie hier eigenlijk over nagedacht? Totaal niet .
BV_1993 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Goed zo Daantjuh, daar gaat je imago. /sarcasme Had hij dan een goed imago?
Luzhin2.4 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 -mededeling- Beste leden van GL, Daan en ik hebben een verzoek bij Jowx gedaan om ons naam te wijzigen in Boer Banaan en ik in BoerDave .Ik meld dit even om mogelijke verwarring te voorkomen. Nu denk ik hetzelfde als wat ik denk als ik iemand met een oerlelijke tatoeage zie... WHY?
Dr.Oppai Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 -mededeling- Beste leden van GL, Daan en ik hebben een verzoek bij Jowx gedaan om ons naam te wijzigen in Boer Banaan en ik in BoerDave .Ik meld dit even om mogelijke verwarring te voorkomen. Nu denk ik hetzelfde als wat ik denk als ik iemand met een oerlelijke tatoeage zie... WHY? Misschien omdat we een stel achterlijke idioten zijn, who knows?
Recommended Posts