Jump to content

Iron Man tekening


Silver-Blade

Recommended Posts

Sinds lange tijd weer een nieuwe tekening :*D

Ik heb dit plaatje van Iron Man al vaker nagetekend (volgens mij heb ik die ook al eens gepost), maar ik heb hem nu opnieuw gedaan met verbeterde schaduw- en lichteffecten :)

35jay6x.jpg

Stock:

iron-man-hit.jpg

Rate 'n' comment plz :D

Bewerkt: door Silver-Blade
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silver-Blade

    13

  • CrackerzElite

    4

  • BoerBanaan

    4

  • Emaitroy

    3

Wow, serieus, hier moet je wat mee doen. Wat een talent heb jij! Als het niet zwart-wit was zou het zo een foto zijn geweest!

10 out of 10!

Tnx! :D Ik ga er ook wat mee doen, ben nu met de opleiding 'Mediavormgeving' bezig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt super vet Silver-Blade!

Hoe teken je eigenlijk?

Ik neem aan dat je een afbeelding pakt en deze na tekent. Maar gebruik je nog speciale potloden ofzo met andere dikten en dat soort dingen? En hoe maak je die echte lichtpunten teken je er om heen of gum je ze later weer bij?

Blijf iig tekenen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Echt super vet Silver-Blade!

Hoe teken je eigenlijk?

Ik neem aan dat je een afbeelding pakt en deze na tekent. Maar gebruik je nog speciale potloden ofzo met andere dikten en dat soort dingen? En hoe maak je die echte lichtpunten teken je er om heen of gum je ze later weer bij?

Blijf iig tekenen :tu:

Voor de donkere gedeelten gebruik ik vaak een 6B potlood, voor de details een zachtere. Daarna ga ik er nog eens zachtjes overheen met een hard potlood (verschilt per keer welke) en met mijn vinger veeg ik dat uit om het mooi over te laten lopen. Soms gebruik ik ook houtskool om het contrast te verbeteren (dat kan ik bij deze nog wel een keer doen, ik vind hem zelf iets te licht) :)

Om de lichtreflecties te maken, teken ik er omheen en veeg het een beetje naar buiten uit voor een mooie overloop. Als ik dan knoei is daar altijd mijn oude vertrouwde gum nog :bier: Al moet ik dat niet te vaak doen, bij harde potloden wil het weleens donkere vegen veroorzaken i.p.v. dat het uitgegumd wordt.

Tnx voor de leuke reacties allemaal! :D

Bewerkt: door Silver-Blade
Link to comment
Delen op andere websites

Gast! Dit heb je gewoon overgetrokken.. :puh:

Jaloers? :engel:

Nogal ja. :clown: Maar serieus man, hier moet je echt iets mee gaan doen. Hoe lang teken je al?

Kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik ermee begonnen ben, heb er altijd al iets mee gehad :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...