Jump to content

Iron Man tekening


Silver-Blade

Recommended Posts

Doe je dit niet gewoon met photoshop?

*Diepe zucht* Daar is de eerste verdenking weer :7

Nope, komt geen computer aan te pas, alleen voor het opzoeken van plaatjes om na te tekenen :)

Hmm je kan het ook als compliment beschouwen, want je hebt enorm veel op de details gelet

Dan doe ik dat, dank u zeer! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silver-Blade

    13

  • CrackerzElite

    4

  • BoerBanaan

    4

  • Emaitroy

    3

Sorry, maar ik moet toch even iets aankaarten. Ik teken zelf ook al zowat heel mijn leven, en was dus nogal verwonderd van het zo prachtig kunnen "natekenen" van plaatjes. Blijkbaar verschilt mijn definitie van "natekenen" wel een beetje van de jouwe.

Natekenen is een leeg blad papier nemen, en daarop iets overtekenen dat op een ander blad papier staat. Zo drukte ik auto's af, legde die voor mij en begon ze over te tekenen. Wat jij doet, is overtrekken. Ik denk dat je je afbeelding gewoon erg licht afdrukt op een blad en er dan overgaat met potlood, of tegen zonlicht of een lichtbak houdt ofzo.

b5o2ko.gif

Dit is een animatie die ik even snel heb gemaakt van je stock en tekening, en de figuur en scheuren in de vloer komen EXACT overeen. Dat kan niemand zonder eerst de randen te overtrekken of iets anders.

Begrijp me niet verkeerd, je tekeningen zijn prachtig. Lichteffecten zijn keurig in potlood omgezet, ik weet hoe moeilijk het is om schaduw te creëren met verschillende sterkten potlood. Ik geloof alleen niet dat je echt van een compleet wit blad bent begonnen, en daarop puur met het oog hebt overgetekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik moet toch even iets aankaarten. Ik teken zelf ook al zowat heel mijn leven, en was dus nogal verwonderd van het zo prachtig kunnen "natekenen" van plaatjes. Blijkbaar verschilt mijn definitie van "natekenen" wel een beetje van de jouwe.

Natekenen is een leeg blad papier nemen, en daarop iets overtekenen dat op een ander blad papier staat. Zo drukte ik auto's af, legde die voor mij en begon ze over te tekenen. Wat jij doet, is overtrekken. Ik denk dat je je afbeelding gewoon erg licht afdrukt op een blad en er dan overgaat met potlood, of tegen zonlicht of een lichtbak houdt ofzo.

Dit is een animatie die ik even snel heb gemaakt van je stock en tekening, en de figuur en scheuren in de vloer komen EXACT overeen. Dat kan niemand zonder eerst de randen te overtrekken of iets anders.

Begrijp me niet verkeerd, je tekeningen zijn prachtig. Lichteffecten zijn keurig in potlood omgezet, ik weet hoe moeilijk het is om schaduw te creëren met verschillende sterkten potlood. Ik geloof alleen niet dat je echt van een compleet wit blad bent begonnen, en daarop puur met het oog hebt overgetekend.

Klopt, ik heb de globale omtrek etc. eerst overgetrokken voor een mooie gelijkenis, daarna de details erin getekend en verder de schaduwen en lichteffecten gemaakt :)

Bewerkt: door Silver-Blade
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...