CrackerzElite Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Oh, dat legt alles uit.. . Iig nog veel succes en als je handen weer iets hebben gecreëerd laat het ons zien. 0 Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Oh, dat legt alles uit.. . Iig nog veel succes en als je handen weer iets hebben gecreëerd laat het ons zien. Doe ik Ben nu bezig met een Aston Martin DBS, ik denk dat ik hem morgen wel af heb 0 Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Wat wel leuk zou zijn is als je een klein tutorialtje maakt? ;D 0 Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 (bewerkt) Wat wel leuk zou zijn is als je een klein tutorialtje maakt? ;D Ik kan eigenlijk niet goed uitleggen hoe je het precies moet doen. Iedereen heeft zijn eigen manier Zelf begin ik met hele lichte lijntjes om de vormen aan te geven, daarna kijk ik welke stukken donkerder zijn en daar maak ik een basis voor. Dan steeds meer details toevoegen en afwerken. De DBS is nu trouwens klaar Stock: Bewerkt: 3 februari 2010 door Silver-Blade 0 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 WOOW geen opmerkingen dus weer een 11/10 0 Reageren
Fedmas Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 G-E-W-E-L-D-I-G! Super man. Je moet het maar kunnen. 0 Reageren
Twister24 Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Ik wil niet heel veel zeggen, maar het enige wat ik kwijt wil is: DAT IS ECHT HET ONGELOVELIJKSE WAT IK OOIT HEB GEZIEN! 0 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ik geloof dat ik nu jalours begin te worden . Kun je ook iets tekenen wat je zelf bedenkt? dat zo heel erg vet zijn. KUTGW 0 Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 (bewerkt) Ik geloof dat ik nu jalours begin te worden . Kun je ook iets tekenen wat je zelf bedenkt? dat zo heel erg vet zijn. KUTGW Ik kan altijd zo slecht iets zelf bedenken Zal het binnenkort eens proberen For now, Kurt Cobain (Nirvana): Special request voor een bekende. Helaas is de houtskool onderaan wat vreemd gekleurd door het scannen. Stock: Bewerkt: 3 februari 2010 door Silver-Blade 0 Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 (bewerkt) Zooow! Wat een mooie tekeningen zeg! 10 uit 10 zeker! Vooral die Aston Martin en Kurt Cobain! Bewerkt: 3 februari 2010 door MostWantedKid 0 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Doe je dit niet gewoon met photoshop? 0 Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Doe je dit niet gewoon met photoshop? *Diepe zucht* Daar is de eerste verdenking weer Nope, komt geen computer aan te pas, alleen voor het opzoeken van plaatjes om na te tekenen 0 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Misschien is het leuk om de stocks die je gebruikt hebt erbij te zetten, dan kun je pas echt zien hoe goed het eigenlijk is... 0 Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 (bewerkt) Misschien is het leuk om de stocks die je gebruikt hebt erbij te zetten, dan kun je pas echt zien hoe goed het eigenlijk is... Ja hoor Iron Man: Aston Martin DBS: Kurt Cobain: Ik zet ze ook nog wel even bij de tekeningen zelf Bewerkt: 3 februari 2010 door Silver-Blade 0 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Doe je dit niet gewoon met photoshop? *Diepe zucht* Daar is de eerste verdenking weer Nope, komt geen computer aan te pas, alleen voor het opzoeken van plaatjes om na te tekenen Hmm je kan het ook als compliment beschouwen, want je hebt enorm veel op de details gelet 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.