Jump to content
Joriz

GTA4 Episodic content komt naar PC en Playstation 3!


Eindelijk heeft Rockstar Games aan ons bevestigd dat de downloadbare content van Grand Theft Auto IV ook naar de PC en Playstation 3 komt. Zowel GTA The Lost and Damned en GTA The Ballad of Gay Tony zullen al op 30 maart 2010 uitkomen en los downloadbaar zijn via Windows Live en PlayStation Network. Take Two Interactive (de eigenaar van Rockstar Games) concludeerde al eerder dat ze de downloadbare content te laat hadden uitgegeven voor XBox 360 en dat dit eigenlijk sneller achter de release van GTA4 zelf aan had gemoeten. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat beide downloadbare content nu tegelijk in maart uitkomen.

med_gallery_1_129_59899.jpg

Naast de los downloadbare content voor de mensen die Grand Theft Auto IV al hebben zal tevens weer een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City pakket uitkomen voor zowel PC als Playstation 3 voor mensen die nog geen Grand Theft Auto IV hebben. De Episodes from Liberty City bevat tevens enkele extra radiostations en natuurlijk al vele opties die al in GTA4 zaten zoals multiplayer voor 32 spelers en videoeditor (enkel PC).

Op dit moment is er nog geen verdere informatie bekend over de prijs. Waarschijnlijk zal Episodes from Liberty City rond de 50 euro kosten en de los downloadbare episodic content rond de 20 euro. Alle zijn vanaf 30 maart 2010 beschikbaar en reeds te downloaden via Xbox LIVE Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

yep.gifyep.gif Ye eindelijk komt ze uit op de PC ik ga hem onmiddelijk halen in de winkel wanneer ze er is yep.gifyep.gif

Of als je wilt voorkomen dat het spel uitverkocht is dan pre-order je hem...thumbsup2.gif

Ja maar ik krijg pas het geld volgende maand dan kan ik hem pas bestelle

Geen zorgen, je hoeft nooit iets te preorderen. Ze hadden hier bij dixons zelfs GTA IV met de release op volle voorraad.

Ik wil graag op de dag naar de Free Record Shop gaan halen smiddags tijdens de pauze van het school

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

yep.gifyep.gif Ye eindelijk komt ze uit op de PC ik ga hem onmiddelijk halen in de winkel wanneer ze er is yep.gifyep.gif

Of als je wilt voorkomen dat het spel uitverkocht is dan pre-order je hem...thumbsup2.gif

Ja maar ik krijg pas het geld volgende maand dan kan ik hem pas bestelle

Geen zorgen, je hoeft nooit iets te preorderen. Ze hadden hier bij dixons zelfs GTA IV met de release op volle voorraad.

Ik wil graag op de dag naar de Free Record Shop gaan halen smiddags tijdens de pauze van het school

Deze man hiero is slim ik doe gewoon precies hetzelfde er zit vlakbij mn school een bart smit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

yep.gifyep.gif Ye eindelijk komt ze uit op de PC ik ga hem onmiddelijk halen in de winkel wanneer ze er is yep.gifyep.gif

Of als je wilt voorkomen dat het spel uitverkocht is dan pre-order je hem...thumbsup2.gif

Ja maar ik krijg pas het geld volgende maand dan kan ik hem pas bestelle

Geen zorgen, je hoeft nooit iets te preorderen. Ze hadden hier bij dixons zelfs GTA IV met de release op volle voorraad.

Ik wil graag op de dag naar de Free Record Shop gaan halen smiddags tijdens de pauze van het school

Deze man hiero is slim ik doe gewoon precies hetzelfde er zit vlakbij mn school een bart smit.

Ja dat wist ik wand andere mensen gaan na het werk of school naar de winkel en ik ben er dan geweest in de middag wand ik ga naar de SIBA in Aarschot en dat is dicht bij de Free Record Shop in Aarschot :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk! Ik zag de mail van Rockstar, dus heb meteen even hier gekeken naar het topic. Die PS3 was dus toch geen miskoop. :tu:

Waar kan je je inschrijven voor die mailtjes? :dans:

----------------------------

Super Chill maar, ik heb ze allebei al voor mn 360 ( Die geband is :puh: )

En ik heb ze dus allebei al :puh:

En ik heb ook een PS3 :D

Dus ik denk dat ik ze niet meer ga kopen :o

Wat bedoel je met geband?

----------------------------

Waar en wanneer zijn die uitbreidingen te koop voor de PC en hoe duur kosten ze?

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk! Ik zag de mail van Rockstar, dus heb meteen even hier gekeken naar het topic. Die PS3 was dus toch geen miskoop. :tu:

Waar kan je je inschrijven voor die mailtjes? :dans:

----------------------------

Super Chill maar, ik heb ze allebei al voor mn 360 ( Die geband is :puh: )

En ik heb ze dus allebei al :puh:

En ik heb ook een PS3 :D

Dus ik denk dat ik ze niet meer ga kopen :o

Wat bedoel je met geband?

----------------------------

Waar en wanneer zijn die uitbreidingen te koop voor de PC en hoe duur kosten ze?

30 maart zullen deze in de winkel verschijnen op games for windows live en in de playstation store en waarschijnlijk ook wel steam etc

Je kan je op rockstargames.com ergens inschrijven voor de mailing list :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk! Ik zag de mail van Rockstar, dus heb meteen even hier gekeken naar het topic. Die PS3 was dus toch geen miskoop. :tu:

Waar kan je je inschrijven voor die mailtjes? :dans:

----------------------------

Super Chill maar, ik heb ze allebei al voor mn 360 ( Die geband is :puh: )

En ik heb ze dus allebei al :puh:

En ik heb ook een PS3 :D

Dus ik denk dat ik ze niet meer ga kopen :o

Wat bedoel je met geband?

----------------------------

Waar en wanneer zijn die uitbreidingen te koop voor de PC en hoe duur kosten ze?

30 maart,rond de 50 euro(staat gewoon in de beginpost)

en hij heeft zijn xbox om laten bouwen(zelfde als ik) en is daarmee gesnapt door MS,daardoor is hij gebanned.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

30 maart,rond de 50 euro(staat gewoon in de beginpost)

en hij heeft zijn xbox om laten bouwen(zelfde als ik) en is daarmee gesnapt door MS,daardoor is hij gebanned.

Sorry had eroverheen gelezen :bonk:

Hoe komt MS erachter dan?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

30 maart,rond de 50 euro(staat gewoon in de beginpost)

en hij heeft zijn xbox om laten bouwen(zelfde als ik) en is daarmee gesnapt door MS,daardoor is hij gebanned.

Sorry had eroverheen gelezen :bonk:

Hoe komt MS erachter dan?

Op de een of andere manier kunnen ze dat zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp kun je de losse games alleen downloaden en de Episodes from Liberty city daarnaast in de winkel kopen? (dus met hoesje enzo)

Want dat zou ik wel willen, ook al heb ik GTA IV al

Dat klopt helemaal. Voor de GTA IV bezitters zijn de twee uitbreidingen gewoon te downloaden. Als je GTA IV nog niet in bezit hebt kan je het ook gewoon in de winkel kopen, met inderdaad, een hoesje en bijbehorende boekjes als ik het goed heb. Dit is echter wel duurder.

Ik heb GTA IV ook in bezit en kies er ook voor om gewoon het spel in de winkel te kopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb Gta IV ook in bezit maar ik koop hem ook in de winkel,

mn ps3 heeft niet zoveel ruimte meer en je krijgt 3 extra radiozenders icon_mrgreen.gif

Welke 3 nieuwe radiozenders krijgen we dan???

Klik

Deze zitten alleen in Episodes from liberty city en niet in de downloadable content.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...