Jump to content
Joriz

GTA4 Episodic content komt naar PC en Playstation 3!


Eindelijk heeft Rockstar Games aan ons bevestigd dat de downloadbare content van Grand Theft Auto IV ook naar de PC en Playstation 3 komt. Zowel GTA The Lost and Damned en GTA The Ballad of Gay Tony zullen al op 30 maart 2010 uitkomen en los downloadbaar zijn via Windows Live en PlayStation Network. Take Two Interactive (de eigenaar van Rockstar Games) concludeerde al eerder dat ze de downloadbare content te laat hadden uitgegeven voor XBox 360 en dat dit eigenlijk sneller achter de release van GTA4 zelf aan had gemoeten. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat beide downloadbare content nu tegelijk in maart uitkomen.

med_gallery_1_129_59899.jpg

Naast de los downloadbare content voor de mensen die Grand Theft Auto IV al hebben zal tevens weer een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City pakket uitkomen voor zowel PC als Playstation 3 voor mensen die nog geen Grand Theft Auto IV hebben. De Episodes from Liberty City bevat tevens enkele extra radiostations en natuurlijk al vele opties die al in GTA4 zaten zoals multiplayer voor 32 spelers en videoeditor (enkel PC).

Op dit moment is er nog geen verdere informatie bekend over de prijs. Waarschijnlijk zal Episodes from Liberty City rond de 50 euro kosten en de los downloadbare episodic content rond de 20 euro. Alle zijn vanaf 30 maart 2010 beschikbaar en reeds te downloaden via Xbox LIVE Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als je EfLC koopt krijg je gewoon 3 radiozenders extra...

Maar ik heb ook gehoord dat als je EFLC koopt dat je alleen de 3 zenders krijgt,in verband met licenties kopen.

Je hebt gewoon alle zenders

Nu ben ik echt sterk aan het twijfelen of ik hem als DLC neem of op een schijf :( . Ik ga d'r maar eens een topic over aanmaken zodat iedereen wat makkelijker kan kiezen.

Bewerkt: door gta master 1

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je hoeft toch helemaal geen extra geld te betalen voor de disc?

44,99 is de oorspronkelijke prijs voor GTA:EFLC maar het kan natuurlijk goedkoper worden aangezien het spel niet nieuw is.

Ik kan hem incl. verzendkosten voor de PS3 rond de €38 krijgen :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

  • 30 maart - Episodes from Liberty City
  • 30 april (europa) 29 april (nederland, vanwege koninginendag) - Red Dead Redemption

er zit dus een dikke maand tussen :D

uhm,, ik bedoelde tussen read dead redemption en Mafia II....

My fault.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wacht gespannen af op EfLC, natuurlijk neem ik de schijf, vind ik veel makkelijker en je hebt er 3 radiostations bij. Vind het vooral fijn dat er wat nieuwe wapens zijn gekomen. De huidige M4 valt tegen. Maar ik zal die P90 gebruiken, heb ik heel veel gebruikt in Modern Warfare 2. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ach jah, ik blijf het jammer vinden dat iedereen denkt dat het 2 écht super grote concurrenten zijn, dat valt vies tegen, sterker nog, Mircosoft maakt sommige dingen voor Sony (Zoals het PS3 Dashboard)

Het XMB is ontwikkeld door Sony zelf hoor...

Maar ik ben natuurlijk blij dat het naar de PS3 komt zodat ik eindelijk de DLC kan spelen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zit met smart te wachten op Episodes from Liberty City voor de ps3 :dans: GTA IV blijft een mooie game vind ik.

Wel toppie dat de parachute erweer in zit :tu:

Zit alleen in twijfel wat ik zou doen, of update via playstation store doen of compleet in de winkel kopen..

Nu nog wachten... wachten ... en dan kan het lang duren hoor tot 30maart :D

Groetjes Mike

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mensen! Niet moeilijk meer doen! Geen 45 euro voor EfLC betalen mensen!

Check dit:

€25,99 voor Episodes from Liberty City, PC versie!!!

€36,99 voor Episodes from Liberty City, PS3 versie!!!(Zelfde als Xbox)

Da's wel even véél beter dan The Lost and Damned apart voor €20,- en dan The Ballad of Gay Tony voor nóg eens €20,-!!!

Dit is echt DE goedkoopste versie!!!!

Ik heb hem net 5 minuten geleden gelijk besteld!

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mensen! Niet moeilijk meer doen! Geen 45 euro voor EfLC betalen mensen!

Check dit:

€25,99 voor Episodes from Liberty City

Da's wel even véél beter dan The Lost and Damned apart voor €20,- en dan The Ballad of Gay Tony voor nóg eens €20,-!!!

Dit is echt DE goedkoopste versie!!!!

Ik heb hem net 5 minuten geleden gelijk besteld!

Vermeld er dan ook bij dat het voor de PC is ik werd al helemaal bij dat ik er ook nog bijna geen klote voor hoefde te betalen bloos.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...