Jump to content

Processor vraagje


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    11

  • Michael_Scofield94941

    9

  • Sprunk

    5

  • Hayte

    4

ja, die spellen zijn ook echt te vergelijken he :7

Misschien niet, maar je snapt het niet : Als mijn PC MW2 aankan op minimum snelheid, dan gaat hij GTA IV ook wel aankunnen op minimumsnelheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, nee. Als je PC MW2 aankan op High, kan hij GTA IV aan op Low. Al kan je ze niet echt vergelijken, aangezien voor MW2 een goede grafische kaart belangerijker is (al is MW2 een redelijk "makkelijk" spel), terwijl GTA IV juist liever processors eet.

Misschien dat hij het aankan, maar dan moet je wel tevreden zijn met een PowerPoint presentatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de processor terug online gezet en morgen ga ik mijn AMD Athlon 64 3400+ Processor met 2.4 ghz geheugen halen.

Het is geen ghz geheugen; bij een CPU is het alleen Ghz of soms nog Mhz. Bij RAM geheugen is het geheugen. (dit draait ook nog op een aantal Mhz, maar dat is nu niet relevant)

Link to comment
Delen op andere websites

ja, die spellen zijn ook echt te vergelijken he :7

Misschien niet, maar je snapt het niet : Als mijn PC MW2 aankan op minimum snelheid, dan gaat hij GTA IV ook wel aankunnen op minimumsnelheid.

ooit gehoord van minimum specs?

gozer ik kan het spel aan op medium-high en gta4 word low medium, je zult dus geen gta4 kunnen spelen.

Je blijft ook gewoon eigenwijs bezig zijn he? in dat topic doodleuk vertelt dat er geen processor voor je socket is dat gta4 kan spelen, maar toch maar upgraden.

Link to comment
Delen op andere websites

ja, die spellen zijn ook echt te vergelijken he :7

Misschien niet, maar je snapt het niet : Als mijn PC MW2 aankan op minimum snelheid, dan gaat hij GTA IV ook wel aankunnen op minimumsnelheid.

ooit gehoord van minimum specs?

gozer ik kan het spel aan op medium-high en gta4 word low medium, je zult dus geen gta4 kunnen spelen.

Je blijft ook gewoon eigenwijs bezig zijn he? in dat topic doodleuk vertelt dat er geen processor voor je socket is dat gta4 kan spelen, maar toch maar upgraden.

Ik heb nu een AMD Athlon 64 3000+ Processor 2.0 ghz en hij kan GTA IV afspelen, maar hij blijft een beetje laggen, dus als ik er 1 heb van 2.4 ghz zou het toch moeten werken, en bij de systeemeisen staat 2.4 ghz ( zowel bij minimum als maximum )

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nu eens leest in plaats van eigenwijs te zijn, dan zie je dat er al tig keer gezegd is dat kloksnelheid het minste uitmaakt bij een processor. Ik kan een pentium IV hebben van 3.0 Ghz die GTA IV niet kan afspelen, en een Quad Core met 2.333 Ghz die IV perfect afspeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nu eens leest in plaats van eigenwijs te zijn, dan zie je dat er al tig keer gezegd is dat kloksnelheid het minste uitmaakt bij een processor. Ik kan een pentium IV hebben van 3.0 Ghz die GTA IV niet kan afspelen, en een Quad Core met 2.333 Ghz die IV perfect afspeelt.

Weet je hoe ik er 100 % zeker van ben dat het werkt ?

Bekijk deze video maar, dat is dezelfde processor als mijne.

Link to comment
Delen op andere websites

ja echt te adviseren, ik zou het spel direct gaan halen

Dan zijn we direct van je af, naja voor even.

Echt jezus christus, je vraagt hier om hulp maar gaat gewoon je eigen gangetje wat voor een gozer ben je dan? Gweloof je on niet, stel dan je vraag ook niet en zeg het nu dan mooi. Je zet jezelf ook erg voor lul, denk jij werkelijk dat iemand je ooit serieus gaat nemen of nog gaat respecteren? Je verklaart ons advies zonder woorden gewoon voor gek, bent enorm naief stelt de domste vragen en doet nog alsof hij het beter weet, serieus houd dan gewoon je muil dicht.

Je zult echt hoooguit 10fps gaan halen in gta4, elke jostie weet dat dan onspeelbaar is, zeker in gta4

Ik denk ook, en dat is compleet je eigen schuld, dat we maar moeten kappen met jou ook maar enig advies, hulp of wat dan ook te geven, je verdient het gewoon simpelweg niet.

Zo, dat was ff een lichte afzeikbeurt, maar dat maakt hem niet midner verdient :D

Link to comment
Delen op andere websites

ja echt te adviseren, ik zou het spel direct gaan halen

Dan zijn we direct van je af, naja voor even.

Echt jezus christus, je vraagt hier om hulp maar gaat gewoon je eigen gangetje wat voor een gozer ben je dan? Gweloof je on niet, stel dan je vraag ook niet en zeg het nu dan mooi. Je zet jezelf ook erg voor lul, denk jij werkelijk dat iemand je ooit serieus gaat nemen of nog gaat respecteren? Je verklaart ons advies zonder woorden gewoon voor gek, bent enorm naief stelt de domste vragen en doet nog alsof hij het beter weet, serieus houd dan gewoon je muil dicht.

Je zult echt hoooguit 10fps gaan halen in gta4, elke jostie weet dat dan onspeelbaar is, zeker in gta4

Ik denk ook, en dat is compleet je eigen schuld, dat we maar moeten kappen met jou ook maar enig advies, hulp of wat dan ook te geven, je verdient het gewoon simpelweg niet.

Zo, dat was ff een lichte afzeikbeurt, maar dat maakt hem niet midner verdient :D

Jaja, jong, kan je de video niet bekijken, en GTA IV werkt !!!

Link to comment
Delen op andere websites

ja echt te adviseren, ik zou het spel direct gaan halen

Dan zijn we direct van je af, naja voor even.

Echt jezus christus, je vraagt hier om hulp maar gaat gewoon je eigen gangetje wat voor een gozer ben je dan? Gweloof je on niet, stel dan je vraag ook niet en zeg het nu dan mooi. Je zet jezelf ook erg voor lul, denk jij werkelijk dat iemand je ooit serieus gaat nemen of nog gaat respecteren? Je verklaart ons advies zonder woorden gewoon voor gek, bent enorm naief stelt de domste vragen en doet nog alsof hij het beter weet, serieus houd dan gewoon je muil dicht.

Je zult echt hoooguit 10fps gaan halen in gta4, elke jostie weet dat dan onspeelbaar is, zeker in gta4

Ik denk ook, en dat is compleet je eigen schuld, dat we maar moeten kappen met jou ook maar enig advies, hulp of wat dan ook te geven, je verdient het gewoon simpelweg niet.

Zo, dat was ff een lichte afzeikbeurt, maar dat maakt hem niet midner verdient icon_mrgreen.gif

Jaja, jong, kan je de video niet bekijken, en GTA IV werkt !!!

Ik zou het spel meteen halen als ik jou was. Veel succes met spelen met 10fps zoals de persoon in het filmpje ook heeft.

Oja, Je hoeft voortaan geen topic te openen als je denkt dat je het allemaal beter weet dan ons en ons gaat staan af te kraken. Echt, dan hoef je dus geen topic te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

ja echt te adviseren, ik zou het spel direct gaan halen

Dan zijn we direct van je af, naja voor even.

Echt jezus christus, je vraagt hier om hulp maar gaat gewoon je eigen gangetje wat voor een gozer ben je dan? Gweloof je on niet, stel dan je vraag ook niet en zeg het nu dan mooi. Je zet jezelf ook erg voor lul, denk jij werkelijk dat iemand je ooit serieus gaat nemen of nog gaat respecteren? Je verklaart ons advies zonder woorden gewoon voor gek, bent enorm naief stelt de domste vragen en doet nog alsof hij het beter weet, serieus houd dan gewoon je muil dicht.

Je zult echt hoooguit 10fps gaan halen in gta4, elke jostie weet dat dan onspeelbaar is, zeker in gta4

Ik denk ook, en dat is compleet je eigen schuld, dat we maar moeten kappen met jou ook maar enig advies, hulp of wat dan ook te geven, je verdient het gewoon simpelweg niet.

Zo, dat was ff een lichte afzeikbeurt, maar dat maakt hem niet midner verdient :D

Jaja, jong, kan je de video niet bekijken, en GTA IV werkt !!!

ehm jawel, gefeliciteerd met je 10 fps.

Echt gozer jij bent echt de domste persoon die ik in mijn leven heb gezien.

Al blij zijn met GTA4 op lowest dat neit eens boven de 10 fps uit komt, r.deroos zal trots op je zijn :7

Waarom doe je eigenlijk nog de meoite om hier te komen? Doe je dat om ons te irriteren ofzo? in dat geval mag ik je feliciteren, het lukt je echt geweldig.

dank u voor de moeite

P.S. die gozer in dat filmpje kan beter filmen dan jij, dat je het mar weet ;)

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Om terug te komen op je vergelijking met GTA IV met MW2, tja.. die kan je samen moeilijk vergelijken. Ik draai bijvoorbeeld MW2 op het hoogste met een resolutie van 1920x1080 en heb gemiddeld 60 fps. GTA IV haalt moeilijk High met dan ook nog een miezerige doodverdrietige 40FPS. Een Althon 64 3400+ is nou geen super spul dat net op de markt komt. Dit is een single-core, en met single-core's kun je moeilijk een fatsoenlijke FPS-rate krijgen. Spaar eens wat door en koop later beter hardware. Modern Warfare 2 vraagt niet veel van je PC, nee... echt niet. Enkel een miezerige Pentium 4 en een graka 6600GT. GTA IV vraagt al wat meer, bijvoorbeeld zal je een dualcore nodig hebben om fatsoenlijke rate te hebben. Jij wil een machinima opnemen op grafischeinstellingen van Low met een droevige rate van 15? Nee, dat ziet er niet uit. Spaar door en koop later misschien een quadcore systeem dat misschien dan wel een paar jaar doorgaat.

Mvg,

Deluxo

Link to comment
Delen op andere websites

ja echt te adviseren, ik zou het spel direct gaan halen

Dan zijn we direct van je af, naja voor even.

Echt jezus christus, je vraagt hier om hulp maar gaat gewoon je eigen gangetje wat voor een gozer ben je dan? Gweloof je on niet, stel dan je vraag ook niet en zeg het nu dan mooi. Je zet jezelf ook erg voor lul, denk jij werkelijk dat iemand je ooit serieus gaat nemen of nog gaat respecteren? Je verklaart ons advies zonder woorden gewoon voor gek, bent enorm naief stelt de domste vragen en doet nog alsof hij het beter weet, serieus houd dan gewoon je muil dicht.

Je zult echt hoooguit 10fps gaan halen in gta4, elke jostie weet dat dan onspeelbaar is, zeker in gta4

Ik denk ook, en dat is compleet je eigen schuld, dat we maar moeten kappen met jou ook maar enig advies, hulp of wat dan ook te geven, je verdient het gewoon simpelweg niet.

Zo, dat was ff een lichte afzeikbeurt, maar dat maakt hem niet midner verdient :D

Jaja, jong, kan je de video niet bekijken, en GTA IV werkt !!!

ehm jawel, gefeliciteerd met je 10 fps.

Echt gozer jij bent echt de domste persoon die ik in mijn leven heb gezien.

Al blij zijn met GTA4 op lowest dat neit eens boven de 10 fps uit komt, r.deroos zal trots op je zijn :7

Waarom doe je eigenlijk nog de meoite om hier te komen? Doe je dat om ons te irriteren ofzo? in dat geval mag ik je feliciteren, het lukt je echt geweldig.

dank u voor de moeite

P.S. die gozer in dat filmpje kan beter filmen dan jij, dat je het mar weet ;)

Ben je nu blij ofzo, wat intereseert mij het wat jij denkt ?

Dat is jou mening, als jij zegt dat zijn filmpje beter is dan mijne, dan is dat goed voor u.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...