Jump to content

Processor vraagje


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey,

Ik heb zojuist een nieuwe processor gekocht, maar de eigenaar heeft een beetje gelogen en het is dus geen processor met kloksnelheid 2.6 ghz, maar een 2600+ processor :(

Nu vraag ik me af, is het mogelijk om 2 processors in je PC te laten werken ?

En hoe doe je dat dan ?

Heel snel hulp nodig :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    11

  • Michael_Scofield94941

    9

  • Sprunk

    5

  • Hayte

    4

Hey,

Ik heb zojuist een nieuwe processor gekocht, maar de eigenaar heeft een beetje gelogen en het is dus geen processor met kloksnelheid 2.6 ghz, maar een 2600+ processor :(

Nu vraag ik me af, is het mogelijk om 2 processors in je PC te laten werken ?

En hoe doe je dat dan ?

Heel snel hulp nodig :(

2 Processors is niet mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is enkel mogelijk met bepaalde moederborden. Die kosten vaak erg veel geld en zijn doorgaans alleen geschikt voor servers.

Ik zou contact op nemen met de verkoper en zeggen 'wat flik je me nou'. Als je weet waar die knuppel woont zou ik hem eens een bezoekje brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

lekkere tekst sprunk 'hem een bezoekje brengen' die opmerking deed me veel goed.

Maar ookal vat je normaliter die woorden anders op, het is wel het beste, maar daarbij had je zelf ook van te voren wat info in kunnen winnen. Als jij dit zo blijft doen word je nog veel vaker op zulke manieren gepakt, de verkopers spelen er graag op in op zulke dingen, daar meot jij je als koper tegen beschermen.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel zal je met zo'n moederbord overigens niet opschieten. Dan heb je 2 Athlon processors. Dat komt dus ruwweg neer op een Athlon X2, en alleen de 6000+ daarvan kan GTA IV nog met eenig fatsoen spelen. Theoretisch gezien hé, want ik denk niet dat GTA IV multi CPU ondersteund.

NB: Ik bedoel met 'bezoekje brengen' niet dat je hem het ziekenhuis in moet slaan! Ik bedoel dat je met hem moet praten en je geld terug moet vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...