TomFurga Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Zou de maker van het filmpje bedoeld hebben: op het genoemde systeem loopt GTA IV net zo vlekkeloos als dat die auto rondrijdt? Reageren
[ION]Leviathan Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) niet dat je daar gta4 fatsoenlijk mee gaat spelen Ik speel COD 6 MW2 op minimum eisen en hij werkt perfect CoD6 is geen GTA4. Je zult hetzelfde terecht komen, onspeelbaar. In de eisen staat duidelijk dual core voor CPU. alle Athlons waar geen X2 bij staat zijn dus Single Core. De enige redding voor jouw s939 is om een AMD Opteron 180 of 185 (deze zijn wel dual core) te kopen en te overclocken (gaat makkelijk met die opterons) naar ten minste 2,4 of 2.6Ghz. Maar die Opterons heb je niet voor 50 euro. En je bent dan ongeveer even duur uit als met een upgrade kitje naar een nieuw platform, wat een wat betere keuze is. Bewerkt: 27 februari 2010 door [ION]Leviathan Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Ben je nu blij ofzo, wat intereseert mij het wat jij denkt ? Dat is jou mening, als jij zegt dat zijn filmpje beter is dan mijne, dan is dat goed voor u. Je laat nu de mooie eigenschap van jezelf zien, je doet totaal niks met advies en dergelijke, gewoon je eigen ding, dat is okee, maar ga dan ook hier geen vragen stellen, dingen laten zien etc. Ik hoop dat je geniet van de 10fps die je maximaal kunt halen. Reageren
Hayte Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Om terug te komen op je vergelijking met GTA IV met MW2, tja.. die kan je samen moeilijk vergelijken. Ik draai bijvoorbeeld MW2 op het hoogste met een resolutie van 1920x1080 en heb gemiddeld 60 fps. GTA IV haalt moeilijk High met dan ook nog een miezerige doodverdrietige 40FPS. Een Althon 64 3400+ is nou geen super spul dat net op de markt komt. Dit is een single-core, en met single-core's kun je moeilijk een fatsoenlijke FPS-rate krijgen. Spaar eens wat door en koop later beter hardware. Modern Warfare 2 vraagt niet veel van je PC, nee... echt niet. Enkel een miezerige Pentium 4 en een graka 6600GT. GTA IV vraagt al wat meer, bijvoorbeeld zal je een dualcore nodig hebben om fatsoenlijke rate te hebben. Jij wil een machinima opnemen op grafischeinstellingen van Low met een droevige rate van 15? Nee, dat ziet er niet uit. Spaar door en koop later misschien een quadcore systeem dat misschien dan wel een paar jaar doorgaat. Mvg, Deluxo Zelfs niet alle dualcores kunnen het niet aanpakken. Ik zou niet durven om met deze Pentium D en 9800GT GTA IV te gaan spelen. Reageren
.Senne Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Michael_Scofield94941, je zegt dat het spel werkt. Kan je dan voor ons eens een kort filmpje maken zodat we kunnen zien of we allemaal echt zó mis waren? Bewerkt: 27 februari 2010 door .Senne Reageren
Hayte Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Oké, hij is eigenwijs. Moet je hem dan beledigen met iets anders wat niets met dit topic te maken heeft? Als je er geen zin meer in hebt, reageer dan niet. Ga dan niet iemand proberen te demoraliseren, grappig te wezen, of wat je ook aan het doen was, met iets wat die persoon graag doet. In andere woorden, ga dan niet "flamen" Bewerkt: 27 februari 2010 door Hayte Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Oké, hij is eigenwijs. Moet je hem dan beledigen met iets anders wat niets met dit topic te maken heeft? Als je er geen zin meer in hebt, reageer dan niet. Ga dan niet iemand proberen te demoraliseren, grappig te wezen, of wat je ook aan het doen was, met iets wat die persoon graag doet. In andere woorden, ga dan niet "flamen" Dank je Reageren
Nissan Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Oké, hij is eigenwijs. Moet je hem dan beledigen met iets anders wat niets met dit topic te maken heeft? Als je er geen zin meer in hebt, reageer dan niet. Ga dan niet iemand proberen te demoraliseren, grappig te wezen, of wat je ook aan het doen was, met iets wat die persoon graag doet. In andere woorden, ga dan niet "flamen" Als hij om advies vraagd, de beste mensen op het forum het dan geven, maar hij het niet serieus neemt? Waarom opend hij eventueel een topic als hij toch denkt dat hij het beter weet? Joh, ga lekker GTA IV spelen... Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Leviathan' date='27 februari 2010 - 17:16 ' timestamp='1267287378' post='1598097']In de eisen staat duidelijk dual core voor CPU. alle Athlons waar geen X2 bij staat zijn dus Single Core. De enige redding voor jouw s939 is om een AMD Opteron 180 of 185 (deze zijn wel dual core) te kopen en te overclocken (gaat makkelijk met die opterons) naar ten minste 2,4 of 2.6Ghz. Maar die Opterons heb je niet voor 50 euro. En je bent dan ongeveer even duur uit als met een upgrade kitje naar een nieuw platform, wat een wat betere keuze is. De kennis van de topic starter over computers is niet erg groot. Daaruit is vrij eenvoudig te concluderen dat hij een Merk PC heeft. Overclocken kun je dus wel vergeten. Overigens weet hij waarschijnlijk niet eens wat het betekend. Plus dat Opterons helemaal niet bedoelt zijn voor gaming, en GTA IV er dus (denk ik) niet op zal draaien. @ Michael. Als je ons een budget geeft, kunnen wij een upgrade set samenstellen. Het belangrijkste om te vervangen zal zijn het moederbord met geheugen en processor. Nieuw geheugen is nodig omdat socket 939 geen DDR2 is. Dan hebben wij van jou informatie nodig over je videokaart, om te bepalen of die ook te zwak is voor GTA IV. Zo ja, heb je ook een nieuwe kaart nodig. Tevens is er een grote kans dat er ook een nieuwe voeding nodig is om deze nieuwe componenten te voeden. OEM voedingen zijn vaak van een B merk, en leveren niet veel vermogen. Ondanks dat ik geen mod ofzo ben, toch een klein verzoek dat baby-gedrag eens achterwege te laten. Word er knetter gek van. Niemand heeft baat bij dat geruzie over en weer. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 hij had 50 euro Slik. Kun je in ieder geval een koelertje halen. Misschien krijg je de rest er gratis bij. :7 Reageren
Hayte Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 hij had 50 euro Slik. Kun je in ieder geval een koelertje halen. Misschien krijg je de rest er gratis bij. :7 Voor dat geld kan je een koeler én een DVD speler halen hoor! Kan je een koelende dvd speler maken? Maar uiteindelijk zal je een budget nodig hebben van rond de 400 nodig hebben als je het wilt kunnen spelen, schat ik zo. Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 dan haalt hij van alles een achtste Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Oke, zo kan hij wel weer jongens. Wel een verzoek aan de TS (Michael_Scofield) om nu te accepteren dat je geen GTA IV kunt spelen zonder een grote update (lees: een nieuwe computer), en dat ga je ook niet redden met € 50, die je nu al blijkbaar verkeerd hebt uitgegeven. Het heeft dus geen zin om hier over te blijven discussiëren. Welterusten! Reageren
[ION]Leviathan Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 De kennis van de topic starter over computers is niet erg groot. Daaruit is vrij eenvoudig te concluderen dat hij een Merk PC heeft. Overclocken kun je dus wel vergeten. Overigens weet hij waarschijnlijk niet eens wat het betekend. Plus dat Opterons helemaal niet bedoelt zijn voor gaming, en GTA IV er dus (denk ik) niet op zal draaien.Het overclocken voor de topic starter is waarschijnlijk iets te veel ja, maar dat neemt niet weg dat je op een Opteron goed kunt gamen. Het zijn immers gewoon ondergeclockte Athlons met meer cache. Ik heb het zelf jaren lang zo gedaan om de executie van mijn s939 uit te stellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.