Jump to content

Consument moet komende weken browser kiezen


onbekendeIV

  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. welke kies je

    • Firefox
      41
    • internet Explorer
      9
    • google chrome
      15
    • Safari
      2
    • Opera
      3
    • anders....
      0


Recommended Posts

nou ik krijg die screen dus lekker niet, mooi zo.

Ik heb eigenlijk ze allemaal wel gebruikt, met alleen firefox, opera en ie kon ik werken. Chrome is daarbij ook nog eens zo lekker, ga dat maar eens met de deinstaller proberen te verwijderen, dat lukt namelijk niet, dan blijft chrome er nog doodleuk opstaan, ook niet bepaald een geval van niet misbruik maken van je machtspositie. ik gebruik nu opera en daar blijf ik wel ff bij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    7

  • TomFurga

    4

  • Hayte

    3

  • wesley123

    2

Ik kies voor Firefox, waarom?

Omdat je firefox helemaal kan aanpassen naar wens.

IE is sloom, (en je word gek van dat tik geluid :cab: )

Chrome is wel snel maar ik vind het niet fijn werken...

dus ik blijf fijn bij firefox-16.png:Y

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Okee, ik ben Apple liefhebber, maar ik heb voor Safari gekozen omdat ik het echt fijner vind werken dan IE of Firefox. Chrome is ook goed, maar ik ga toch voor Safari.

Eigenlijk mis ik Netscape wel, zijn er nog mensen op het forum die zich die browser kunnen herinneren?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies ook voor Firefox, die bevalt me het beste, zij het dat je incidenteel even IE nodig hebt.

IE is sloom, (en je word gek van dat tik geluid

Dat tikgeluid kan je ergens in de geluidsopties van Windows uitschakelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als een computergebruiker al een ander programma dan Internet Explorer gebruikt, krijgt hij geen keuzescherm.
Dit snap ik niet echt... Mensen moeten kiezen en als er geen IE word gebruikt kun je niet kiezen? Dat slaat werkelijk nergens op...

Mensen die geen IE gebruiken kijken al verder dan hun neus lang is. Die hebben geen menu nodig.

Een tabblad openen:

Firefox: Ctrl+T/dubbelklik bladwijzerbalk en je hebt direct een leeg tabblad

Internet Explorer: Ctrl+T, klik geluid, laden..., laden..., verbinden...(?!!), leeg tabblad klaar

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje onzin waarom dit wel bij Windows moet, maar niet bij Mac OSX. Overigens gebruik ik FireFox. Omdat het helemaal aan te passen is en ik IE7 en IE8 niet fijn vind werken. (IE6 was geweldig!!!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het probleem überhaupt al niet. Je koopt een Microsoft product (Windows) en je krijgt daar Internet Explorer bij. Als je iets anders wilt, is dat in een mum van tijd geregeld. Snap dat echt niet, dat eeuwige gezeik over monopolies van Microsoft... Maar goed, daar gaat dit topic niet (helemaal) over. Ik gebruik standaard FireFox, maar Google Chrome is ook wel ok. Weet dus niet wat ik zou doen áls ik zou moeten stemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...