Jump to content

Consument moet komende weken browser kiezen


onbekendeIV

  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. welke kies je

    • Firefox
      41
    • internet Explorer
      9
    • google chrome
      15
    • Safari
      2
    • Opera
      3
    • anders....
      0


Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    7

  • TomFurga

    4

  • Hayte

    3

  • wesley123

    2

Ik snap het probleem überhaupt al niet. Je koopt een Microsoft product (Windows) en je krijgt daar Internet Explorer bij. Als je iets anders wilt, is dat in een mum van tijd geregeld. Snap dat echt niet, dat eeuwige gezeik over monopolies van Microsoft... Maar goed, daar gaat dit topic niet (helemaal) over. Ik gebruik standaard FireFox, maar Google Chrome is ook wel ok. Weet dus niet wat ik zou doen áls ik zou moeten stemmen.

Er zijn genoeg mensen die nog nooit van het woord browser hebben gehoord..;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies voor internet explorer, ik kan maar niet wennen aan Safari en Firefox. Internet explorer heeft het makkelijkste menu vind ik.

Download Firefox en installeer DIT dan heb je een snelle(re) browser met IE thema :D

Works with Firefox: 3.0 – 3.6a1pre

This add-on is for older versions of Firefox

En ik heb Firefox versie 3.6 gedownload.. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het probleem überhaupt al niet. Je koopt een Microsoft product (Windows) en je krijgt daar Internet Explorer bij. Als je iets anders wilt, is dat in een mum van tijd geregeld. Snap dat echt niet, dat eeuwige gezeik over monopolies van Microsoft... Maar goed, daar gaat dit topic niet (helemaal) over. Ik gebruik standaard FireFox, maar Google Chrome is ook wel ok. Weet dus niet wat ik zou doen áls ik zou moeten stemmen.

Agree.

Windows heeft zich omhoog gevochten, het is niet zo dat het wettelijk verplicht is om Windows te kopen. Laat die browsers maar een eigen besturingsysteem maken, waar ze lekker hun eigen browser opzetten. Je gaat toch ook niet vragen of je een BMW kan kopen bij de Volvo dealer? :?

maargoed, ik kies toch voor Firefox, aangezien ik te lui ben om chrome te installeren (die 20 advertenties per pagina slaan niet echt aan bij mij :$ )

Link to comment
Delen op andere websites

Als een computergebruiker al een ander programma dan Internet Explorer gebruikt, krijgt hij geen keuzescherm.
Dit snap ik niet echt... Mensen moeten kiezen en als er geen IE word gebruikt kun je niet kiezen? Dat slaat werkelijk nergens op...

Mensen die geen IE gebruiken kijken al verder dan hun neus lang is. Die hebben geen menu nodig.

Een tabblad openen:

Firefox: Ctrl+T/dubbelklik bladwijzerbalk en je hebt direct een leeg tabblad

Internet Explorer: Ctrl+T, klik geluid, laden..., laden..., verbinden...(?!!), leeg tabblad klaar

biuj mij komt er anders meteen een tabblad en ik hoor geen geluid bij het klikken hoor,dikke bullshit wat jij zegt.

en doe niet alsof mensen dom zijn die IE gebruiken want van dit soort domme reacties krijg ik eerder het gevoeld dat FF fanboys dom zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die geen IE gebruiken kijken al verder dan hun neus lang is. Die hebben geen menu nodig.

Een tabblad openen:

Firefox: Ctrl+T/dubbelklik bladwijzerbalk en je hebt direct een leeg tabblad

Internet Explorer: Ctrl+T, klik geluid, laden..., laden..., verbinden...(?!!), leeg tabblad klaar

biuj mij komt er anders meteen een tabblad en ik hoor geen geluid bij het klikken hoor,dikke bullshit wat jij zegt.

en doe niet alsof mensen dom zijn die IE gebruiken want van dit soort domme reacties krijg ik eerder het gevoeld dat FF fanboys dom zijn.

En nu tot tien tellen?

Het is gewoon zo dat Internet Explorer de traagste webbrowser is. Bij mij op school hebben ze ook IE, en tabbladen openen duurt daar ook veels te lang. En dat ligt niet aan de computers, omdat hij met FF wel gewoon snel werkt (helaas staat er soms wel FF op, en soms IE)

Heb je überhaupt ooit FireFox geprobeert?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die geen IE gebruiken kijken al verder dan hun neus lang is. Die hebben geen menu nodig.

Een tabblad openen:

Firefox: Ctrl+T/dubbelklik bladwijzerbalk en je hebt direct een leeg tabblad

Internet Explorer: Ctrl+T, klik geluid, laden..., laden..., verbinden...(?!!), leeg tabblad klaar

biuj mij komt er anders meteen een tabblad en ik hoor geen geluid bij het klikken hoor,dikke bullshit wat jij zegt.

en doe niet alsof mensen dom zijn die IE gebruiken want van dit soort domme reacties krijg ik eerder het gevoeld dat FF fanboys dom zijn.

En nu tot tien tellen?

Het is gewoon zo dat Internet Explorer de traagste webbrowser is. Bij mij op school hebben ze ook IE, en tabbladen openen duurt daar ook veels te lang. En dat ligt niet aan de computers, omdat hij met FF wel gewoon snel werkt (helaas staat er soms wel FF op, en soms IE)

Heb je überhaupt ooit FireFox geprobeert?

ik b en niet boos.

ik hheb FF nog nooit geprobeert maar waarom zou ik?ik zeg nergens dat IE beter is.

het ligt niet aan IE dat het traag is op jullie school computers,bij mij thuis op mijn pc hoef je niet te wachten tot een tabblad is geopend en pagina's doen er minder dan een seconde over om te laden.zo sloom is IE dus niet of het moet echt aan de pc zelf liggen.

het ging mij er alleen maar om dat hij zegt dat IE traag is terwijl dat echt bullshit is.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

IE is gewoon traag. Vooral als je het vergelijkt met andere browsers zoals Google Chrome en Mozilla FireFox. Maar als jij de andere browsers niet hebt geprobeerd kan ik dit net zo goed tegen een stenen muur zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

das ook jou mening, ik ben destijds afgestapt van firefox omdat het 1 ding simpelweg amper nog deed, werken. Hij kon paginas neit laden als je er op klikte, startte trag op, afbeeldingen laadde niet, crashes etc. Wat ik erna probeerde om te fixen heeft geen bal uitgeholpen waarna ik het maar vaarwel heb gezegt, dus ging ik terug naar IE, wat neit om de haverklap crashte en paginas wel gewoon laadde.

Ik heb nu opera, is neit veel gesupport maar het werkt super, alles laadt lekker snel en muiscommands maken het gebruik stukken makelijker

Link to comment
Delen op andere websites

IE is gewoon traag. Vooral als je het vergelijkt met andere browsers zoals Google Chrome en Mozilla FireFox. Maar als jij de andere browsers niet hebt geprobeerd kan ik dit net zo goed tegen een stenen muur zeggen.

dat IE traag is is jouw mening maar minder dan 1 seconden over een pagina doen om te laden vind ik niet traag hoor.

en ik heb crhome wel,omdat die wel handige dingen heeft die IE niet heeft.maar ik kan je vertellen dat die bij mij een stuk trager gaat dan IE dus nee,je kan beter niet tegen een stenen muur praten want het is voor mij gewoon zo dat IE niet traag is,en ik bedoel daarmee niet dan FF kut is ofzo,nee,ik wil alleen zeggen dat jullie gewoon rotcomputers op school hebben als IE zo traag is daar want het kan niet aan IE liggen als hij hier snel is.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Tussen FF 3.6 en IE 8 merk ik nauwelijks verschil in snelheid en op zich werken ze allebei wel goed.

Het voordeel van FF is dat je ads en flash met een add-on kunt uitschakelen, een beslissend voordeel voor iemand die van bewegende advertenties een gigantische koppijn krijgt. Dat laatste is ook een reden om niet de originele WLM/MSN-messenger te gebruiken, maar een reclamevrij alternatief.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...