Nissan Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Er staan 20 topics over in Easter Egg Fora, dus dat valt lastig te achterhalen . Ik kan me herinneren dat Arne er ook eens mee kwam . Katana was ontdekt door KoE Mzungu. Bewerkt: 11 april 2010 door Cuban Gangster Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 huntley sport is ook een zeldzaam wagen We moeten hem hier gelijk geven aangezien de Huntley Sport buitenom de Drug Wars niet te krijgen is in TBOGT ( Om een of andere reden ) Hij is alleen beschikbaar in TBOGT Multiplayer. Reageren
Nissan Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2010 In de DLC of de Episodes? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 In de DLC of de Episodes? In bijde versie's Mijn neef heeft alleen TBOGT zelf en niet TLAD en bij deze uitbreiding is de Huntley Sport ook niet te krijgen zonder de Drug Wars. dus dit geld voor bijde. Reageren
Nissan Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Heu, jawel toch, de Jamaicanen in hun Huntley's zie ik nog wel eens rijden hoor. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Heb een nieuwe one time only in The Ballad of Gay Tony. Random Character Arnaud, eerste missie. Je moet een pimp vermoorden die in een heel licht roze/rode/bruinige Manana rijd met een donkerrood dak. Deze kleur ben ik zelf nog nooit tegen gekomen op straat. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Heb een nieuwe one time only in The Ballad of Gay Tony. Random Character Arnaud, eerste missie. Je moet een pimp vermoorden die in een heel licht roze/rode/bruinige Manana rijd met een donkerrood dak. Deze kleur ben ik zelf nog nooit tegen gekomen op straat. Amai! Ik wou deze ook gaan posten maar dat heeft u gedaan Deze is idd zeldzaam vanwege zijn Mauve kleur en zijn Maroon-Rode dak. Je kunt hem bemachtigen door de Pimp simpel weg door zijn hoofd te schieten in z'n auto. Hierna kun je hem zelf pakken. Owja zelf nog een toevoeging. Drug Wars: Goud/Maroon Primo V8 Supercharged. Zwarte Bullet GT met Groene Streep. Zwarte Banshee met Groene Streep. Zwarte Maverick met Groene Streep. Zwarte Blista Compact met Groene onderzijde. Zwarte Sultan RS met Groene Streep. Blauwe Sentinel met Paarse gloed. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Misschien kan het raar klinken maar: wat heeft het nu nog voor nut om alle OTO's van de Drug Wars te verzamelen? In elke War zit er minstens eentje... dus misschien is het beter om de hoofdlijntjes op te schrijven, zodat je weet welke auto in de Wars OTO is en dat bij elke . Reageren
Nissan Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Maar dat valt niet te achterhalen, gezien ze in een loop gewoon terugkomen, en random spawnen . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Zit er in de Drug Wars dan geen basisprincipe? Dat de OTO altijd dezelfde wagen is, bv: de auto die jij moet stelen? Ik had toch gehoopt dat er wat logica inzat, nu kun je met een hoopje van 30 OTO's uit de Drug Wars nooit weten welke auto en hoe je hem moet bemachtigen, om maar eens te zeggen dat de Drug Wars niet vast liggen maar random zijn . Reageren
Nissan Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Maar dat is toch zeker wel het geval, ze zijn random, maar alsnog zijn wij zo aardig alle OTO's die IN Drug Wars zitten te vermelden, zodat je weet welke OTO een OTO is, en waarom . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Dan moet je wel al de OTO's uit je kop leren, of TBoGT spelen terwijl je op GTAf zit, niet iedereen heeft dat ervoor over hoor... ik weet trouwens zelf wel wanneer een auto OTO is, misschien wel nogal logisch . Ach in ieder geval, met de Drug Warskan ik jullie niet helpen, want ik ga sowieso niet alle Wars spelen, ik zal me wel concentreren op andere dingen, zoals... de Gang Wars . Reageren
Nissan Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Daar zitten zat OTO's in . De Gang Burrito die je normaal niet tegenkomt, de Slamvan die je normaal niet tegenkomt, en ontieglijk veel Bike paintjobs . Ik ben bezig met Drug Wars, zit op 76 . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Staat de F620 van Daisy er eigenlijk wel tussen? Daar denk ik nu pas aan . Ik hou me wel bezig met EE's aan leuke dingetjes in het spel zelf . Reageren
Nissan Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Hou je gewoon overal mee bezig... En ja, de F620 van Daisy staat erin (lekkere hoop polygonen is ze toch he... sigh) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.