Phoenyxar Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 De F620 is inderdaad een lekker hoopje polygonen CG . Dan zal ik mij maar eens bezighouden met al de overige zooi van EfLC, wat dat ook moge zijn. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2010 De F620 is inderdaad een lekker hoopje polygonen CG . Dan zal ik mij maar eens bezighouden met al de overige zooi van EfLC, wat dat ook moge zijn. IK had het over Daisy (je was sarcastisch maar dat kan me geen reet boeien) en ik ga nu even OTO vernieuwen, bedankt Mythbuster en Eddie Low . Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Er staat ook in de 'Maverick' een kleine tekst geschreven (in de binnenkant, moet je First Person Mod voor hebben om het te zien) wat staat hierop? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Daar staat denk ik dit: 'This Helicopter could maybe crash, but we really don't care if it does.' of 'Deze helikopter kan neerstorten, maar het boeit ons niet dat hij dat zou doen.' In ieder geval... Max, kopiëer de hoofdpost eens uit mijn Voertuigen-Locaties topic, zodat je een update uitvoert aan dat deel, het is echt wel nodig . Reageren
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Fout gevonden bij de rewards van de Gang Wars. Na 40 Gang Wars speel je de Streetsweeper vrij, en niet de Assault Rifle. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Ik heb die rewards niet opgestelt hoor . Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Een foutje gevonden bij de parachutelocaties, je kan ook een parachute op de Rotterdam Tower vinden. Bewerkt: 21 april 2010 door jimmiefitz Reageren
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Hearv, het staat in jou post, dus is het jou taak dat aan te passen . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Ze zijn aangepast, doe jij jouw deel nu maar . Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) TLAD: In de missie: Martha Full Of Grace kan je een F.I.B vinden met een grijze glans. Je kan hem nadat je iedereen hebt neergeknald makkelijk meenemen. Edit: De ontdekker is Cuban Gangster en niet ik Bewerkt: 25 april 2010 door Eddie Low Reageren
Nissan Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Ga hem juist toevoegen. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Ik heb liever dat deze informatie op WikiGTA staat, aangezien ik het prettiger vind lezen als het daar staat. Trouwens, waar kan je soliciteren voor WikiGTA aanpasser? Want ik wil wel al deze informatie erop zetten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Dat kan je niet... de leden die wel de mogelijkheid hebben hiertoe kiezen ofdat je mee kunt werken... je zult je dus moeten bewijzen aan de hand van het forum voordat je kan gaan aanpassen . Reageren
Nissan Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Sowieso had ik jou de rechten niet gegeven Alex. Als jij Wiki medewerker zou worden, zouden wij het allang zijn . En wij hebben deze informatie helemaal opgezocht en overzichtelijk neergezet, en dan denk jij dat je het zo maar even mag kopieëren. Zo werkt het niet he, WikiGTA medewerkers willen immers altijd alles zelf uitzoeken/vinden . Reageren
vice infernusX Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Wat is eigenlijk een streetsweeper :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.