Jump to content

Reactietopic: The Underground Informatietopic

Recommended Posts

Geplaatst:

De F620 is inderdaad een lekker hoopje polygonen CG 0_0 .

Dan zal ik mij maar eens bezighouden met al de overige zooi van EfLC, wat dat ook moge zijn.

• Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nissan

42

• Phoenyxar

41

• Tommy-Vercetti

16

• vice infernusX

11

Geplaatst:

De F620 is inderdaad een lekker hoopje polygonen CG 0_0 .

Dan zal ik mij maar eens bezighouden met al de overige zooi van EfLC, wat dat ook moge zijn.

IK had het over Daisy (je was sarcastisch maar dat kan me geen reet boeien) en ik ga nu even OTO vernieuwen, bedankt Mythbuster en Eddie Low :tu: .

Geplaatst:

Er staat ook in de 'Maverick' een kleine tekst geschreven (in de binnenkant, moet je First Person Mod voor hebben om het te zien) wat staat hierop?

Geplaatst:

Daar staat denk ik dit: 'This Helicopter could maybe crash, but we really don't care if it does.' of 'Deze helikopter kan neerstorten, maar het boeit ons niet dat hij dat zou doen.'

In ieder geval... Max, kopiëer de hoofdpost eens uit mijn Voertuigen-Locaties topic, zodat je een update uitvoert aan dat deel, het is echt wel nodig :7 .

Geplaatst:

Fout gevonden bij de rewards van de Gang Wars. Na 40 Gang Wars speel je de Streetsweeper vrij, en niet de Assault Rifle.

Geplaatst: (bewerkt)

Een foutje gevonden bij de parachutelocaties, je kan ook een parachute op de Rotterdam Tower vinden.

Bewerkt: door jimmiefitz
Geplaatst: (bewerkt)

TLAD:

In de missie: Martha Full Of Grace kan je een F.I.B vinden met een grijze glans.

Je kan hem nadat je iedereen hebt neergeknald makkelijk meenemen.

Edit: De ontdekker is Cuban Gangster en niet ik :7

Bewerkt: door Eddie Low
Geplaatst:

Ik heb liever dat deze informatie op WikiGTA staat, aangezien ik het prettiger vind lezen als het daar staat.

Trouwens, waar kan je soliciteren voor WikiGTA aanpasser? Want ik wil wel al deze informatie erop zetten. :)

Geplaatst:

Dat kan je niet... de leden die wel de mogelijkheid hebben hiertoe kiezen ofdat je mee kunt werken... je zult je dus moeten bewijzen aan de hand van het forum voordat je kan gaan aanpassen ;) .

Geplaatst:

Sowieso had ik jou de rechten niet gegeven Alex. Als jij Wiki medewerker zou worden, zouden wij het allang zijn :cab: . En wij hebben deze informatie helemaal opgezocht en overzichtelijk neergezet, en dan denk jij dat je het zo maar even mag kopieëren. Zo werkt het niet he, WikiGTA medewerkers willen immers altijd alles zelf uitzoeken/vinden ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...