Jump to content

Reactietopic: The Underground Informatietopic


Nissan

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    42

  • Phoenyxar

    41

  • Tommy-Vercetti

    16

  • vice infernusX

    11

oh... jammer :cry: Had je wel leuk mee kunnen stunten :puh:

Edit: Krijg je ook een speciale motor bij je savehouse in TLaD als je alle motors voor Angus hebt gehaald. En kan je bij het clubhuis van The Lost maar 2 of meer voertuigen parkeren :?

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Op de parkeerplaatsen kun je maar 2 voertuigen kwijt. En alle Angus Bike Thefts doen geeft een Bati 800 bij je safehouse.

Bedankt, Wou ik evve weten. Ik heb bij het clubhuis namelijk al de Daemon en de Angel geparkeerd en bij Brian's safehouse een Raphsody en een Towtruck 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

De auto noemt Rhapsody jongen, maar je schrijft de Daemon al goed zie ik :7 . Als je daarbij ook de Races en de Seagulls voltooid heb je de Hexer, Bati 800, Hakuchou en Innovation + al je eigen voertuigen aan je Safehouses staan ;) .

Niet vergeten dat de Hexer er wel sowieso zal staan.

Nog zoiets, staan alle 4 de motors er dan ook tegelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ze spawnen allemaal tegelijk, en blijven herspawnen, maar dat wist je denk ik al. Een leuk feitje, er staat The Lost en een doodshoofd op de body, voor het zadel van de Innovation.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ze spawnen allemaal tegelijk, en blijven herspawnen, maar dat wist je denk ik al. Een leuk feitje, er staat The Lost en een doodshoofd op de body, voor het zadel van de Innovation.

Die spawnt toch maar 1 x?

De ander spawnen gewoon met een normale kleur?

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me raar dat die maar 1 keer spawnt hoor, ben je daar wel heemaal zeker van?

Ja.

Bij mij spawnde er de 1ste x een The Lost Innovation, En nu spawnen er gewone Innovations ;)

Link to comment
Delen op andere websites

wat voor eeen OTO dar de eerste Innovaton die bij je safehouse staat een OTO is een lost Innovation want ik heb het getest door naar clay tebellen om er een te brengen en die had ook het The lost logo op de zadel :?

Link to comment
Delen op andere websites

Is de eerste Innovaton die bij je safehouse staat een OTO. Want ik heb het getest door naar Clay te bellen om er een te brengen en die had ook het The lost logo op de zadel :?

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Eddie... leg uit: heb je een fout gemaakt? emo.gif

Nee :7

Ik bedoel dat ik de eerste keer een grijs/zwarte Innovation had met het The Lost logo.

En de andere keren had ik een normale Innovation met Random kleuren.

Het logo blijft er wel op zitten ja :7

Link to comment
Delen op andere websites

Eddie, zou je zo vriendelijk willen zijn om vanaf het begin het volledig en correct uit te leggen, nu creëer je verwarring... of zou je die kunnen veroorzaken, zullen we dat afspreken :D ?

Dus dan zou die Donkergrijze Innovation bij de OTO's moeten, wel lollig... een OTO bij een voertuig dat je moet vrijspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...