Jump to content

Beste leger


fera078

Welke is het beste leger?  

42 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke?

    • De VS
      14
    • Turkije
      1
    • Duitsland
      1
    • Rusland
      15
    • China
      0
    • Frankrijk
      1
    • Irak
      0
    • Iran
      1
    • Engeland
      2
    • Pakistan
      0
    • India
      0
    • Scandinavië
      1
    • Noord-Korea
      1
    • Nederland
      5
  2. 2. Wat is voor een goede leger belangrijk?

    • De Special Forces (De trainingen, bijv. de Seals, de Russen etc.)
      22
    • Materiaal (Wapens, helikopters, tanks etc.)
      8
    • Geschiedenis (WOI, WOII, Koreaoorlog etc.)
      2
    • Mongoolse leger
      7
    • Andere dingen namelijk: (Noem het op in je reactie)
      0
  3. 3. De geschiedenis:

    • De Romeinen
      7
    • De Vikingen
      1
    • Ottomaanse leger
      2
    • Mongoolse leger
      2
    • Anders (Ik wist er niet veel, noem het op in je reactie )
      0


Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • fera078

    14

  • Wesley

    9

  • S-te-Fan

    7

  • Twister24

    6

Russische leger heb ik voor gestemt, omdat dat gewoon het beste is vind ik.

Ik heb bij Deadliest Warrior gezien hoe die lui getrained worden, ongelovelijk! Dan heb je echt wel een stalen lichaam nodig!

Die gasten zijn de snelste, stiltste, best getrainde lui ooit!

Als je ziet hoe snel die lui zijn, maar dat ze dan toch onopgemerkt blijven of hoe goed ze met hun wapens om kunnen gaan of welke tactieken ze hebben, daar kunnen de andere legers nog wel wat van leren hoor!

Zeker op de grond zijn ze goed! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies gewoon voor Nederland, als er dan ook een oorlog komt waarin Nederland verdedigt, zal ik, desnoods de val van het Nederlandse leger, kleine guerrilla aanvalletjes doen, waardoor de aanvaller het toch zo moeilijk mogenlijk krijgt.

En als ik zeg dat ik voor het Iraakse leger kies ofzo vind ik mezelf gewoon een landverrader.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga toch echt voor Rusland, als je kijkt, de beste wapens komen uit Rusland, ze hebben een immens leger en ze hebben de zwaarste trainingen. Om die te doorstaan moet je echt wel hard zijn. Ze leven in een koud milieu en kunnen dus goed tegen de kou. Ze zijn stil en snel. En bovendien is het Russisch :engel:

@hierboven: Dan wel ja... Maar het gaat hier om wat je het beste leger vind, ik zou ook voor het Nederlandse leger zijn als Rusland ons binnenvalt, maar ik zal toch altijd Rusland het beste vinden :Y

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis onder andere Scandinavië en Noord-Korea, Scandinavië omdat ik daarop stem. Je wilt niet weten hoeveel plunderingen die Vikingen ongestoord in Europa hebben gepleegd tussen 500 en 1500. :sigaar: En Noord-Korea omdat het schijnt dat hun leger groter is dan die van de VS nu. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ze worden misschien wel hard getraind, maar denk eens aan de Special Forces. Bij de KCT worden weinig commando's aangenomen. 1/10 burgers krijgt de groene baret en de soldaten 1/3. ^_^ Wil niet zeggen dat andere landen geen harde trainingen krijgen, wat te denken van de Seals?

Jij met je Special Forces :schater::schater::schater:

Wat denk je van de Spetsnaz? Vergeleken met de Special Forces is de Special Forces maar een muggenscheet :7

Maar ik ga niet iets of iemand lopen beledigen, want het is en blijft een mening!

Ik ga toch echt voor Rusland, als je kijkt, de beste wapens komen uit Rusland, ze hebben een immens leger en ze hebben de zwaarste trainingen. Om die te doorstaan moet je echt wel hard zijn. Ze leven in een koud milieu en kunnen dus goed tegen de kou. Ze zijn stil en snel. En bovendien is het Russisch :engel:

Als er een Russisch Spetsnaz team een huis binnen moet vallen, merkt niemand dat :puh:

Maar even serieus, die gasten worden zo getraint, dat niemand ze hoort, maar als toch iemand ze hoort, wordt die gewoon met een silenced pistool of een mes afgemaakt. En ze hebben geleerd nooit iemand achter te laten uit eigen team, in tegenstelling tot het Amerikaanse team: "Ik ga versterking halen!" *3 jaar later* "Kijk, nu hebben we extra kogels, laten we puppies van rotsen af gaan gooien!"

Link to comment
Delen op andere websites

Lol!? Ooit gehoord van dat Special Forces snel, stil en dodelijk zijn? Ieder special forces is stil... Ieder commandolid heeft een mes of een pistool met een silenced... Volgens mij moet je nog veel leren jonge... :bier:

Begin je toch weer hé?!

Maar ik ga niet iets of iemand lopen beledigen, want het is en blijft een mening!

Ik geef mijn mening, begin jij meteen persoonlijk te worden! Kun je niks beters verzinnen dan persoonlijk af te reageren?

Geef liever wat feiten waaruit blijkt dat je geen poep typt!

Hier nog even een videootje ter vermaak (de moeite waard om te kijken, niet alleen om de muziek):

http://www.youtube.com/watch?v=mzRu_-OI31E

Bewerkt: door Twister24
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem: Turkije

Turkije absoluut niet, Amerika levert materiaal aan Turkije terwijl de Amerikanen al wel 10x verder zijn met technologie dan andere NATO landen. Dus Turkije valt al hoe dan ook af van dat lijstje. Tevens heeft Turkije minder mankracht dan US. Het is eigenlijk heel erg gewoon dat Rusland of Amerika door de meeste mensen gekozen wordt. Ze hebben beide super goede getraind personeel. Ook beide erg modern.

Ze worden misschien wel hard getraind, maar denk eens aan de Special Forces. Bij de KCT worden weinig commando's aangenomen. 1/10 burgers krijgt de groene baret en de soldaten 1/3. ^_^ Wil niet zeggen dat andere landen geen harde trainingen krijgen, wat te denken van de Seals?

Onze eigen Commando's vallen gelukkig wel onder één van de beste getrainde mensen ter wereld, oftewel onze eigen KCT'ers behoren ook tot de wereldtop. Alleen er zijn niet zo veel van. Naast Commando's heeft Nederland ook nog de Luchtmobiele Brigade dat luchtmobiel goed en snel ingezet kan worden. En uiteraard heeft Nederland nog de Mariniers(NL is eerste land met Mariniers). Samen vormt het toch al wel een perfecte Defensiemacht.

Als ik mijn keuze op dit moment zou moeten maken dan ga ik hoe dan ook voor Amerika. Van Amerika weten we erg veel feiten en dat is integendeel bij Rusland, die zich een beetje stil houden. Amerika is zoals ik net zei een super moderne macht met veel soorten straaljagers, bekijk de F-22 Raptor, F-16 Falcon, F-15 Eagle, binnenkort komt daar ook nog eens de F-35 Lightning II bij. Naast die Luchtmacht dingen zijn ze ook op de grond en op het water erg sterk. Ze hebben een gigantische Landmacht en Marine met extreem veel militairen en verschillende soorten Special Forces, bijvoorbeeld Airborne Rangers, Navy SEALs, Delta Force(volgens mij heet het nu gewoon Special Forces).

Ook krijgen de yanken erg goede uitrusting, veel soorten wapens en goede camouflage. Sterke (luchtdoel)-artillery. En ze hebben nog veeel meer.

Kort om dankzij de feiten van de yanken staan ze bij mij op Nr. 1.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...