Jump to content

Beste leger


fera078

Welke is het beste leger?  

42 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke?

    • De VS
      14
    • Turkije
      1
    • Duitsland
      1
    • Rusland
      15
    • China
      0
    • Frankrijk
      1
    • Irak
      0
    • Iran
      1
    • Engeland
      2
    • Pakistan
      0
    • India
      0
    • Scandinavië
      1
    • Noord-Korea
      1
    • Nederland
      5
  2. 2. Wat is voor een goede leger belangrijk?

    • De Special Forces (De trainingen, bijv. de Seals, de Russen etc.)
      22
    • Materiaal (Wapens, helikopters, tanks etc.)
      8
    • Geschiedenis (WOI, WOII, Koreaoorlog etc.)
      2
    • Mongoolse leger
      7
    • Andere dingen namelijk: (Noem het op in je reactie)
      0
  3. 3. De geschiedenis:

    • De Romeinen
      7
    • De Vikingen
      1
    • Ottomaanse leger
      2
    • Mongoolse leger
      2
    • Anders (Ik wist er niet veel, noem het op in je reactie )
      0


Recommended Posts

Eén ding is zeker: niet het Belgisch leger.

Ons leger is toch in één ding goed, ze zijn het leger met de minste kogels ter wereld :7 5 kogels per soldaat :schater:

Ons Belgisch leger bestaat uit 5 man en een katapult. :7

Echt iets om trots op te zijn.

Maar hey, Defensie Rekruteert.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • fera078

    14

  • Wesley

    9

  • S-te-Fan

    7

  • Twister24

    6

1 op de 20 Noord koreanen is een militair :puh:.

1 op de 20 mannen of zijn kinderen en vrouwen ook meegeteld?

1 op de 20 mensen.

dan wil ik het wel eens van de mannen weten.

ik neem aan dat vrouwen en kinderen niet in het leger zitten van N-korea?

mag ik het percentage van alleen de mannen eens zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis Israël in het lijstje? De argumenten die jij noemt voor Turkije (gehardheid/ een echt ideaal om voor te vechten...) gelden ook voor Israël, maar dan wel met top notch technologie. Ik denk niet dat de dienstplicht afdoet aan de kwaliteit van het leger, gezien de indeling van profielen. Daarbij is het algemeen bekend dat Israël 1 van de beste luchtmachten ter wereld heeft en de grondploegen doen daar zeker niet voor onder ;p

Da zie ik maar een minpuntje, en dat zijn de aantallen.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.globalfirepower.com/

Zoals je op de site kan zien, is de russische landmacht sterker dan die van de VS. Maar ter zee en ter lucht zijn ze onverslaanbaar.

True, de Russen kunnen niet tippen aan de boten en vliegtuigen van de VS, maar op het land zijn ze wel sterker!!!

Zonder luchtmacht kom je op het land meestal ook niet ver. Dus VS imo.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het jammer dat het Japanse leger er niet tussen staat. Heb je gezien wat zij in de tweede wereldoorlog hebben kunnen bereiken? Heel Azië in hun macht. En de aanval op Pearl Harbour, Honderden vliegtuigjes.

Zij konden de vijand intimideren. Ze joegen angst in de vijand.

En dan met vliegtuigjes in boten vliegen :7 ik heb nog nooit een ander leger dat zien doen. Maarja het is te vergelijken met de terroristen van vandaag, Alleen zij hadden daar succes mee.

En so what dat ze de Nederlanders in Indonesië in interneringskampen stopte. Ze hadden een tijdje lang wel succes in Azië.

En wat belangrijk is voor een goed leger, Ik denk wel een mix van wel alles.

Goede discipline, Goede training, Goede uitrusting, goede voertuigen, goede wapens, goeie tactiek, Goede Hiërarchie, Goed Teamwork.

Zonder iets daarmee ka n je het al snel vergeten.

En in de geschidenis, Tsja, Als king Arthur echt bestond ging ik voor hem.

Maar Ik wil toch wel dat het Mongoolse leger erbij komt te staan. (Bij de geschiedenis)

Zij hadden tegen 128- het grootste rijk dat er ooit was, Strekkend van West Europa tot oost azië

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mongoolse_Rijk

http://en.wikipedia.org/wiki/Mongol_Empire

Link to comment
Delen op andere websites

Echt Special Forces: Stil, snel en dodelijk!

Kijk jij nog wel naar andere zaken? Er is niet alleen Special Forces maar je hebt ook nog tanks, artillerie en zat andere dingen waar je rekening mee moet houden. Het lijkt nu net of je alles baseert op Specops, wat je dus niet moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt Special Forces: Stil, snel en dodelijk!

Kijk jij nog wel naar andere zaken? Er is niet alleen Special Forces maar je hebt ook nog tanks, artillerie en zat andere dingen waar je rekening mee moet houden. Het lijkt nu net of je alles baseert op Specops, wat je dus niet moet doen.

Natuurlijk, ik heb het er alleen veel over omdat ik het later zelf ook wil worden. ;)

Ik kan er maar vijftien tegelijk op zetten, dus als je een land erbij wilt in de poll, maar je maar zeggen welke land er moet vervangen worden. En Rinaldootje, De Mongoolse leger staat er ook bij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt Special Forces: Stil, snel en dodelijk!

Kijk jij nog wel naar andere zaken? Er is niet alleen Special Forces maar je hebt ook nog tanks, artillerie en zat andere dingen waar je rekening mee moet houden. Het lijkt nu net of je alles baseert op Specops, wat je dus niet moet doen.

Natuurlijk, ik heb het er alleen veel over omdat ik het later zelf ook wil worden. ;)

Tsja KCT lijkt mij echt helemaal niks. Je bent minimaal per jaar 6 maanden van huis op oefening(vaak in het buitenland). En daarbij kun je nog eens op uitzending gestuurd worden en dan ben je ook al wel gauw een paar maanden weg. Oftewel je bent heeel erg weinig thuis, leuk voor je thuissituatie. Dat je regelmatig op oefening/uitzending gaat hoort erbij, maar toch ik heb liever een stapje lichter dan, oftewel LMB, waar ik ook voor gesolliciteerd heb.

Trouwens, KCT'ers mogen ook geen Hyves enzo hebben, of sites wat daar op lijkt.. Sites voor sociale contacten zegmaar. Ik heb veel respect voor die militairen hoor, maar doe mij toch maar Luchtmobiele Brigade.

(Voor mensen die het niet weten, KCT = Korps Commando Troepen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...