Jump to content

Saven


GuitarGuy666

Recommended Posts

Yo.

weet iemand hoe je kan verhelpen dat dit klere spel niet opslaat???

Zo gaat dat:

1. je slaat 4 a 5 missies op.

2. je gaat na 1 dag dat spel opstarten.

3. je wilt dat klere save game laden maar er staat "NEW SAVE FILE" ofzoiets...

kan iemand me uit de put halen door te zeggen hoe je dit stomme geval oplost :?

alfast bedankt

SUPER GTA GAMER

Link to comment
Delen op andere websites

Als het hier om de gewone GBA versie van GTA Advance gaat zou ik zeggen dat je gewoon een foutje hebt gemaakt bij het opslaan. New Save file wijst er zoals je zelf wel weet op dat er nog geen enkele savegame is aangemaakt. Ofwel heb je zoals ik al zei een fout gemaakt of heb je de savefile per ongeluk verwijderd. Als je iets meer informatie kunt geven, zoals de manier waarop je hebt opgeslagen, kunnen we je verder helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zonder twijfel dat het te verhelpen is. Maar als je de forumregels grondig hebt doorgelezen, dan weet je dat we niemand mogen helpen met illegale zaken, waaronder in dit geval een GBA emulator.

Hopelijk valt dit niet onder bumpen, maar ik wou toch even opmerken dat een GBA-Emulator niet illegaal is; mits je het origineel hebt! Zo heb ik een GBA-Emulator met MarioKart Super Circuit op mijn pc staan: volkomen legaal!

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas heeft de meerderheid van de spelers die hier hulp nodig heeft met een geëmuleerd spel het origineel niet, waardoor het dus gewoon onder warez valt. Aangezien wij niet kunnen nagaan wie wel en niet het origineel heeft, zijn emulators per defenitie een no-go. Dit is je al eens uitgelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...