Jump to content

sexual content.


GuitarGuy666

Recommended Posts

Yo leden!

Weet iemand waarom er in de trailer van ctw: "SEXUAL CONTENT" staat??? ook staat dit op de hoes.

in 't spel komt geen reet sex voor. Dus waarom???

---------------------------------------------------------------------------------

SUPERGTAGAMER

Link to comment
Delen op andere websites

Yo leden!

Weet iemand waarom er in de trailer van ctw: "SEXUAL CONTENT" staat??? ook staat dit op de hoes.

in 't spel komt geen reet sex voor. Dus waarom???

Die ratings gaan waarschijnlijk niet alleen om beeld, maar ook op de tekst in het spel. De missieopdrachtgevers maken soms nog wel eens (hele flauwe) seksueel getinte grappen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Er is ook een random character waar je in een limo moet rijden die helemaal door elkaar geschud word en daar komen hele foute geluiden uit :clown: Misschien bedoelen ze dat?

Bewerkt: door nino.g
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik bedoel dat al de hele GTA serie zo is. En ik geloof niet dat het nooit gerate werd :cab: .

In het PS1 tijdperk had je volgens mij alleen maar leeftijdsratings en niet al die symbolen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Er is een missie van een Random Character''Giorgo'' die denkt dat zijn vrouw een hoer is,en in die missie moet je een bug onder haar auto plaatsen.In de tweede missie van Giorgo zie je de vrouw sex hebben met andere mannen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een missie van een Random Character''Giorgo'' die denkt dat zijn vrouw een hoer is,en in die missie moet je een bug onder haar auto plaatsen.In de tweede missie van Giorgo zie je de vrouw sex hebben met andere mannen.

Inderdaad. Dat wilde ik net gaan zeggen toen ik al deze nutteloze reacties zag, maar jij zegt het gelukkig al.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een missie van een Random Character''Giorgo'' die denkt dat zijn vrouw een hoer is,en in die missie moet je een bug onder haar auto plaatsen.In de tweede missie van Giorgo zie je de vrouw sex hebben met andere mannen.

Inderdaad. Dat wilde ik net gaan zeggen toen ik al deze nutteloze reacties zag, maar jij zegt het gelukkig al.

Je ziet de auto toch alleen bewegen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet de auto toch alleen bewegen?

Ja wat is het nou? Jullie zij nwel echte GTA kenners he? :7

ESRB en PEGI moete sowieso duidelijker zijn IMO.

Bewerkt: door Anoukk
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...