vice Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Zonet was er een Tweet 'van' Test Drive Unlimited 2, waarin stond dat ze deze week een teaser screen gaan laten zien van DLC2. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Ik wacht nog steeds op de 'tweet' waarin ze melden dat ze van hun pentium 2 servers afgaan en eens voor fatsoenlijke servers zorgen. Spel is online gebaseerd maar dat is geen doen als dat kut werkt.... Heb meer lol gehad van de gekraakte versie dan mijn legale versie... Btw, dit topic mist iets, namelijk een fanboy die beweerd dat TDU 2 niet kut is Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 TDU 2 opzich is niet kut, de afwerking is gewoon een grandioze faal. Zo vind ik het geluid van de auto's heel mooi en real. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 De Ferrari F430 Spyder maakt het geluid van een kapotte stofzuiger. Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 De Ferrari F430 Spyder maakt het geluid van een kapotte stofzuiger. Ja die ferrai's klinken voor geen meter.. Lol ik heb dit spel ooit gekocht omdat ik dacht dat er motoren in zouden zitten. En ik wacht er nu nog steeds op Voor de rest is er geen ander (race)spel waar je vrij kan rond rijden met auto en motoren. Daarom heb ik hem gekocht maar ja geen motor te bekennen dus kut!!!!11!1!!1!!!ONE!!!! Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 De Ferrari F430 Spyder maakt het geluid van een kapotte stofzuiger. @Tony Die geluiden zijn echt lelijk Van Ferrari's helemaal. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 (bewerkt) De Ferrari F430 Spyder maakt het geluid van een kapotte stofzuiger. Ja die ferrai's klinken voor geen meter.. Lol ik heb dit spel ooit gekocht omdat ik dacht dat er motoren in zouden zitten. En ik wacht er nu nog steeds op Voor de rest is er geen ander (race)spel waar je vrij kan rond rijden met auto en motoren. Daarom heb ik hem gekocht maar ja geen motor te bekennen dus kut!!!!11!1!!1!!!ONE!!!! Kijk dan ook ff op internet voor je een game koopt... Bewerkt: 6 maart 2012 door Redfire18 Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 De Ferrari F430 Spyder maakt het geluid van een kapotte stofzuiger. Ja die ferrai's klinken voor geen meter.. Lol ik heb dit spel ooit gekocht omdat ik dacht dat er motoren in zouden zitten. En ik wacht er nu nog steeds op Voor de rest is er geen ander (race)spel waar je vrij kan rond rijden met auto en motoren. Daarom heb ik hem gekocht maar ja geen motor te bekennen dus kut!!!!11!1!!1!!!ONE!!!! Kijk dan ook ff op internet voor je een game koopt... Te laat Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 maart 2012 Rapport Geplaatst: 6 maart 2012 Normaal gezien verwacht je toch wel degelijke kwaliteit als je een game koopt. Ik ga niet eerst nog een paar dagen na de release wachten totdat iemand een video maakt met alle geluiden erop. Reageren
vice Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Geplaatst: 8 maart 2012 Zonet was er een Tweet 'van' Test Drive Unlimited 2, waarin stond dat ze deze week een teaser screen gaan laten zien van DLC2. Here it is... Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Geplaatst: 9 maart 2012 (bewerkt) Waar is de rest? Excited for DLC2? Stay tuned for teaser screen shots this week! 'teaser screen shots' 'screen shots' shots S Das toch echt meervoud Bewerkt: 9 maart 2012 door Luzhin2.4 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Geplaatst: 9 maart 2012 Misschien geven ze er nog meer vrij. Reageren
vice Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 DLC2 zal ook nog extra voertuigen bevatten (dus niet alleen brommers), oa de Corvette ZR1: Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 Zit die er nog niet in? Heb hem al sinds die ene DLC er kwam, alleen dan niet legaal. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 Zit die er nog niet in? Heb hem al sinds die ene DLC er kwam, alleen dan niet legaal. Ik had hem ook, maar zodra ik mijn spel weer update naar recente versie, veranderd hij in die "gay" Mustang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.