End Of The Riot Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 DLC2 zal ook nog extra voertuigen bevatten (dus niet alleen brommers), oa de Corvette ZR1: Ligt het aan mij of ziet die ZR1 er nogal vreemd uit? Lijkt wel een cartoon. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 (bewerkt) Ja idd , maar ingame is ziet hij er wel vet uit. (Ik heb er al in gereden via hacks ) Bewerkt: 12 maart 2012 door BiglifeRPG Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Geplaatst: 14 maart 2012 Toch vindt ik het gay dat ze nu opeens auto's die al lang in het spel zaten en je zonder hacks kon rijden met die opdrachten, nu opeens doen als of ze nieuw zijn met die dlc. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Geplaatst: 14 maart 2012 Toch vindt ik het gay dat ze nu opeens auto's die al lang in het spel zaten en je zonder hacks kon rijden met die opdrachten, nu opeens doen als of ze nieuw zijn met die dlc. Eden Games kennende.... Reageren
Wooods Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Geplaatst: 15 maart 2012 Toch vindt ik het gay dat ze nu opeens auto's die al lang in het spel zaten en je zonder hacks kon rijden met die opdrachten, nu opeens doen als of ze nieuw zijn met die dlc. Dat was het idee juist, dat we ze konden testen e.d. Daarom koop ik ze ook niet omdat ze niet klinken, vooral de 'Vette niet. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Geplaatst: 15 maart 2012 Toch vindt ik het gay dat ze nu opeens auto's die al lang in het spel zaten en je zonder hacks kon rijden met die opdrachten, nu opeens doen als of ze nieuw zijn met die dlc. >>> Door Svenie: Afbeelding verwijderd uit quote<<< Dat was het idee juist, dat we ze konden testen e.d. Daarom koop ik ze ook niet omdat ze niet klinken, vooral de 'Vette niet. Hun ideeën zijn goed, alleen de uitvoering is zwaar ruk. Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 15 maart 2012 Rapport Geplaatst: 15 maart 2012 Toch vindt ik het gay dat ze nu opeens auto's die al lang in het spel zaten en je zonder hacks kon rijden met die opdrachten, nu opeens doen als of ze nieuw zijn met die dlc. >>> Door Svenie: Afbeelding verwijderd uit quote<<< Dat was het idee juist, dat we ze konden testen e.d. Daarom koop ik ze ook niet omdat ze niet klinken, vooral de 'Vette niet. Hun ideeën zijn goed, alleen de uitvoering is zwaar ruk. Jaja, proefrijden dus? Zodat de spelers kunnen kijken of de auto goed genoeg is? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 17 maart 2012 Rapport Geplaatst: 17 maart 2012 Het was niet bedoeld voor proefrijden, anders hadden ze ze gewoon normaal in de game gestopt, ze wilden deze gewoon achterhouden voor mischien latere BETAALDE dlc... Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Tja, betalen moeten we sowieso: What are the Price points, payment methods?Access to the DLC2 will be the same as in the past. For PC: Atari Tokens. Players can purchase the DLC on the TDU2 website or directly in game using Atari Tokens on their Atari.com account. For PS3: Purchased through the PlayStation Store. For X360: Purchased through Xbox 360 Market Place. http://forums.testdriveunlimited2.com Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Ja dan zet ik ze er via mijn trick in he. Reageren
vice Geplaatst: 19 maart 2012 Rapport Geplaatst: 19 maart 2012 Jammer, maar ja. DLC koop ik iig niet. Die verpesten de game in het algemeen (toch zeker als ze betalend zijn), en het is niet zo dat ze mij met hun game zodanig hebben verrast dat ik iedere avond uitkijk om dit spel te spelen. Reageren
Wooods Geplaatst: 20 maart 2012 Rapport Geplaatst: 20 maart 2012 Toch vindt ik het gay dat ze nu opeens auto's die al lang in het spel zaten en je zonder hacks kon rijden met die opdrachten, nu opeens doen als of ze nieuw zijn met die dlc. >>> Door Svenie: Afbeelding verwijderd uit quote<<< Dat was het idee juist, dat we ze konden testen e.d. Daarom koop ik ze ook niet omdat ze niet klinken, vooral de 'Vette niet. Hun ideeën zijn goed, alleen de uitvoering is zwaar ruk. Jaja, proefrijden dus? Zodat de spelers kunnen kijken of de auto goed genoeg is? Kom op man... Op een gegeven moment kwamer een stuk of tig races als delivery e.d. vrij met exclusieve DLC auto's als de Veyron SS om je waarschijnlijk te overtuigen? Zo ook met de SL65 BS, 'Vette ZR1 en nog een stuk meer die na de race niet beschikbaar meer waren.. Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 21 maart 2012 Rapport Geplaatst: 21 maart 2012 Toch vindt ik het gay dat ze nu opeens auto's die al lang in het spel zaten en je zonder hacks kon rijden met die opdrachten, nu opeens doen als of ze nieuw zijn met die dlc. >>> Door Svenie: Afbeelding verwijderd uit quote<<< Dat was het idee juist, dat we ze konden testen e.d. Daarom koop ik ze ook niet omdat ze niet klinken, vooral de 'Vette niet. Hun ideeën zijn goed, alleen de uitvoering is zwaar ruk. Jaja, proefrijden dus? Zodat de spelers kunnen kijken of de auto goed genoeg is? Kom op man... Op een gegeven moment kwamer een stuk of tig races als delivery e.d. vrij met exclusieve DLC auto's als de Veyron SS om je waarschijnlijk te overtuigen? Zo ook met de SL65 BS, 'Vette ZR1 en nog een stuk meer die na de race niet beschikbaar meer waren.. Vette zr1? zo vet vindt ik die niet hoor. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 22 maart 2012 Rapport Geplaatst: 22 maart 2012 (bewerkt) De helft van de alle auto's in de game waren in het begin eruit gehaald voor dlc, dat laat zien dat het alleen om geld draait. Wie nu nog gaat betalen voor dlc is echt een oempa loempa... Bewerkt: 22 maart 2012 door Redfire18 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 24 maart 2012 Rapport Geplaatst: 24 maart 2012 Vette zr1? zo vet vindt ik die niet hoor. Vette is een afkorting voor corvette Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.