Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een G25, rijdt ook wel lekker opzich. Ik hoop ook niet dat het alleen maar om het geld gaat, want dan rijden er meteen gasten in koenigsegg's enzo. Daar werd ik echt gek van, lopen ze allemaal met 400 km te crashen en dan scheld je ze uit en dan zeggen ze dat ik een noob ben... Tja, mensen zijn levenloos, ga lekker is echt leren rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Eens een vraagje... Is een headset een verplichting als ik online met jullie rijdt...?

Goede vraag :puh: zou ook mee willen rijden dan :) maar heb nog geen headset .. ik denk dat het er afhangt of je praten met headset of kan typen .. in het spel ?

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me gezelliger om gewoon met headset te rijden, i.v.m routes. Alleen ik wil wel een uitzondering maken voor jouw, i.v.m je spierziekte ( Als het daarom onhandig is? )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen headset .. maar ben er wel van plan 1 te kopen , allen die officele vind ik niet fijn zitten dus moet iets zijn van een usb headset. najah het duur nog ruim 3 maanden voor tdu2 dus tijd genoeg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel de officiele, en ik vind hem best wel zitten... ( ook omdat je het kan verstellen in je oor, bijvoorbeeld 1e dag rechteroor, andere dag linkeroor... Maargoed bij MM ( Mediamarkt ) heb je voor 30 euro een leuke Logitech headset.

zie hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Over die heatset, ik heb er een 4 de Ps3, maar ook voor de Xbox die je in je controller moet stoppen maar vrienden zeggen dat ze me niet horen of slecht, als ik hem in mn stuur doe horen me prima.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft je headset geen bereik dan ofzo? Want als ik ga drinken horen ze mij ook slecht ( ik hun ook hoor ).

Ik werd getipt door ene Velaro R. hij heeft een ernstige nieuwtje gevonden

Namelijk dat TDU2 is uitgesteld boos.gif

zie hier

Ikzelf kon de link niet openen, wellicht kunnen Visser23 of Velaro een foto plaatsen of het bericht kopieren.


Atari heeft bekendgemaakt dat Test Drive Unlimited 2 uitgesteld wordt. De reden van het uitstel zou een tekort aan ontwikkelaars zijn. De laatste dagen moesten enkele werknemers namelijk noodgedwongen ontslagnemen doordat Atari moest besparen. TDU 2 zal nu verschijnen in november, in tegenstelling tot 24 september. De fans zullen dus twee maandjes langer geduld moeten hebben


Sorry voor deze foutieve informatie, deze jongeman heeft me er zoals gewoonlijk weer ingeluisd... Bedankt Velaro :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Dubbelpost samengevoegd.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er een cheat komt .. maar je weet het nooit.

Ik hou deze game langer in de gaten en word wel nice , ga ook temee een logitech g27 kopen ( ook voor gt5 enzz )

Je kan hem nu al reseveren bij frs alleen daar staat niks over een auto cado of zo ..

Als je het over TDU2 hebt over die auto cadeau alleen voor de Noord-Amerikanen niet onder ons is de 370Z beschikbaar wanneer men dit spel pre-orderd:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...