Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wel klote dat je dat niet kan spelen als je geen internet hebt :O

Bron?

Dat denk ik dan, net zoals BFBC2 alleen maar mp als beta beschikbaar was.

Oh, ik dacht dat je het over TDU2 had. Maareh, het is een race spel? Ik zou eerder denken dat ze er juist geen MP in doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat waren nog de tijden vóór HD, waarin computer gamen niet verneukt was, alleen fatsoenlijke games GOTY's kregen (en waarbij marketing geen rol speelde), de XBox een nieuw iets was en waarin Black een grafisch wonder was.

The good old days

Link to comment
Delen op andere websites

'' En dit was de toespraak van Hayte '', je hebt helemaal gelijk overigens, ikzelf ben het met je eens dat Microsoft alleen maar aan het geld denkt, en niet aan de rest van de wereld, beetje fatsoen zullen ze toch nooit hebben gehad/krijgen. Maargoed, waar waren we gebleven?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er een Beta voor X360 zal komen omdat dit te groot en grafisch niet mogelijk zal zijn ongeveer elke PS3 bezitter heeft een HDD van min. 60GB intern. Niet elke X360 bezitter heeft een externe HDD en dan nog de X360 versie zal waarschijnlijk op meerdere DVD5's uitkomen terwijl op PS3 maar 1 blue-ray nodig is. Hopelijk krijgen wij de zege dat wij het als eerste mogen spelen. Vinger voor MS en Bill GaYtes

btw: MS staat in dit geval voor Microsoft maar waarom moet ik altijd aan die ziekte denken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er een Beta voor X360 zal komen omdat dit te groot en grafisch niet mogelijk zal zijn ongeveer elke PS3 bezitter heeft een HDD van min. 60GB intern. Niet elke X360 bezitter heeft een externe HDD en dan nog de X360 versie zal waarschijnlijk op meerdere DVD5's uitkomen terwijl op PS3 maar 1 blue-ray nodig is. Hopelijk krijgen wij de zege dat wij het als eerste mogen spelen. Vinger voor MS en Bill GaYtes

btw: MS staat in dit geval voor Microsoft maar waarom moet ik altijd aan die ziekte denken?

Ik denk om eerlijk te zijn ook meteen aan een ziekte als ik MS hoor/zie. Heel raar, lijkt net HIV ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...