Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Wat ik apart vind is dat er 'maar 175' auto's in zitten als je vergelijkt met FM3, daar zitten dus +-480 auto's in maar ook troep, en dan vraag ik me af of er wel goede auto's in zitten, Porsche licencies hadden ze in TDU niet, evenals BMW, Bugatti.

Dit keer zal zowiezo de Bugatti aanwezig zijn alleen Porsche en BMW zijn nog niet bekend ofja in ieder niet helemaal 100% zeker. Ik zal jullie op de hoogte houden wanneer ik meer nieuws heb gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

En alweer leuk nieuws om te horen:

Zie hier

OPEN BETAAA icon_mrgreen.gif

Ik zal je post even aanvullen met een samenvatting in mijn best vertaalde Nederlands.

Bron:vg247.com

  • De kans op een Open-Beta is groot
  • Volgens de ontwikkelaars zal de ervaring van deze racegame beschouwd mogen worden alsof je het nog nooit beleefd hebt
  • Het woord Free-Roam zal nu ook letterlijk genomen kunnen worden: Je kunt onder andere uit je auto stappen en bij andere instappen
  • Hawaii zal volledig remapped worden en 600km aan asfalt en off-road gebied; en compleet nieuwe missies en uitdagingen krijgen
  • Communicatie met andere spelers in-game is hierbij ook bevestigd
  • Waarschijnlijk zullen alle aspecten van je avatar veranderbaar zijn
  • Je bent altijd verbonden met de servers van de game zodat je altijd up-to-date bent qua updates en waarschijnlijk ook DLC's
  • Nieuwe DLC, challenges en opties zullen naadloos geintegreerd worden alsof het er altijd al was
  • Je kunt een yacht kopen waar je je auto of meerdere auto's in kunt zetten
  • Motion Blur zal ook aanwezig zijn
  • Car Damage is wederom ook weer bevestigd
  • Een compleet nieuw handling-systeem zal worden opgezet voor TDU2
  • In de herfst zal het spel officieel in de winkels liggen

Klik hier voor de volledige Engelse tekst

.:EDIT:.

Post nummer 500

Bewerkt: door Dj-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Lees ik daar nou een soort van releasedatum? icon_mrgreen.gif

De officieële datum is nog niet bekend alleen dat het in de herfst zou komen. De kans is groot dat het dan Oktober/November wordt. Ik hoop het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je? Ik begrijp je niet zo, BETA hebben ze speciaal gekozen om te laten zien wat ze al hadden... Waarom geen Demo? Omdat ze dan teveel data vrijgegeven enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een beta kan je alleen online en dat is het probleem, ik heb geen 100 Mb maar iets van 8MB maar eigenlijk 3MB door mijn modem. :7

En is het al zeker dat er 175 auto's in zitten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eventjes op Wikipedia gezocht over de verschillen tussen Demo en Beta

Een bètaversie is de naam van in ontwikkeling zijnde software.

Een eerste versie van software wordt de alfaversie genoemd, naar de eerste letter van het Griekse alfabet alfa. Bèta is de tweede letter van dat alfabet. Als er daarna nog een versie komt vóór de officiële versie, dan wordt die soms de previewversie of release candidate (RC) genoemd.

De release candidate of previewversie wordt soms ook wel de gammaversie genoemd en de officiële versie de omegaversie. Soms wordt er na de release candidate nog verder doorgenummerd/doorgeletterd: release candidate 2 (RC2) = deltaversie, release candidate 3 (RC3) = epsilonversie, etc.

Bètaversie-software is nog niet stabiel genoeg om in productie genomen te worden, maar wel al (deels) functioneel. De bètaversie wordt vaak verspreid onder een selecte groep van gebruikers voor een gebruikerstest. Dit kan een gesloten selectie gebruikers zijn (closed beta) of gewoon voor elke gebruiker (open beta).

Over Demo is niet veel te vinden maar dit kan zelf ook wel uitleggen. Een Demo is gewoon een voorbeschouwing van het volledige spel dus zo zal het spel er ook echt uit gaan zien in tegenstelling tot een Beta. In een Demo zijn vaak ook meerdere opties uitgeschakeld zodat niet alles prijsgegeven wordt maar alleen het belangrijkste.

De screens zien er inderdaad goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een beta is gewoon een spel wat nog grotendeels in ontwikkeling is, en vooral bedoelt is om fouten op te sporen. Een demo is gewoon een geil voorproefje, waarmee ze hopen klanten te winnen.

Overigens vind ik de screenshots niet eens zo spetterend geil? Misschien omdat ze te groot zijn om er fatsoenlijk naar te kijken. De modder bijvoorbeeld ziet er een beetje GTA IV achtig uit, de auto's zelf een beetje Forza 3. De stijl van rijden is gewoon MCLA. Bleh.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat die wegen weer zo groot zijn, of die wagens hebben geen vering ( liggen super laag ). Die eerste foto lijkt trouwens op die AC289, deze cabrio/oldtimer zat ook in TDU1

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...