jallehab Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Daar is die dan de officele car list van tdu2 AC 427 Alfa Roméo/Fiat Brera Italia Independent Alfa Roméo/Fiat MiTo Quadrifoglio Verde Alfa Roméo/Fiat 8c Spider Alfa Roméo/Fiat Delta integrale evoluzione Ariel Atom 300 Supercharged Ascari A10 Ascari KZ1 R Limited Edition Aston Martin DBS Carbon Black Edition Aston Martin V12 Vantage Carbon Black Edition Aston Martin DB9 Coupe Aston Martin DBS Coupe Aston Martin DB9 Volante Aston Martin V8 Vantage Aston Martin V12 Vantage Aston Martin One-77 Audi RS 5 Coupé Audi Q7 V12 TDI quattro – TDU2 Inuit Edition Audi Q7 V12 TDI quattro Audi R8 Coupé 5.2 FSI quattro Audi RS 6 Avant Audi S3 Audi S5 Coupé Audi TTS Coupé Audi TT RS Roadster Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Sang Bleu Bugatti Veyron 16.4 Centenaire Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Bugatti Veyron 16.4 Bugatti Veyron 16.4 Super Sport Caterham CSR 260 Catheram Superlight R500 Chevrolet Camaro Synergy Special Edition CITROËN 2 CV Dodge Charger SRT8 Dodge Viper SRT10 Ginetta F400 Ferrari 612 Sessanta Ferrari 599 GTB Fiorano China Edition Ferrari 308 GTS Quattrovalvole Ferrari 612 Scaglietti Ferrari California Ferrari Dino 246 GTS Ferrari Enzo Ferrari 430 Scuderia Ferrari 599 GTB Fiorano Ferrari Scuderia Spider 16M Ferrari 599 GTO Ferrari FXX "Evoluzione" Ferrari 458 Italia Ford Shelby GT500 Ford Mustang Fastback Ford GT Ford Mustang GT General Motors Chevrolet Camaro 2SS ou Camaro SS General Motors Hummer H3 General Motors Chevrolet Camaro LT General Motors Corvette C1 GUMPERT apollo sport Jaguar D-type Jaguar E-TYPE Jaguar XKR Koenigsegg CCXR Edition Land Rover - Range Rover Sport Lotus 2-Eleven Lotus Esprit S3 Lotus Evora Mercedes-Benz SLR McLaren Roadster 722s Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss McLaren MP4-12C Mercedes 300 SL GullWing Mercedes-Benz CLK 63 AMG Black Series Mercedes-Benz ML 63 AMG Mercedes-Benz SLK 55 AMG Mercedes-Benz SLS AMG Nissan 370Z Optional Parts Nissan 370Z Nissan GT-R Pagani Zonda Tricolore Pagani Zonda Cinque Pagani Zonda F Pagani Zonda Roadster F Pagani Zonda C12S Roadster RUF RGT RUF Rturbo RUF Rt 12 RUF RK Spyder SHELBY COBRA “DAYTONA” COUPE® Spyker C12 Zagato Spyker D8 Peking-to-Paris Spyker C8 Aileron Spyker C8 Aileron Spyder Subaru Impreza WRX STI Sedan TVR Sagaris VolksWagen Beetle VolksWagen Golf(6) GTI VolksWagen Touareg V10 TDI WIESMANN ROADSTER MF3 bron facebook tdu2 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2010 (bewerkt) Wat mij als eerste opviel: CITROËN 2 CV Eerste Citroen in TDU-reeks! Alleen is de carlist nog wel erg kort, ik had toch eigenlijk wel meer verwacht. Maargoed, dat kan je ook wel compenseren met de grootte van de map en de opties in het spel. Maargoed, over een paar maandjes kunnen we gaan genieten van TDU2. Bewerkt: 31 december 2010 door GekkieJ01 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 (bewerkt) Nissan Skyline is weg? Wel erg weinig normale auto's of Japanse auto's Ik hoop dat we kunnen modden, want deze wagenlijst is niet geheel mijn smaak. Bewerkt: 31 december 2010 door GolfG60 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Hopelijk komen er snel carmods voor de PC versie. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Nissan Skyline is weg? Wel erg weinig normale auto's of Japanse auto's Ik hoop dat we kunnen modden, want deze wagenlijst is niet geheel mijn smaak. Ik dacht ook al zoiets, maar dit is wel Ibiza. Het eiland van zon, strand, feest, etcetera. Daar rijd je eerder rond in een Ferrari California dan in een Toyota MR2. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 En daarnaast, al die Japanners zitten al bijna in elk spel ( ook in TDU1 trouwens ), GT5, Forza 3. Ook past het niet bij de sfeer van het spel, zoals Hayte al aangaf. Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 persoonlijk had een Skyline R34 er wel in gemogen in plaats van de 6 bugatti veyrons die erin zitten waarvan ik geloof alleen de supersport en grand sport echt verschillend zijn. Een coupe 8C had er ook wel in gemogen trouwens. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Dat is waarschijnlijk de reden waarom er zo veel Bugatti's zijn. Een kleine externe aanpassing, welke eigenlijk meestal alleen een simpel kleurtje of andere texture is, is makkelijker en kost minder tijd dan een geheel nieuwe wagen te maken. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Dat is waarschijnlijk de reden waarom er zo veel Bugatti's zijn. Een kleine externe aanpassing, welke eigenlijk meestal alleen een simpel kleurtje of andere texture is, is makkelijker en kost minder tijd dan een geheel nieuwe wagen te maken. In de vorige TDU kwam er geen 1 Bugatti voorbij ( buiten carmods om ). Waarom zouden ze er nu wel voor kiezen, zet er dan een BMW M5 in. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 In de vorige TDU zat Ibiza er ook niet in. Waarom zouden ze er nu wel voor kiezen, zet er dan Pompeii in. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Dus jij vindt het leuk dat er 6 Bugatti's in TDU2 zitten? Geef mij maar wat afwisseling... 't lijkt GT5 wel. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Alsof er zo veel verschil zit tussen de Chinese en normale "editie" van de Ferarri 599, of de Audi Q7, of die Aston Martin DB'tjes. Feit blijft dat het makkelijker is om variaties van auto's te maken dan geheel nieuwe auto's. Ik weet vrijwel zeker dat als de Grand Sport er niet in had gezeten (welke volgens mij de snelste is), dat jij had lopen zeuren dat die er niet in zat. Ik vind de carlist zo wel goed. BMW's vind ik er zelf niet geweldig uitzien, en in een vier-deurs auto racen is als je het mij vraagt redelijk doelloos. Geef mij maar liever een Mercedes SLS. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Alsof er zo veel verschil zit tussen de Chinese en normale "editie" van de Ferarri 599, of de Audi Q7, of die Aston Martin DB'tjes. Feit blijft dat het makkelijker is om variaties van auto's te maken dan geheel nieuwe auto's. Ik weet vrijwel zeker dat als de Grand Sport er niet in had gezeten (welke volgens mij de snelste is), dat jij had lopen zeuren dat die er niet in zat. Ik vind de carlist zo wel goed. BMW's vind ik er zelf niet geweldig uitzien, en in een vier-deurs auto racen is als je het mij vraagt redelijk doelloos. Geef mij maar liever een Mercedes SLS. Dit spel is niet alleen gemaakt om als een idioot over een bepaald stukje map te racen, het is ook de bedoeling dat je gaat verkennen ( cruisen/touren ) met normale auto's, waarom denk je anders dat ze 4X4 auto's of een Audi Avant erin gooien, die versta ik niet onder raceauto's hoor. Trouwens, ik heb liever normale standaard auto's zoals een Mazda 6, Opel Vectra Station, Renault Megane enzovoort dan een SLS AMG, of een DBS... Weetje waarom? Omdat die al bijna in elk spel als standaard model zit. Ze moeten gewoon eens een keer wat afwisseling erin gooien zoals een normale VW Golf 4 1.8 TDI. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Als je met normale auto's wilt gaan rijden en cruisen verwijs ik je door naar een spel zoals GTA of Driver. De Test Drive serie is nog steeds een race spel, het maakt niet uit hoeveel sims ze er tegen aan gooien. De 4WD auto's zijn voor het offroaden, welke een nieuw element is in het spel. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Wanneer komt hij eig uit? :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.