Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Je geeft al zelf aan waarom ze geldkloppers zijn. Ze willen, voordat het spel zelf überhaupt in de winkels legt, al wat centjes uit je persen met betaalde DLC. En met de pc-ports van Rockstar vergelijk je ook een appel met een ei. De systeemeisen waren relatief gezien niet hoog. Het spel is een redelijk mooi spel, je gaat er vaak met hoge snelheid doorheen, het spel kan niet "aanvoelen" welke kant je op gaat en moet dus een grote radius om jou heen renderen, etcetera. Ook was het het eerste spel met de RAGE engine op de pc, en zaten er dus wat kinderziektes en probleempjes in.

Bully had niet de RAGE engine, draaide volgens mij op de engine van Manhunt en GTA, en ook die game was stront.

En een quadcore is ook niet niks als je bedenkt dat toen de X2 en Core 2 Duo's vollop werden gebruikt, IV was een van de weinige die een Quadje nodig had.

Uhh mijn laatste spel dat ik kocht was GTA4, wat een ongelofelijk kutspel was dat voor zijn geld, zo waardeloos in elkaar gezet en na 7 patches is het nog steeds dikke poep, dat is vandaag maar weer eens bij een vriend bewezen...

Sorry hoor, maar ik vind het de 50 euro niet waard voor een spel dat als dikke poep loopt en met patches daarna nog steeds dikke poep is, en dat zijn 90% van de spellen tegenwoordig zo.

Wil jij 50 euro betalen voor een spel dat of ondergetieft is van de bugs en waar de developpers gewoon te dom zijn om die te kunnen fixen of een spel dat je na 3 uurtjes wel genoeg hebt gespeeld en vervolgens weer in de kast flikkert en nooit meer ziet?

Ik vind 50 euro voor een simpel schijfje gewoon te veel, en als je ziet hoe snel de games in waarde dalen is het ook gewoon veel te veel.

Punt is, ik ga niet dokken voor 1 of ander baggerspel wat 90% van de games inhoud, dat jij je geld eraan uitgeeft vind ik best maar als ik 50 euro betaal voor iets verwacht ik ook dat het zijn 50 euro waard is en dat is het gewoon niet.

Dan kun je net zo goed gamen opgeven, iedere game is al gemaakt en iets nieuws bestaat haast niet.

Maargoed, over je GTA ervaring, kun je bovenstaande al lezen van mijn bericht.

Enne, ik speel GTA op de PS3, en god, daar loopt ie zo zalig ^_^

Daarnaast scheer je over een kam, je doet alsof iedere pc game hartstikke slecht in elkaar zit terwijl er toch een aantal games zijn die vast wel goed in elkaar zitten.

PC gamen bloed langzaam dood, hoe jammer ik het ook vind, maar dat zie je wel met sommige slechte games, zoals GTA en Bully.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is grappig. Ik weet niet welke systeemeisen jij gebruikt, maar voor IV kon gewoon een C2D'tje gebruikt worden. Het zou heel misschien zelfs draaien op mijn Pentium D, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. En Bully was inderdaad een waardeloze port, daar geef ik je gelijk in.

Link to comment
Delen op andere websites

ja er zitten vaak zat nog wel goede tussen, maar de spellen die dat zijn zijn spellen die gewoon niet interresant zijn en weinig tot geen aandacht krijgen.

Laat ik het zo stellen, als spellen voor 30 euro werden verkocht vanaf het begin dan had ik waarschijnlijk al wel meer spellen gekocht dan nu, want 50 euro is echt te veel voor de 9 uur die je je er gemiddeld aan vermaakt.

Ben het er verder wel mee eens, voor GTA4 had je veel te hoge eisen nodig voor te weinig. ik vond het spel grafishc niet eens mooi ofzo, ik vind persoonlijk een spel als rFactor er leuker uitzien, daarbij krijg je enorme kopijn als je hem op lowest moet spelen welke waarschijnlijk max 5 fps extra geven. Ik kan denk ik wel een hele waslijst opnoemen met dingen die niet kloppen aan gta4;

-Waarom geen dx10?

-Waarom werkt het spel niet 100% op windows 7?(toen windows 7 uitkwam waren er veel klachten dat GTA4 er niet naar behoren op werkte)

-Waarom kan er geen anti alliassing bij(R* gebruikt het excuus dat het niet samen met deferred lightening gebruikt kan worden, zelfs al was het waar -wat het niet is want rFactor2 krijgt ook gewoon al die meuk onder dx9- waarom kunnen ze dan geen keuze laten maken tussen die 2?

-Waarom heb je amper prestatieverschil tussen lowest en highest?

-Waarom ziet texture quality er beter uit op high dan op max?(ik ha het vandaag uitgetest, op high was het stukken scherper dan op max)

-Waarom zo achterlijk veel memory leaking?

-Waarom komt er geen major patch die dit fixt?

-Waarom zijn dingen die in patch 1 al 'werden gefixt' nog steeds merkbaar na 7 patches(popping up textures en lods)

-Waarom hebben ATI kaarten achterlijk veel z-fighting en is dit het enige spel waar ze dit echt heel erg hebben?

-Waarom gebruiken ze uberhaupt GFWL?

-Waarom kunnen ze niet de Complete package maken zodat je het spel hebt als je gta4 hebt gekocht en de DLC's hebt gedownload (scheelt zeker 1 DVDtje of 8gb downloaden)?

-Waarom kunnen ze niet het keuze menu werkend maken voor de stand alone en DLC versies?

-Waarom ziet het spel eruit als Wolfenstein 3D op lowest, terwijl andere spellen er nog best gelikt uit zien op lowest?

Zo kan ik wel even doorgaan, maar punt is, gta4 was een enorm waardeloze port.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is grappig. Ik weet niet welke systeemeisen jij gebruikt, maar voor IV kon gewoon een C2D'tje gebruikt worden. Het zou heel misschien zelfs draaien op mijn Pentium D, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. En Bully was inderdaad een waardeloze port, daar geef ik je gelijk in.

Ik kan/kon hem ook draaien op mijn X2 6000+, maar als je een beetje fatsoenlijke FPS wou, moest je het doen met San Andreas graphics :7

ja er zitten vaak zat nog wel goede tussen, maar de spellen die dat zijn zijn spellen die gewoon niet interresant zijn en weinig tot geen aandacht krijgen.

Laat ik het zo stellen, als spellen voor 30 euro werden verkocht vanaf het begin dan had ik waarschijnlijk al wel meer spellen gekocht dan nu, want 50 euro is echt te veel voor de 9 uur die je je er gemiddeld aan vermaakt.

Ben het er verder wel mee eens, voor GTA4 had je veel te hoge eisen nodig voor te weinig. ik vond het spel grafishc niet eens mooi ofzo, ik vind persoonlijk een spel als rFactor er leuker uitzien, daarbij krijg je enorme kopijn als je hem op lowest moet spelen welke waarschijnlijk max 5 fps extra geven. Ik kan denk ik wel een hele waslijst opnoemen met dingen die niet kloppen aan gta4;

-Waarom geen dx10?

-Waarom werkt het spel niet 100% op windows 7?(toen windows 7 uitkwam waren er veel klachten dat GTA4 er niet naar behoren op werkte)

-Waarom kan er geen anti alliassing bij(R* gebruikt het excuus dat het niet samen met deferred lightening gebruikt kan worden, zelfs al was het waar -wat het niet is want rFactor2 krijgt ook gewoon al die meuk onder dx9- waarom kunnen ze dan geen keuze laten maken tussen die 2?

-Waarom heb je amper prestatieverschil tussen lowest en highest?

-Waarom ziet texture quality er beter uit op high dan op max?(ik ha het vandaag uitgetest, op high was het stukken scherper dan op max)

-Waarom zo achterlijk veel memory leaking?

-Waarom komt er geen major patch die dit fixt?

-Waarom zijn dingen die in patch 1 al 'werden gefixt' nog steeds merkbaar na 7 patches(popping up textures en lods)

-Waarom hebben ATI kaarten achterlijk veel z-fighting en is dit het enige spel waar ze dit echt heel erg hebben?

-Waarom gebruiken ze uberhaupt GFWL?

-Waarom kunnen ze niet de Complete package maken zodat je het spel hebt als je gta4 hebt gekocht en de DLC's hebt gedownload (scheelt zeker 1 DVDtje of 8gb downloaden)?

-Waarom kunnen ze niet het keuze menu werkend maken voor de stand alone en DLC versies?

-Waarom ziet het spel eruit als Wolfenstein 3D op lowest, terwijl andere spellen er nog best gelikt uit zien op lowest?

Zo kan ik wel even doorgaan, maar punt is, gta4 was een enorm waardeloze port.

Is het ook, daarom speel ik het niet meer op de PC(had hem gedownload, maar ik vind het onzin om een game voor de PS3 te kopen en laterna ook nog eens voor de PC voor dezelfde game), en heb uiteindelijk ook EFLC gekocht.

Vond het maar klote met een toetsenbord en muis IV spelen, besturing reageerde later dan met een X360 controller aangesloten, zo speelde ik eerst ook.

R* geeft tamelijk weinig om PC gamers, behalve het geld dat ze daarmee verdienen.

Ze kunnen het wel, maar ze doen het niet, Bully moest ook geen probleem zijn, ze hadden die engine al tig keren geport, maar Bully liep kut, omdat ze geen tot weinig energie erin gestoken hadden wat ze bij de GTA's en Manhunt wel hadden gedaan.

En dat van Max op textures, misschien kan je pc beter op med draaien(wat GTA IV als maximaal voor je pc ziet) en high dat het misschien te zwaar voor je pc is, is maar een wilde gok.

Link to comment
Delen op andere websites

-Waarom geen dx10? tijd of technische problemen

-Waarom werkt het spel niet 100% op windows 7?(toen windows 7 uitkwam waren er veel klachten dat GTA4 er niet naar behoren op werkte) het is een nieuw OS waarbij dingen verandert zijn

-Waarom kan er geen anti alliassing bij(R* gebruikt het excuus dat het niet samen met deferred lightening gebruikt kan worden, zelfs al was het waar -wat het niet is want rFactor2 krijgt ook gewoon al die meuk onder dx9- waarom kunnen ze dan geen keuze laten maken tussen die 2? tijd of technische problemen

-Waarom heb je amper prestatieverschil tussen lowest en highest? dude, dit is gewoon bullcrap

-Waarom ziet texture quality er beter uit op high dan op max?(ik ha het vandaag uitgetest, op high was het stukken scherper dan op max) jij hebt afaik een niet volkomen legale versie, miss dat het daar aan ligt?

-Waarom zo achterlijk veel memory leaking? eerste keer met een nieuwe engine, geen excuus, ik weet het, maar toch

-Waarom komt er geen major patch die dit fixt? geen idee

-Waarom zijn dingen die in patch 1 al 'werden gefixt' nog steeds merkbaar na 7 patches(popping up textures en lods) geen idee, dit is inderdaad redelijk apart

-Waarom hebben ATI kaarten achterlijk veel z-fighting en is dit het enige spel waar ze dit echt heel erg hebben? nieuwe engine?

-Waarom gebruiken ze uberhaupt GFWL? agreed

-Waarom kunnen ze niet de Complete package maken zodat je het spel hebt als je gta4 hebt gekocht en de DLC's hebt gedownload (scheelt zeker 1 DVDtje of 8gb downloaden)? waarom niet gewoon het hele pakket via Steam?

-Waarom kunnen ze niet het keuze menu werkend maken voor de stand alone en DLC versies? dunno, inderdaad redelijk lame

-Waarom ziet het spel eruit als Wolfenstein 3D op lowest, terwijl andere spellen er nog best gelikt uit zien op lowest? omdat ze probeerden een verschil te maken tussen low en high, het is juist superlame als er geen verschil in zit, want dat zou betekenen dat er te weinig prestatie verschil zou zitten tussen low en high

Ik ben het met je over eens dat IV een waardeloze post is, maar niet met een paar van je redenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wie echt geldkloppers zijn, EA Games, met Skate 3 bv.

Game koop je voor €20 euro atm nieuw, en als je alle add-ons wilt moet je in totaal €42 neerdokken, of €6,50 minder, want dat is een €6,50 kostende 100% savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

-Waarom geen dx10? tijd of technische problemen

-Waarom werkt het spel niet 100% op windows 7?(toen windows 7 uitkwam waren er veel klachten dat GTA4 er niet naar behoren op werkte) het is een nieuw OS waarbij dingen verandert zijnNou ik ken verder geen ander spel dat er moeite mee had, en daarbij was bij de uitgave van GTA4 de RC al vrijgegeven.

-Waarom kan er geen anti alliassing bij(R* gebruikt het excuus dat het niet samen met deferred lightening gebruikt kan worden, zelfs al was het waar -wat het niet is want rFactor2 krijgt ook gewoon al die meuk onder dx9- waarom kunnen ze dan geen keuze laten maken tussen die 2? tijd of technische problemen

-Waarom heb je amper prestatieverschil tussen lowest en highest? dude, dit is gewoon bullcrap

-Waarom ziet texture quality er beter uit op high dan op max?(ik ha het vandaag uitgetest, op high was het stukken scherper dan op max) jij hebt afaik een niet volkomen legale versie, miss dat het daar aan ligt?nou ik wist niet dat je spel nog niet legaal is als deze in de winkel als nieuw is gekocht met een key die gewoon geregistreerd is via GFWL.

-Waarom zo achterlijk veel memory leaking? eerste keer met een nieuwe engine, geen excuus, ik weet het, maar toch

-Waarom komt er geen major patch die dit fixt? geen idee

-Waarom zijn dingen die in patch 1 al 'werden gefixt' nog steeds merkbaar na 7 patches(popping up textures en lods) geen idee, dit is inderdaad redelijk apart

-Waarom hebben ATI kaarten achterlijk veel z-fighting en is dit het enige spel waar ze dit echt heel erg hebben? nieuwe engine?

-Waarom gebruiken ze uberhaupt GFWL? agreed

-Waarom kunnen ze niet de Complete package maken zodat je het spel hebt als je gta4 hebt gekocht en de DLC's hebt gedownload (scheelt zeker 1 DVDtje of 8gb downloaden)? waarom niet gewoon het hele pakket via Steam? Dat is GTA4 en EFLC bij elkaar, 32Gig dat je in totaal moet downloaden, als ze het fatsoenlijk had gedaan was dit 'maar' 25gig geweest ofzo

-Waarom kunnen ze niet het keuze menu werkend maken voor de stand alone en DLC versies? dunno, inderdaad redelijk lame

-Waarom ziet het spel eruit als Wolfenstein 3D op lowest, terwijl andere spellen er nog best gelikt uit zien op lowest? omdat ze probeerden een verschil te maken tussen low en high, het is juist superlame als er geen verschil in zit, want dat zou betekenen dat er te weinig prestatie verschil zou zitten tussen low en highNou ik merk stukken meer prestatieverschil bij zulke spellen op high en low dan bij gta4, waar het verschil in vele gevallen gewoon niet meer dan 8fps bedraagd.

Link to comment
Delen op andere websites

Halo dit is een tdu2 topic niet een, wat voor pc heb ik en waarop draai jij gta iv topic... XD

Ik hoop dat tdu2 snel uitkomt want ik kan niet wachten... boos.gif

Zolang er geen nieuw nieuwtje uitkomt mogen ze van mij wel door met discusseren. Beetje activiteit mag wel. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Halo dit is een tdu2 topic niet een, wat voor pc heb ik en waarop draai jij gta iv topic... XD

Ik hoop dat tdu2 snel uitkomt want ik kan niet wachten... boos.gif

Zolang er geen nieuw nieuwtje uitkomt mogen ze van mij wel door met discusseren. Beetje activiteit mag wel. ^^

vind dat redfire gelijk heeft !! ga dan discusseren over tdu 2 of zo :puh: voor dat er een slotje op dit topic komt !!!

BTw andere vraag nu ongeveer een maand en dan moet tdu in de winkels liggen ga jij heb reserveren of niet ? en zojah waar en waarom doe je het echt om die 1 auto .

Of denk je niet dat die op 11 feb. in de winkels licht

Link to comment
Delen op andere websites

Halo dit is een tdu2 topic niet een, wat voor pc heb ik en waarop draai jij gta iv topic... XD

Ik hoop dat tdu2 snel uitkomt want ik kan niet wachten... boos.gif

Zolang er geen nieuw nieuwtje uitkomt mogen ze van mij wel door met discusseren. Beetje activiteit mag wel. ^^

vind dat redfire gelijk heeft !! ga dan discusseren over tdu 2 of zo :puh: voor dat er een slotje op dit topic komt !!!

BTw andere vraag nu ongeveer een maand en dan moet tdu in de winkels liggen ga jij heb reserveren of niet ? en zojah waar en waarom doe je het echt om die 1 auto .

Of denk je niet dat die op 11 feb. in de winkels licht

Ik denk wel dat ik hem ga pre orderen niet speciaal voor die eene extra auto maar meer om de zekerheid dat ik hem ook heb de eerste dag daarvoor is een pre order ook toch?:)

Link to comment
Delen op andere websites

Halo dit is een tdu2 topic niet een, wat voor pc heb ik en waarop draai jij gta iv topic... XD

Ik hoop dat tdu2 snel uitkomt want ik kan niet wachten... boos.gif

Zolang er geen nieuw nieuwtje uitkomt mogen ze van mij wel door met discusseren. Beetje activiteit mag wel. ^^

vind dat redfire gelijk heeft !! ga dan discusseren over tdu 2 of zo puh2.gif voor dat er een slotje op dit topic komt !!!

BTw andere vraag nu ongeveer een maand en dan moet tdu in de winkels liggen ga jij heb reserveren of niet ? en zojah waar en waarom doe je het echt om die 1 auto .

Of denk je niet dat die op 11 feb. in de winkels licht

Ik denk wel dat ik hem ga pre orderen niet speciaal voor die eene extra auto maar meer om de zekerheid dat ik hem ook heb de eerste dag daarvoor is een pre order ook toch?smile3.gif

TDU2 is al redelijk bekend tov TDU, bij TDU lagen ze genoeg in de winkel.. ik denk dat ik TDU2 dus ook ga pre-orderen, maar waar?clown.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik denk dus ook dat ik heb ga preoderen ik bij freerecord shop denk omdat ik daar nog 10 euro korting :puh: heb , of miss waar de dat DLC Casiono pack er bij geven want als je die wil moet je die ook voor 8 euro of zo kopen in store :puh: en ja gokke lijkt me toch wel leuk of een auto winnen of zo HAHA... aleen waneer denk rond week 3/ 4 of zo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...