Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor €40 is het enigste dat je kan vinden een Thrustmaster Ferrari GT-stuurtje. Als je snel tevreden bent en niet vaak met een stuurtje speelt, is dit misschien een optie. De Force Feedback is eigenlijk meer gewone vibratie en er is geen versnellingsbak. Als je dus op zoek bent naar een iets realistischere ervaring en een wat hogere kwaliteit, gaat de prijs omhoog. Voor ongeveer €100 kan je een Logitech Driving Force GT kopen, wat een prima stuur is voor deze prijs. Dan heb je er meteen een versnellingsbak bij. De kwaliteit zit dan ook meteen goed. Tweedehands kan je dit stuur vinden vanaf €40, ik weet niet of dit een optie is?

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

die heb ik gekocht en na 3 dagen de eerste kapot, dus teruggebracht en na 2 weken de 2e kapot, kortom afrader. Beide keren was het de rechter schakelflipper en bij de 2e keer heb ik hem opengemaakt en hingen er gewoon draden in los, waardeloze kwaliteit dus.

Link to comment
Delen op andere websites

die heb ik gekocht en na 3 dagen de eerste kapot, dus teruggebracht en na 2 weken de 2e kapot, kortom afrader. Beide keren was het de rechter schakelflipper en bij de 2e keer heb ik hem opengemaakt en hingen er gewoon draden in los, waardeloze kwaliteit dus.

Is te verwachten denk ik dan.

Ik heb een G25 van Logitech ( toen niet erg goedkoop ). En die gebruik ik nog steeds, maar ik zit er over te denken om een handrem aan te bevestigen.

TO DO lijstje:

- Handrem maken

- Embleem van audi op stuur en op pook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een G25 is nu nog steeds niet goedkoop maar een erg goede keuze voor een stuurtje, ook uitgebreid te modificeren met bijvoorbeeld een ander stuurwiel.

Denk je dat de garantie dan niet vervalt? Ik hoop van niet, want dan begin ik nu met zoeken op ebay naar onderdelen. ^^

@ Tony

Rond de 150, 160 euro.

Ik heb hem in de aanbieding gekocht bij Informatique.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Zullen we anders een algemeen stuurtjes topic maken?

@ Tony

Ze zijn goed, en feedback betekend hoeveel kracht je stuurwiel zet bij het sturen, en kracht bij trillingen bijv van drempeltjes en gaten in het wegdek. Dit kan je instellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een G25 is nu nog steeds niet goedkoop maar een erg goede keuze voor een stuurtje, ook uitgebreid te modificeren met bijvoorbeeld een ander stuurwiel.

Denk je dat de garantie dan niet vervalt? Ik hoop van niet, want dan begin ik nu met zoeken op ebay naar onderdelen. ^^

@ Tony

Rond de 150, 160 euro.

Ik heb hem in de aanbieding gekocht bij Informatique.nl

Atm zijn de prijzen omhoog gegaan naar +/- 180 euro.

In de zomer worden ze vaak goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet er iemand een goed stuur met pedaalkes voor de pc onder de 40€?

Ik raad je aan een Driving Force GT te kopen, het goedkoopste stuur met wat racefeeling. En hij is zeker meer dan zijn geld waard! Ik kocht hem aan 100, jij moet hem aan minstens 70€ 2dehands kunnen kopen. Ik zweer dat je geen spijt zal hebben van je aankoop.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...