Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geen zin. :engel:

Waar ik wel degelijk zin in heb, is rond te lopen in mijn eigen huisje. :klap:

Kun je rondlopen in je huis dan ? In het eerste deel kon je dat niet dan zat je op de bank , en was die camera de hele tijd rond u aant draaien :ch: .

Link to comment
Delen op andere websites

Geen zin. :engel:

Waar ik wel degelijk zin in heb, is rond te lopen in mijn eigen huisje. :klap:

Kun je rondlopen in je huis dan ? In het eerste deel kon je dat niet dan zat je op de bank , en was die camera de hele tijd rond u aant draaien :ch: .

Ja je kan rond lopen in huis en ook bij ander instappen enzz :puh: en ik koop hem op de ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel stoer, dat je een soort van Wegmisbruikers kan nabootsen met 3 auto's met 6 personen. :)

hoezo 3 autos en 6 pers? poltie 1 auto en de wegmisbruiker= 2 auto of zie ik dit verkeerd :puh: en als jij hem voor de ps3 haalt doe ik wel mee :puh: haha tdu2 wegmisbruiker heb je een druke baan met al die racers

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel stoer, dat je een soort van Wegmisbruikers kan nabootsen met 3 auto's met 6 personen. :)

lol rij je elkaar achterna hou je m staand. ''Zo meneer dat wordt een artikel 5'' ''Toch niet alweer meneer de agent!''

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel stoer, dat je een soort van Wegmisbruikers kan nabootsen met 3 auto's met 6 personen. :)

lol rij je elkaar achterna hou je m staand. ''Zo meneer dat wordt een artikel 5'' ''Toch niet alweer meneer de agent!''

Wilt u het ff terug zien komt u maar ff mee naar onze auto :puh: lol en dan met headseats :puh: haha

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel stoer, dat je een soort van Wegmisbruikers kan nabootsen met 3 auto's met 6 personen. :)

lol rij je elkaar achterna hou je m staand. ''Zo meneer dat wordt een artikel 5'' ''Toch niet alweer meneer de agent!''

Wilt u het ff terug zien komt u maar ff mee naar onze auto :puh: lol en dan met headseats :puh: haha

''Kijk hier ziet u de camera even wegdraaien, mijn collega trok per ongeluk aan de handrem. En daar zien wij jou langs scheuren als een gek hier doen we een meting en deze komt uit op 157 daar gaat een correctie van 3 af. Dus u bent uw rijbewijs kwijt.''

Link to comment
Delen op andere websites

Toch maar ge-pre-ordered... Bij Dixons :puh: Want daar krijg je een exclusieve Audi en Spyker :) Waarschijnlijk Audi RS5 :eten: en Spyker C12 Zagato...... wat ook niet heel slecht is maar die boeit me niet zo erg :clown: In ieder geval, 't is me verteld dat het RS5 en C12 zijn :puh:

Kan niet wachten :eten: wie haalt 'm nog meer voor de PC? Ik wil cruisen in die Audi :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...