Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Dan kan ik je teleurstellen want er zitten geen lambo's in tdu2... XD

Ze moesten bij eden kiezen voor of ferrari of lamborgini en ze hebben gekozen voor ferrari...

Praat geen onzin :puh:

Lamborghini zit niet in het spel omdat EA de rechten voor Lamborghini al had opgekocht voor Need for Speed. Die willen ze uiteraard niet delen, (je weet hoe lomp EA is, die weten dat ze niet tegen concurrentie van TDU opkunnen), dus geen Lambo's in TDU2.

Zelfde geld voor Porsche, maar dan met Forza geloof ik(of was het zo dat Porsche zelf het niet wilde?...), vandaar dat ze RUF gebruiken in TDU en TDU2. BMW rechten wilde EA ook niet delen geloof ik, dus ook geen BMW als ik me niet vergis. Ook Mitsubishi zat er dacht ik niet in?... Subaru weer wel.

Mensen die afhaken vanwege het gebrek aan Lambo's zijn gewoon niet echt snugger, je hebt altijd nog de tuners(net als dat Porsche RUF heeft), waardoor Eden heus wel een keer rechten krijgt voor getunede Lamborghini's... Ook zullen er vast snel mods uitkomen waardoor je gewoon Lambo's kan rijden.

'T elastiek van mijn stuurtje is trouwens weer gebroken denk ik, anders is er een pinnetje gebroken... Heb nu allemaal hele dunne elastiekjes gestolen bij m`n pa, kijken of die beter houden... Ga ze iig pas erin zetten op vrijdag :puh: Ben trouwens de hele dag vrij vrijdag, dus lekker gamen als 't beetje vroeg bezorgd is :)

(Met gamertags die ik sowieso zag staan):

Even een lijstje maken:

*geen idee welke console*

-Jallehab

Test Drive Unlimited 2 - PS3:

-GekkieJ01

-Redfire18?

-Tha-Ran

-

Test Drive Unlimited 2 - Xbox 360

-DJ-GTA?? (Baranczyk @ Xbox en PSN?)

-Shorty_D

-

Test Drive Unlimited 2 - PC

-Mythbuster (Mythbuster92 @ GFWL)

-iefen?

-

;)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mods kan je vies tegen vallen hoor, er is niet zoveel aanleg voor mods in TDU(2) dan bv. GTA en ze hadden TDU 1 al best goed beveiligd waardoor modden best omslachtig ging.

Ze kunnen nu nog steeds niet alles aanpassen, denk maar aan wielgrootte etc of alleen via een installer.

@ Hayte, hoelang zijn ze al bezig met GT5, al eeuwen, dus die licensies hebben ze ook al eeuwen, en Polyphony heeft meer geld te besteden aan licensies dan Atari/Eden Games.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Praat geen onzin :7

Als GT5 Lamborghini en BMW auto's heeft, dan kan Eden Games dat ook.

Dan wilde Lamborghini niet nog meer licenties verkopen... 't staat namelijk zo op het officiele TDU forum, Eden heeft het zelfs zelf nog ergens gezegd.

Er was in ieder geval een automerk waarbij EA de licentie zou moeten delen maar dat niet wilde, kan me alleen even niet herinneren welke het nou was...

@GolfG60: Mja, dat klopt, maar de mods zijn er wel :puh: Dus als je dan zo graag een Lambo wil dan moet je maar genoegen nemen met een Lambo met de verkeerde wielgrootte vind ik :7...

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik ook wel willen, maar heb hier volgens mij geen Dixons in de buurt zitten :(

Man ik kan niet wachten :D 'T is dan niet zo'n hype als met GTA IV maar toch lijkt het me wel heel vet, is m`n eerste legale spel sinds... een héél lange tijd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik ook wel willen, maar heb hier volgens mij geen Dixons in de buurt zitten :(

Man ik kan niet wachten :D 'T is dan niet zo'n hype als met GTA IV maar toch lijkt het me wel heel vet, is m`n eerste legale spel sinds... een héél lange tijd :puh:

Idd, ik ben ook van plan om hem legaal te kopen, weet alleen niet voor de PC of de PS3.

Maar ik ga weer terug naar Hawai :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Even een lijstje maken:

*geen idee welke console*

-Jallehab

Test Drive Unlimited 2 - PS3:

-GekkieJ01

-Redfire18?

-Tha-Ran

-

Test Drive Unlimited 2 - Xbox 360

-DJ-GTA?? (Baranczyk @ Xbox en PSN?)

-Shorty_D

-

Test Drive Unlimited 2 - PC

-Mythbuster (Mythbuster92 @ GFWL)

-iefen?

-Flitskikker ("Speciale offline-versie")

Maar man, wat een schijtgame is dit zeg. :7

  • Spel start standaard op in Windowed-mode. Nergens een optie om full-screen te krijgen.
  • Auto's slippen gek en overdreven als de jozef.
  • Zeer bedroevende environmental damage en collisions. Ik knal gewoon kapot tegen een hekje en een stoeprand. :7
  • Memory leaking. Om de 3 seconden een hapering. (PC voldoet ruim aan de aanbevolen eisen)
  • Soms activeert er een onderdeel niet en moet ik restarten.
  • Baggercontrols. Waarom rijden en lopen met pijltjestoetsen?! Denk ik, ik stel het even in op WASD; als ik wat verander gaat diegene waarvoor hij in gebruik is op Unassigned wat ik later wel aanpas. Nee hoor, dikke "key in use" in m'n face.
  • Komen er later meerdere radiozenders? Ik heb er nu 2: baggere rock en nog wel redelijke house.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar man, wat een schijtgame is dit zeg. :7

  • Spel start standaard op in Windowed-mode. Nergens een optie om full-screen te krijgen.
  • Auto's slippen gek en overdreven als de jozef.
  • Zeer bedroevende environmental damage en collisions. Ik knal gewoon kapot tegen een hekje en een stoeprand. :7
  • Memory leaking. Om de 3 seconden een hapering. (PC voldoet ruim aan de aanbevolen eisen)
  • Soms activeert er een onderdeel niet en moet ik restarten.
  • Baggercontrols. Waarom rijden en lopen met pijltjestoetsen?! Denk ik, ik stel het even in op WASD; als ik wat verander gaat diegene waarvoor hij in gebruik is op Unassigned wat ik later wel aanpas. Nee hoor, dikke "key in use" in m'n face.
  • Komen er later meerdere radiozenders? Ik heb er nu 2: baggere rock en nog wel redelijke house.

Sommige dingen, kan ik begrijpen, maar denk je bij jezelf niet dat je een klein beetje oneerlijk bezig bent? :7

Ik bedoel, je Windowed-mode ligt waarschijnlijk aan je "speciale" versie (al kon je dat volgens mij oplossen met CTRL F4, of iets in die richting), je memory leaking kan ook aan je versie liggen, evenals je niet-activerende onderdeel problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...