Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

hmm, het spel lijkt enorm op TDU-1 ( bijna gecopied )... rijd hetzelfde ( even gaar :puh: ), zowat zelfde graphics.

de nieuwe police mode is wel gaaf! :D

Waarop speel je TDU 2?

en nee, wegligging is toch een tikkeltje anders, maar dat merk je pas in Oahu in de bergen, gravity is bv flink verbeterd.

op de PC speel ik het.

en inderdaad, het is wel een tikkeltje anders vooral in de bergen, daar ben ik het volledig mee eens.

dus... rijd hetzelfde => rijd bijna hetzelfde :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

op de PC speel ik het.

en inderdaad, het is wel een tikkeltje anders vooral in de bergen, daar ben ik het volledig mee eens.

dus... rijd hetzelfde => rijd bijna hetzelfde :bier:

Welke settings speel je?

Ik zie echt wel verschillen tussen TDU 1 en TDU 2 :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar weten degene die het spel al hebben of de auto's cruise control hebben? :$

Aangezien ik geen stuur en/of pedaalkes heb moet ik met men toetsenbord spelen en dan kan ik niet traag rijden als ik dat wil dus bv op een bepaalde weg 80km/u dan zet ik gewoon cruise control op heee :D

Link to comment
Delen op andere websites

Maar weten degene die het spel al hebben of de auto's cruise control hebben? :$

Aangezien ik geen stuur en/of pedaalkes heb moet ik met men toetsenbord spelen en dan kan ik niet traag rijden als ik dat wil dus bv op een bepaalde weg 80km/u dan zet ik gewoon cruise control op heee :D

Nope, zoverre dat ik weet is er geen cruisecontrol.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom kan je die lelijke auto's die je wint niet verkopen? Wat de neuk moet ik doen met een roze Mustang :7

Oh, en weet iemand hoe je je Social skill omhoog kan boosten als je niet online kan?

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom kan je die lelijke auto's die je wint niet verkopen? Wat de neuk moet ik doen met een roze Mustang :7

Oh, en weet iemand hoe je je Social skill omhoog kan boosten als je niet online kan?

Je kunt je auto als het goed is overspuiten... En je zou wel erg dom zijn om ze te verkopen: je bent op dit moment zéker een van de weinigen die al auto's heeft gewonnen, dus op dit moment ben je sowieso nog exclusief.

En daarbij.... Echte mannen maken zich er niet druk om dat hun auto roze is, die weten van zichzelf wel dat ze niet gay zijn, gewoon scheit aan hebben als mensen je gay noemen als je in die Mustang rijdt.... Think about it: Elvis Presley had ook een knalroze Cadillac, en d'r was echt niemand die dacht dat ie dan wel homo zou zijn of zo :puh:...

Over social skill weet ik niet....

Heb trouwens net een mailtje gehad van de PTT: Status: Zending voorgemeld.... Zal dus wel weer laat worden voordat hij ook echt hier aan komt... Als 't zaterdag wordt ga ik opbellen, staat toch duidelijk op de site: voor 5 uur besteld = volgende dag in huis, al is het maar om irritant te zijn... Mij gebeurd het namelijk altijd dat iets te laat bezorgd wordt!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Het is een roze Mustang die tres terrible rijdt, en ik kan er dus niks mee, en hij heeft van die kusjes stickers. Dan wil ik hem graag verkopen :7

Er zitten overigens imo vrij weinig cabrio's in, voor een spel wat een speciale cabrio-functie heeft... Ik wil zo graag een cabrio-Audi (waar ik niks extra's voor hoef te downkopen), maar volgens mij is die er niet :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de eerste drie auto's waar je uit kon kiezen wat magertjes. Ja, oké, een Lancia, maar die vond ik iets te... zwaar reageren. De Mustang is een flut auto met te veel wheelspin door dat spel, waardoor de Lotus als enige keus overbleef. Overigens zijn races redelijk makkelijk, behalve Time Trials. Vooral de off-road racejes kunnen soms knap lastig zijn, voor je het weet knal je tegen een muurtje aan.

Wat mij brengt op een kritiek-punt; ligt het nou aan mij of lijken de cols groter te zijn dan het object zelf? (dus het onzichtbare "doosje" om een auto heen welke zorgt dat je er tegen aan knalt, zeg maar, en je er niet door heen kan rijden)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er eigenlijk zo super aan deze game. :puh:

Want ik lees hier berichten waarin staat dat dit dé game van het jaar is terwijl het mij gewoon doet denken aan Midnight Club: Los Angeles. Wat wel een leuke game was, maar nou ook niet echt bepaald de beste game ooit gemaakt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er eigenlijk zo super aan deze game. :puh:

Want ik lees hier berichten waarin staat dat dit dé game van het jaar is terwijl het mij gewoon doet denken aan Midnight Club: Los Angeles. Wat wel een leuke game was, maar nou ook niet echt bepaald de beste game ooit gemaakt. :puh:

Neem de volgende dingen o.a. in acht:

...

Maar man, wat een schijtgame is dit zeg. :7

  • Spel start standaard op in Windowed-mode. Nergens een optie om full-screen te krijgen. (Alt+Enter)
  • Auto's slippen gek en overdreven als de jozef.
  • Zeer bedroevende environmental damage en collisions. Ik knal gewoon kapot tegen een hekje en een stoeprand. :7
  • Memory leaking. Om de 3 seconden een hapering. (PC voldoet ruim aan de aanbevolen eisen)
  • Soms activeert er een onderdeel niet en moet ik restarten. (alleen beginmissie)
  • Baggercontrols. Waarom rijden en lopen met pijltjestoetsen?! Denk ik, ik stel het even in op WASD; als ik wat verander gaat diegene waarvoor hij in gebruik is op Unassigned wat ik later wel aanpas. Nee hoor, dikke "key in use" in m'n face.
  • Komen er later meerdere radiozenders? Ik heb er nu 2: baggere rock en nog wel redelijke house.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...