Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Dan kan ik je teleurstellen want er zitten geen lambo's in tdu2... XD

Ze moesten bij eden kiezen voor of ferrari of lamborgini en ze hebben gekozen voor ferrari...

:duh:

Heb al de halve eiland afgescheurd, maar nu weet ik waarom ik geen lambo kon vinden :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb mijn zolid race stuur uit de kast gepakt en ingelpuged (usb)

was drivers kwijt had ze weer geinstaleerd (waren in totaal 2dll files die hij heeft geinstaleerd)

en nu kan ik hem niet configurenen in w7 en dus ook niet in tdu2

w7 zegt dat hij geen besturings programma heeft

weet iemand hoe ik hem kan laten werken?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mijn zolid race stuur uit de kast gepakt en ingelpuged (usb)

was drivers kwijt had ze weer geinstaleerd (waren in totaal 2dll files die hij heeft geinstaleerd)

en nu kan ik hem niet configurenen in w7 en dus ook niet in tdu2

w7 zegt dat hij geen besturings programma heeft

weet iemand hoe ik hem kan laten werken?

Drivers update via de site van de fabrikant ?? miss datd ie dan wel wino 7 ondersteund.

Nog ff geduld voor iedreen die hem legaal wil :Phaha in de us zijn ze druk aan het racen allen lees wel veel dat er gedoe is met de servers (overbelast) en de dlc die je gratis bij kreeg als je hemt gepre-ordert. en als het goed is hebben ze nu de server van tdu 1 offline gehaalt of zo .. najah nog iets van 3 daagjes ( vandaag niet mee tellen he )

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt af van de winkel. Zo is hij bijvoorbeeld bij Dixons wel, Bart Smit (geloof ik) ook, maar bij Game Mania weer niet.

Ben hem trouwens op dit moment ook aan het "kopen". Duurt alleen wel iets langer voor dat hij... bezorgd is...

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik hoor echt van veel mensen dat ze TDU2 gaan kopen, dat is echt pwnage. Aangezien TDU1 nog niet zo bekend was ( tenminste wat betreft kopen )... nu koopt bijna iedereen TDU2. :D

wat voor (race)games zijn er nu uitgekomen in het nieuwjaar :puh: denk daarom, iedreen is toe aan een nieuw spel !!!

@iefen wat voor stuur is het ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik hoor echt van veel mensen dat ze TDU2 gaan kopen, dat is echt pwnage. Aangezien TDU1 nog niet zo bekend was ( tenminste wat betreft kopen )... nu koopt bijna iedereen TDU2. icon_mrgreen.gif

wat voor (race)games zijn er nu uitgekomen in het nieuwjaar puh2.gif denk daarom, iedreen is toe aan een nieuw spel !!!

@iefen wat voor stuur is het ?

Wat dacht je van GT5?

schater.gif

Link to comment
Delen op andere websites

@Gekkiej

Gran Turismo 5 (Japanese: グランツーリスモ 5 Guran Tsūrisumo Faibu) (commonly abbreviated as GT5) is the fifth edition of the Gran Turismo racing video game series. Developed by Polyphony Digital and published by Sony Computer Entertainment, it was released for PlayStation 3 on November 24, 2010.[2][3]

Overigens heb ik ervaren dat spellen die meer mensen aantrekken vaak zeer teleurstellend waren. Mass Effect, bijvoorbeeld, was geniaal. Tot EA daar achter kwam, en Mass Effect 2 uit wou persen. Wat resulteerde in een flut einde en, net zoals bij TDU, het abnormale gevraag naar extra geld voor DLC.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...