GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2010 Zijn er veel, ik vertel het over de PS2. 1. De meeste wapens kan je niet Automatis richten! 2. Het lopen is verschrikelijk! 3. De meeste auto'szijn lelijk 4. Rijden van en naar de vliegveld duurt lang MVG. Kratod Op de PC is het een pracht spel. Maar op de ps2 lijkt mij dat niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2010 Zijn er veel, ik vertel het over de PS2. 1. De meeste wapens kan je niet Automatis richten! 2. Het lopen is verschrikelijk! 3. De meeste auto'szijn lelijk 4. Rijden van en naar de vliegveld duurt lang MVG. Kratod Op de PC is het een pracht spel. Maar op de ps2 lijkt mij dat niet. Zo iets ja, alleen het vliegen is vervelend en het sturen kan ie soms te veel doen ! MVG. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2010 Ik raad aan om het op de PC te spelen. Betere besturing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2010 Ik raad aan om het op de PC te spelen. Betere besturing. Juist, ik klaag juist over de PC . MVG. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA3Betalover Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik vind het tof hoor ik maar zelfs een mod voor het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Niets eigenlijk. Er zijn soms wel spellen waar ik het spel wel leuker zou vinden met een minder of meer uitgebreide gameplay en betere graphics. Maar eerlijk gezegd vind ik dat niet nodig bij Vice City. Ik denk zelfs dat het spel minder leuk zou worden als er rekening wordt gehouden met allemaal realistische details. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Niets eigenlijk. Er zijn soms wel spellen waar ik het spel wel leuker zou vinden met een minder of meer uitgebreide gameplay en betere graphics. Maar eerlijk gezegd vind ik dat niet nodig bij Vice City. Ik denk zelfs dat het spel minder leuk zou worden als er rekening wordt gehouden met allemaal realistische details. Je moet het zelf maar weten Mods zijn nooit zo great in VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik vind de Storyline aan Vice City best wel goed, wapens zijn OK.. Alleen vind ik ook de textures minder, soms kijk je gewoon door Tommy's lichaam als je richt met een Kruger Anders zijn de bedrijven weer helemaal top (Moet voor mij in GTA V komen ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2010 GTA 4 is ook wel vet Vice city blijft ook nog wel awesome Ik hoop idd dat er nog GTA 4 era komt die zich in Vice city afspeelt Want dat sfeertje in de stad met Liberty city is best wel saai Sa & VC ftw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kitkauwgombal Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Niks, helemaal perfect @ Is schieten op de PC niet kut ? Met Gta Vice City kan je met veel wapens door op R1 te drukken gwn schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 wat ik wel jammer vond dat er wat features ontbreken zoals metro's ondergrondse wegen brug die open en dicht kan (wat in gta 3 kan) en vind vice city wat klein Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 Vice city is voor mij de Gta waar het allemaal mee begon. Maar nu ik Episodes From Liberty City / IV speel kijk ik niet egt meer om naar Vice City eerlijk gezegd. Dit wil alleen dan niet zeggen dat ik er iets stom aan vind hij is gewoon verouderd en heeft wel voor veel vermaak gezorgd. Ik zou het spel moeten bedanken eigenlijk. :bier: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) Dat als je claxoneert dat je dan niet meer kan sturen Voor de rest is Vice City nog steeds mijn favoriete gta. Vanwege de Sfeer, Voertuigen(lekker veel garages) En ook gwn omdat je echt bedrijven kan runnen enzovoort. Wat een andere tegendeel is is dat je niet kan zwemmen. (Maar dat is hier al zo vaak gezegt ) Hierboven: je eerste zin is bij mij ook zo Bewerkt: 26 augustus 2010 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 (bewerkt) Dat als je claxoneert dat je dan niet meer kan sturen Voor de rest is Vice City nog steeds mijn favoriete gta. Vanwege de Sfeer, Voertuigen(lekker veel garages) En ook gwn omdat je echt bedrijven kan runnen enzovoort. Wat een andere tegendeel is is dat je niet kan zwemmen. (Maar dat is hier al zo vaak gezegt ) Hierboven: je eerste zin is bij mij ook zo echt jammer dat je niet kan zwemmen , waarom was dat er eingelijk nie Bewerkt: 26 augustus 2010 door d0nM0NTANA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2010 In Grand Theft Auto III / VC was het beide niet. Misschien zodat je niet naar het andere gebied kon zwemmen terwijl je er nog niet heen mocht. Op de PlayStation 2 had ik daar een briljante oplossing voor, vanaf de brug op een boot springen en dan kwam ik er uiteindelijk wel. Maar bij San Andreas hebben ze een briljante oplossing daarvoor bedacht, wel zwemmen alleen 6 sterren als je op verboden gebied komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.