xbox360kris Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 dat hij voor geen meter werkt op windows 7 heb hem nog op xbox, de muziek is awesome Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 De mensen die nu nog verslaafd zijn aan gta vc kunnen gwn gta sa niet aan, gta vc is verouderd , je kan niet zwemmen , de autos zijn super nep , en er is geen mp , en dus echt geen top gta de top 3 is , gta iv , gta eflc en gta sa (welke volgorde weet ik niet meer) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2010 De mensen die nu nog verslaafd zijn aan gta vc kunnen gwn gta sa niet aan, gta vc is verouderd , je kan niet zwemmen , de autos zijn super nep , en er is geen mp , en dus echt geen top gta de top 3 is , gta iv , gta eflc en gta sa (welke volgorde weet ik niet meer) ik kan sa wel aan hoor.. (heb hem al uitgespeeld en paar keer alle missies gehaalt) maar op een of andere manier vind ik vc gewoon leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 De mensen die nu nog verslaafd zijn aan gta vc kunnen gwn gta sa niet aan, gta vc is verouderd , je kan niet zwemmen , de autos zijn super nep , en er is geen mp , en dus echt geen top gta de top 3 is , gta iv , gta eflc en gta sa (welke volgorde weet ik niet meer) ik kan sa wel aan hoor.. (heb hem al uitgespeeld en paar keer alle missies gehaalt) maar op een of andere manier vind ik vc gewoon leuker Je bent multiplayer vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 De mensen die nu nog verslaafd zijn aan gta vc kunnen gwn gta sa niet aan, gta vc is verouderd , je kan niet zwemmen , de autos zijn super nep , en er is geen mp , en dus echt geen top gta de top 3 is , gta iv , gta eflc en gta sa (welke volgorde weet ik niet meer) ik kan sa wel aan hoor.. (heb hem al uitgespeeld en paar keer alle missies gehaalt) maar op een of andere manier vind ik vc gewoon leuker Je bent multiplayer vergeten heb samp een tijdje gespeelt maar het verveelde na een tijdje gwn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 De mensen die nu nog verslaafd zijn aan gta vc kunnen gwn gta sa niet aan, gta vc is verouderd , je kan niet zwemmen , de autos zijn super nep , en er is geen mp , en dus echt geen top gta de top 3 is , gta iv , gta eflc en gta sa (welke volgorde weet ik niet meer) ik kan sa wel aan hoor.. (heb hem al uitgespeeld en paar keer alle missies gehaalt) maar op een of andere manier vind ik vc gewoon leuker Je bent multiplayer vergeten heb samp een tijdje gespeelt maar het verveelde na een tijdje gwn Dan ben je goeie servers vergeten & MTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 De mensen die nu nog verslaafd zijn aan gta vc kunnen gwn gta sa niet aan, gta vc is verouderd , je kan niet zwemmen , de autos zijn super nep , en er is geen mp , en dus echt geen top gta de top 3 is , gta iv , gta eflc en gta sa (welke volgorde weet ik niet meer) ik kan sa wel aan hoor.. (heb hem al uitgespeeld en paar keer alle missies gehaalt) maar op een of andere manier vind ik vc gewoon leuker Je bent multiplayer vergeten heb samp een tijdje gespeelt maar het verveelde na een tijdje gwn Dan ben je goeie servers vergeten & MTA nee hoor maarja iedereen ze eigen smaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2010 't Is ongeveer net zo'n vraag als; 'Wat is er stom aan BMW's of Ferrari's?(of iets anders wat iedereen wel leuk/mooi vind)' of iets dergelijks Grappemaker.. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RealRNT Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2010 Ik vind het een van de beste games ooit! De muziek, de personages en de omgeving kloppen helemaal! En het is zo verslavend Misschien een klein minpuntje is, vergeleken met de nieuwste games, datie wat verouderd is qua uiterlijk. Maarja, dat krijg je op den duur met elk spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2010 Helemaal niets vind ik :O Vice City is de eerste GTA die ik heb gespeeld en ik vind het nogsteeds awesome Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTARM Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2010 Kan heel wat domere spelen opnoemen gta vc is voor mij nog steeds beste spel ooit, de sfeer, de muziek alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 Kan heel wat domere spelen opnoemen gta vc is voor mij nog steeds beste spel ooit, de sfeer, de muziek alles Eeens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2010 Ik vind VCS de beste GTA. Waarom? -De sfeer van de jaren 80 -Veel features van SA -De stad,VCS heeft wat extra wegen om niet om te hoeven rijden. Dat is mijn mening,VC heeft een ***besturing.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reanimation Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2010 (bewerkt) ...tot op heden toe (...) op de dag van vandaag... /dubbel Ik kon het niet laten. Sorry! ): Dat je niet kunt zwemmen vind ik wel een groot nadeel, ik loopren nogal eens iets te hard langs de kust en dan heb je niet heel veel tijd om te corrigeren. Het genoemde probleem met de niet bijster hoge grafische kwaliteiten kan worden opgelost door een paar van die HD-mods te combineren (heten die zo?), dus daar heb ik niet veel moeite mee. dat hij voor geen meter werkt op windows 7 Bij mij wel hoor. Compatibiliteitsmodus? Bewerkt: 22 november 2010 door Reanimation Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2010 De mensen die nu nog verslaafd zijn aan gta vc kunnen gwn gta sa niet aan, gta vc is verouderd , je kan niet zwemmen , de autos zijn super nep , en er is geen mp , en dus echt geen top gta de top 3 is , gta iv , gta eflc en gta sa (welke volgorde weet ik niet meer) Serieus ?, ik respecteer ieders mening maar dat jij zegt dat Vice City alleen nog maar is voor mensen die GTA SA niet kunnen draaien hoe fucking kortzichtig ben je dan wel niet. Dit spel is al iets van 7 jaar oud en jij vergelijkt het met Gta sa en Gta IV die veel later uitkwamen, en voor zijn tijd was GTA Vice city heel ver vooruit en heel erg goed. dus hoe bedoel je dit spel kan niet in een top 3 voorkomen ? en jij bent zelf nep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.