TekaLoca Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2010 Vice City is verre van stom! Ik ben van plan de PS2 van mijn broer over te kopen om GTA VC en GTA SA eens uit te spelen. Wat ik dus nooit heb gedaan omdat ik er geen bal van snapte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2010 Het is verreweg wel stom dat je op de PC geen teargas hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2010 Het is verreweg wel stom dat je op de PC geen teargas hebt. Op de PS2 ook niet, alleen bij de eerste spellen die werden uitgegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 zo als we allemaal weten de Grapics Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 zo als we allemaal weten de Grapics Ik vind dat GTA: Vice City voor z'n tijd (2002) wel aardige graphics heeft. Toen waren er sowieso nog geen games met grafische hoogstandjes, dus om dat nou op te noemen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Gta SA is wel een grote verbetering, Kijk maar naar de kleding, de wapens (de kruger is vet vervelend), Maar voor de rest, hoeft er niets te veranderen. Ik vind de 18 jarige leeftijd ook een beetje overdreven, of had ik dat al gezegt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Het is verreweg wel stom dat je op de PC geen teargas hebt. op de pc kun je met savegame editors of save games met gas wel voor zorgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
norik Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2010 (bewerkt) Gta SA is wel een grote verbetering, Kijk maar naar de kleding, de wapens (de kruger is vet vervelend), Maar voor de rest, hoeft er niets te veranderen. Ik vind de 18 jarige leeftijd ook een beetje overdreven, of had ik dat al gezegt? eerlijk gezegd speel ik GTA al vanaf 6 jaar en ik kon het perfect uitspelen dus die 18 jaar is wel overdreven en cool spel Bewerkt: 15 januari 2012 door norik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tseardbuma Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2011 GTA vice city. Je kan niet zwemmen. Best wel irritant. Maar voor de rest is het leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2011 De grappic is op sommige punten best wel wazig. Met een M4 kan je niet automatisch richten . Dat was het dan zo´n beetje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2011 Ik vind het leuk te jumpen, maar dan is het met een motor natuurlijk leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2011 Ik vindt niet heel erg veel dingen van GTA Vice City stom. Maar hier de dingen die ik wel stom vindt: Dat je niet kan Zwemmen. Dat je geen Kleren Kan Kopen. De Story Line moest langer zijn in mijn ogen. Voor de rest nog een paar dingen, maar daar kan ik niet opkomen op dit moment. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2011 Ik vindt niet heel erg veel dingen van GTA Vice City stom. Maar hier de dingen die ik wel stom vindt: Dat je niet kan Zwemmen. Dat je geen Kleren Kan Kopen. De Story Line moest langer zijn in mijn ogen. Voor de rest nog een paar dingen, maar daar kan ik niet opkomen op dit moment. Kleren kopen kan wel, maar niet als in SA en later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2011 Ik vindt niet heel erg veel dingen van GTA Vice City stom. Maar hier de dingen die ik wel stom vindt: Dat je niet kan Zwemmen. Dat je geen Kleren Kan Kopen. De Story Line moest langer zijn in mijn ogen. Voor de rest nog een paar dingen, maar daar kan ik niet opkomen op dit moment. Kleren kopen kan wel, maar niet als in SA en later Wat ik ermee bedoel is, dat je niet kleren kan kopen zoals in GTA San Andreas. Je kan je outfits wel verwisselen zoals byv: Mr Vercetti Outfit --> Havana Outfit dat weet ik. En voor de outfits hoef je ook niet te betalen, dus dan is het geen kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2011 Da's waar. Wat een klein minpunt is: de schade is altijd het zelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.