Jump to content

Update niet naar 1.0.6.0!


Dvt

Recommended Posts

Sinds kort heeft Rockstar haar nieuwe v1.0.6.0 patch gereleased, waarbij onder andere de schaduwen fors zijn verbetert, het menu wat is aangepast en het Rockstar Social club programma verwijderd is.

Maar daarnaast heeft Rockstar ook de textfiles zoals handling.dat of vehicles.ide gedecrypt, wat dit als gevolg heeft als je het op de traditionele manier probeert te openen:

handlingdat.png

Dus wil je nog lekker je handling en andere textfiles modden, update dan niet naar 1.0.6.0! ;)

Overigens schijnen asi scripts nog wel te werken (met uitzondering van Alexander Blade's FileCheckFix)

Bron: ModMyWhat.com

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    12

  • a7xGTA

    4

  • Dvt

    3

  • Casss

    3

Top Posters In This Topic

Weer eens een nutteloze patch die geen van alle "echte" problemen op lost, en een (zo wordt gezegd) lelijk beginscherm geeft. De tekstbestanden die te maken hebben met Episodes From Liberty City zijn geëncrypteerd, logisch in verband met de release ervan vandaag in de US. ASI loader werkt inderdaad nog, de FileCheckFix niet. Dat is niet zo'n probleem, aangezien er niet meer wordt gecontroleerd wat dit script nutteloos maakt (zo blijkt). Ik heb 't nog niet geprobeerd, ik ga nu al mijn bestanden back-uppen en dan de patch downloaden wanneer deze te downloaden is via de browser (ik ga het echt niet meer doen via Games For Windows Live).

Bron van ModMyWhat klopt niet.

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Om kort de patch te beschrijven in een bondig woord: KUT.

Nou installeer ik m'n GTA volledig opnieuw en ga ik opnieuw proberen met patch 1.004.

Het werd gewoon een knoeiboel met al die gemodde bestanden. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weer eens een nutteloze patch die geen van alle "echte" problemen op lost, en een (zo wordt gezegd) lelijk beginscherm geeft. De tekstbestanden die te maken hebben met Episodes From Liberty City zijn geëncrypteerd, logisch in verband met de release ervan vandaag in de US. ASI loader werkt inderdaad nog, de FileCheckFix niet. Dat is niet zo'n probleem, aangezien er niet meer wordt gecontroleerd wat dit script nutteloos maakt (zo blijkt). Ik heb 't nog niet geprobeerd, ik ga nu al mijn bestanden back-uppen en dan de patch downloaden wanneer deze te downloaden is via de browser (ik ga het echt niet meer doen via Games For Windows Live).

...spreekt meneer de expert.

Schaduwen zijn een gigantisch probleem. In de vorige versies waren medium shadows niet om aan te zien en vraten die geheugen. Nu zijn ze superscherp en verbruiken ze minder geheugen. Ze zien er duizenden keren beter uit op medium v6 dan op high v5. Dus je [pardon my french] lult uit je nek. Noem eens een 'echt' probleem? Alle problemen die eerdere patches veroorzaakten zijn opgelost. Problemen met de performance zijn opgelost. De beruchte schaduwproblemen zijn ook opgelost. Geen vliegende textures meer. Geen online cheaters meer met dank aan de mogelijkheid om niet meer te kunnen modden. Dat modders een nieuwe weg moeten zoeken, zo zij het. Jammer van je mods. R* heeft sowieso al niet gewild dat het spel te modden was. De bestanden zijn ge-encrypteerd omdat dát het modden moeilijker maakt. Jammer voor jou, maar leuker voor vele duizenden die online geen last meer hebben van cheaters.

/rant

Link to comment
Delen op andere websites

het Rockstar Social club programma verwijderd is.

Dan snap ik het niet goed? sad2.gif

Ze hebben het niet helemaal verwijderd, maar het is in ieder geval niet meer nodig om GTA IV te spelen. ;)

• Remove Rockstar Games Social Club application

• Separate RGSC application no longer required to launch game

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Simple Native Trainer 5.0 en heb net de nieuwe patch voor GTA 4 geïnstalleerd, maar nu geeft mijn FileCheckFix aan dat de versie niet ondersteund wordt waarna GTA 4 niet meer opstart. Als ik hem verwijder gebeurt dit ook.. Wat is het beste om nu te doen? Opnieuw installeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...