Jump to content

Update niet naar 1.0.6.0!


Dvt

Recommended Posts

Er zitten waarschijnlijk allemaal mappen in het gedownloade bestand, gewoon alles op de goede plek zetten in de GTA IV installatiemap.

ok dan is mijn allerlaatste vraag moet ik de andere mappen verwijderen de 'echte' of moet ik die gewoon laten staan?

RTFM nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    12

  • a7xGTA

    4

  • Dvt

    3

  • Casss

    3

Top Posters In This Topic

  • 3 maanden later...

Hoi iedereen ik heb er ook last van ik heb de patch gedownload multiplayer ja leuk hor, de gta amsterdam mod kan opnieuw worden gedaan het spel wat zoo mooi was op mijn pc is lelijk en dof geworden de straten glimmen niet meer als het regent en de glans van de autos is weg ik geef het advies niet downloade die patch je verziekt je vrijheid binne je GTA

Link to comment
Delen op andere websites

1. Dat klopt allemaal niet. Of er is iets in je instellingen veranderd. Druk ingame eens op P dat kan er voor zorgen dat het er iets beter uitziet. En je moet niet zomaar dingen gaan ronschreeuwen a;s je het niet eens zeker weet. En maak je zin eens in Normaal Nederlands. En wat heeft dit te maken met gat Amsterdam mod?

2. Je bumpt een topic van 3/4 maanden oud.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...