Jump to content

Bestaat er een God?


Twister24

Antwoord eerlijk A.U.B.  

98 leden hebben gestemd

  1. 1. Bestaat er een God?

    • Ja, want....
      27
    • Nee, want....
      71


Recommended Posts

Beste leden,

Een hele simpele vraag met maar 1 antwoord. Ja of nee.

Is er een God?

Dus niet één bepaalde God, het kan ook Budda zijn.

Maakt niet uit wie of wat, gewoon een God.

Zet je mening hier neer met argumenten.

In de poll staat Ja, want.... of Nee, want....

De puntjes staan voor jouw argumenten. Gelieve ook zo in te vullen.

Er zijn wel een paar regeltjes:

- Graag eerlijk zijn

- Als je reageert, stem dan ook!

- Als je stemt, reageer dan met een post en ga niet zomaar weg. Geef argumenten waarom!

- Onderbouw je mening. Niet een lullig zinnetje, maar een goed sterk verhaal met goede argumenten.

- Graag geen sarcasme, het is serieus.

- Ga niet offtopic.

@thegodfather91 hier beneden: Dit topic is om te kijken hoeveel mensen er in een God geloven. Niet of je erin gelooft.

Alvast bedankt,

Twist :cya:

Bewerkt: door Twister24
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    14

  • Dr.Oppai

    12

  • Cilly

    10

  • Mania-92

    9

1.Ik heb al zo een topic aangemaakt met deze discussie.

OT:Nee, want ik geloof niet in dingen die niet te bewijzen zijn en alleen in een boek of wat dan ook staan en die zogenaamd magische krachten hebben en die shit.

Eerst zien dan geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit niet uit dat god bestaat, maar ik ben er ook niet van overtuigd dat hij wel bestaat.

Het zou best kunnen, maar het is nogal onwaarschijnlijk. Als we nou bewijs hadden...

maarja, dan is het ook geen geloof, dan is het een feit.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, want Hetzelfde als hier thegodfather91, het kan toch nooit dat Jezus uit de dood opstaat.

Ik geloof ook niet dat dat is verzonnen , er moet iets waar zijn toch? Anders heeft iemand goed z'n fantasie gebruikt

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, want Hetzelfde als hier thegodfather91, het kan toch nooit dat Jezus uit de dood opstaat.

Ik geloof ook niet dat dat is verzonnen , er moet iets waar zijn toch? Anders heeft iemand goed z'n fantasie gebruikt

Miss een 1 april grap:P

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, want Hetzelfde als hier thegodfather91, het kan toch nooit dat Jezus uit de dood opstaat.

Ik geloof ook niet dat dat is verzonnen , er moet iets waar zijn toch? Anders heeft iemand goed z'n fantasie gebruikt

Er zit denk ik wel een bron van waarheid in, maar de rest is waarschijnlijk bedacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik hoop dat mensen nu wel slim genoeg zijn om te weten dat er geen god is. De bijbel is gebaseerd op verzinsels, opmerkelijke personen en natuurverschijnselen. We zijn ontstaan door de evolutietheorie (struggle for life, survival of the fittest) en daar is geen god aan te pas geweest. Het is een manier om hoop te zoeken naar wat men wil waar ik niet in geloof.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er van overtuigd dat hij niet bestaat omdat het voor mij onwerkelijk kan zijn dat er iets 'boven' ons staat. Ook merk ik niets van zijn aanwezigheid. Ik heb ook kankergevallen meegemaakt in de familie die overleden zijn op jonge leeftijd en heel erg in God geloofden waardoor ik nu denk dat er niets is. Het is voor mij meer een feit dat hij niet bestaat.

Lange discussie gehad hierover vanmiddag met een vriend die vind dat ik er te makkelijk over denk, maar zo ben ik nou eenmaal :puh:

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof er wel in. Nouja, deels dan.

Ik geloof er wel in dat het bestaat, maar niet dat het de wereld geschapen heeft en wonderen verricht.

Ik geloof wel in het hiernamaals en in de bovennatuurlijke wereld. Hier heb ik veel over op tv gezien en gelezen, en er bestaat volgens mij toch wel iets als een kwade geest en een goede geest, aangezien ik dit heel vaak terugzie/-lees.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt eigenlijk weinig met dit topic omdat je geen bewijzen hebt. Iedereen die in God GELOOFT die zegt natuurlijk dat ie bestaat, en de ongelovige die zeggen van niet. Niemand heeft bewijzen en een discussie gaaat dan ook niet echt. Ik weet niet of HET bestaat. Al vind ik zoiets als een oerknal nog ongeloofwaardiger. Misschien komen we erachter als we de pijp uitgaan.. en misschien ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...