Jump to content

Bestaat er een God?


Twister24

Antwoord eerlijk A.U.B.  

98 leden hebben gestemd

  1. 1. Bestaat er een God?

    • Ja, want....
      27
    • Nee, want....
      71


Recommended Posts

Ik geloof wel in God (<- Allah)

Hij is de enige waar ik mijn best voor doe

School en al die andere dinges zijn geen Goden

Hij is grootste

Einde

Oja en wat me nog opvalt is dat je HIJ zegt.

Hoe weet je dat het geen vrouw is? Misschien is allah wel een vrouw.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 214
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    14

  • Dr.Oppai

    12

  • Cilly

    10

  • Mania-92

    9

Ik sluit niet uit dat God niet bestaat, maar ik ben ook niet overtuigd dat hij wel bestaat ;).

Een quote van een vriend van mij:

'Ik geloof in mij zelf en dat is al tijdrovend en moeilijk genoeg'

Link to comment
Delen op andere websites

GOD IS EEN ALIEN / GODEN ZIJN ALIENS. Nadat wij hier zijn neer gezet of zijn achtergelaten door onze (toen) mede aardbewoners, zijn wij de gene die ons hier hebben achtergelaten of neergezet gaan zien als onze goden. Later kwamen er andere godsdiensten die niet de Aliens maar het ruimteschip waarmee zo zijn vertrokken of ons hebben neergezet zijn gaan vereren. Helaas weet het volk niet wat aliens of ruimteschepen precies zijn(toendertijd) en zijn we het god of goden gaan noemen. Misschien een vreemd idee maar zo denk ik erover!

CYlas

Link to comment
Delen op andere websites

GOD IS EEN ALIEN / GODEN ZIJN ALIENS. Nadat wij hier zijn neer gezet of zijn achtergelaten door onze (toen) mede aardbewoners, zijn wij de gene die ons hier hebben achtergelaten of neergezet gaan zien als onze goden. Later kwamen er andere godsdiensten die niet de Aliens maar het ruimteschip waarmee zo zijn vertrokken of ons hebben neergezet zijn gaan vereren. Helaas weet het volk niet wat aliens of ruimteschepen precies zijn(toendertijd) en zijn we het god of goden gaan noemen. Misschien een vreemd idee maar zo denk ik erover!

CYlas

Meen je dat nou serieus? :7

Link to comment
Delen op andere websites

GOD IS EEN ALIEN / GODEN ZIJN ALIENS. Nadat wij hier zijn neer gezet of zijn achtergelaten door onze (toen) mede aardbewoners, zijn wij de gene die ons hier hebben achtergelaten of neergezet gaan zien als onze goden. Later kwamen er andere godsdiensten die niet de Aliens maar het ruimteschip waarmee zo zijn vertrokken of ons hebben neergezet zijn gaan vereren. Helaas weet het volk niet wat aliens of ruimteschepen precies zijn(toendertijd) en zijn we het god of goden gaan noemen. Misschien een vreemd idee maar zo denk ik erover!

CYlas

Meen je dat nou serieus? :7

:Y ik geloof gewoon in buitenaards leven. En het kan best zijn dat we 'familie' van elkaar zijn.

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat men bang is om naar de hel te gaan na de dood. Jammer genoeg voor hen was de hel meer een middeleeuws verzinsel om stoute mensen weer het goede pad op te leiden. In het begin een mooi en handig verhaal, maar met die bekentenissen afleggen = weer schoon hebben ze het concept helemaal verneukt. Toen kon je gewoon wie je wilde afmaken, het opbiechten aan 'god' en niet naar de hel gaan.

Ik begrijp de helft niet wat je bedoelt. In iedergeval, als het een verzinsel is om mensen weer op het goede pad te leiden, waarom heeft de katholieke kerk de Nederlanders dan verneukt? Als jij dit een goede bewering vind om mensen op het goede pad te leiden: "Je moet betalen anders ga je naar de hel." Dan noem ik dat nogal hypocriet. Een gigantische religie die gewoon de inwoners keihard verneukt. Totdat er een Duiter(volgens mij) kwam die een vertaling maakte van de bijbel, van het Hebreeuws naar Duits.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er echt een God was geweest, was er niet zoveel oorlog op de wereld...

Pipo, de meeste oorlogen zijn juist door (in mijn ogen fictieve) Goden.

Volgens mij is religie gewoon ooit ontstaan als iets om de middeleeuwse mensen "bang" te maken, en zijn mensen het serieus gaan geloven. En dan vinden mensen het vreemd dat Star Trek door sommigen als een religie beschouwd wordt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niets gestemd, maar ik weet het niet zeker. God is nog niet 'ontdekt', maar ik denk als God er was we het wel wisten.

En mensen die dingen zeggen zoals: "God is er niet aangezien er zoveel slecht is in de wereld." Dat hoeft niet naar mijn mening, wij beslissen nog steeds over zowat alles. En zijn hier niet al een stuk of 10 topics over?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja.

Waarom? Ik ben nu niet de braafste jongen ter wereld, integendeel zelfs :7 Maar ik heb altijd al geloofd dat God bestaat. Ik praat er tegen, ook al zegt hij niks terug. Ik leg m'n problemen aan hem voor, en de oplossing schiet me daarna te binnen. Misschien een beetje aansterken van gedachten, maar voor mij bestaat hij;

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een god was, Waarom is er dan oorlog, Is afrika dan zo kut voor de mensen die er wonen?

(voedselnood enz. )

Is er zoveel criminaliteit, Hebben gewoon veel mensen een klote leven Die daardoor Bijv. ookweer zelfmoord plegen???

Als er een god zou bestaan Dan zou iedereen gelukkig zijn, Dan had ik ook nog zin............, Maar dat is niet zo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...