Jump to content

Wat heb jij gedroomd vannacht?


MidnightMayhem

Recommended Posts

Ik droomde dat we een straaljager kochten want dat waren de nieuwe voertuigen. En een groepje straaljagers ging een land aanvallen . Ze gingen opstijgen vanaf een boot.

Toen ik wakker werd hoorde ik een straaljager boven me huis vliegen. Ik dacht dat m'n droom echt was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flokkert

    19

  • Nyltje

    14

  • SpacyColours

    8

  • GTAKevin023

    7

Shit man wat een nare droom :s Oké hier komt ie:

Mijn droom begon in een appartementsgebouw, vrij oud. Ik wandelde naar beneden achter een koppel. De man stapte naar buiten (liep voorop) en plots schoof de vloer een beetje weg waardoor de vrouw bijna wegzakte, maar ik kon haar vangen. Ze was gered! Het koppel wandelde weg en ik stond nog even uit te blazen van de stress. Plots zakte een andere buurvrouw opgehangen aan een koort tot naast mij, gelukkig kon ik haar er van halen en kon ik ook haar redden. Ook zij ging weg. Benieuwd of er nog rare dingen aan het gebeuren waren wandelde ik naar boven, en jawel, daar hing een andere dame helemaal vast gebonden zoals in SAW, niet los te krijgen. Ik stond machteloos. Ik hoorde plots een gekraak en werd bang, dus vluchtte ik naar buiten. Ik keek achter me en zag een klein meisje naar buiten wandelen, ik snapte er niets van. Waar was de logica? Ik belde naar 112, het noodnummer, uit ervaring weet ik dat het even duurt voor je daarmee verbonden word, dus rende ik zoekend naar iemand anders terwijl de telefoon over ging, en die vond ik, iemand met een wagen. Ik vertelde mijn onlogisch verhaal aan die persoon, maar hij geloofde alles. Toen maakte mijn droom een erg rare sprong (of ik ben een stuk vergeten, dat kan bij dromen), we kwamen terecht in een villa (deze had veel weg van die van Tommy Vercetti in GTA VC!) en daar gebeurden nog gekkere dingen. Ik zal voorwerpen tot leven komen, dingen bewegen, en plots dacht ik weer aan het noodnummer. De vriendelijke dame was de hele tijd aan de lijn gebleven en had alles gehoord. Haar woorden waren: "rustig maar, zet alles op een rijtje, ik denk dat je in een psychose zit, probeer er over na te denken". Ik antwoordde dat ik dat zou doen en dat deed ik, het begon te dagen, ik liep de hele tijd weg van iets wat ik nog niet gezien had, en niets wat er gebeurde was realistisch of logisch. Ik stond voor een spiegel en begon hevig te huilen, "ik word gek, helemaal gek, en ik kan er niets tegen doen, waarom overkomt mij dit nu?". Op die moment veranderde de situatie, mijn angst verdween, ik zag alles terug normaal en toen werd ik wakker en dacht ik: "oef, ik ben nooit echt gek geweest, het was een gekke droom"!

True story :bonk:

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Alright, Mijn story:

Mijn droom begon gewoon thuis, Ik zat rustig te gamen

Maar er crashte een vliegtuig met waarschijnlijk een nuclaire bom er in een paar blokken verder.

Alle huizen waren weg, Behalve mijn huis. Dat stond nog net overeind

En toen moesten we evacueren. En moest ik al mijn huisdieren en m,n gamepc achterlaten :cry:

En toen werd ik wakker en dacht ik van: Dafuq?

Ik had ook eens gedroomt van een reuzen octopus. Alleen hij wouw me opeten, Dus maakte ik me zelf wakker.

Ik kan wakker worden in me slaap als ik eng droom. Dan maak ik me zelf wakker,

Alleen ik wouw eens een keer in een nachtmerrie niet wakker worden. dus dat was k*t ; P

Link to comment
Delen op andere websites

Droomde vannacht dat ik jongens in de stad rond mijn leeftijd vroeg om samen naar bed te gaan. :7

Het ergste nog.. iedereen antwoorde "Nee ik ga al met hem." en wees naar zijn vriend. :schater:

:{

Leuk om dit met ons te delen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Collega's die kwamen op een feest van mij maar ik wilde ze maar negeren en niet zien. Best raar, mijn collega's zijn ook m'n vrienden. En toen iets met een bus of zo. Beetje vage droom. Herinner alleen dat ik m'n collega's negeerde en er was iets met een bus of zo. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn dromen zitten echt altijd vol details en ze houden nooit steek. Gisteren nacht:

droom 1: zeer korte droom, ik droom dat ik dat onderste stuk van men Xperia S er van kon schuiven en terug op. Deze slaat wel ergens op want dat zit nogal losjes naar mijn gevoel vandaar de droom.

Maar dan droom 2 slaat echt nergens op: Ik zat op een locatie ergens een rivier of iets dergelijke met veel struikgewas. Er werden vanalle activiteiten gedaan. Het leek op een school maar met vakantiegevoel. Ik was al van school dus ik kon toffe dingen doen. Ik ging mee met een speedboot. Ik zwom wat rond (met men kleren aan xD) en ging terug op de boot en zei "hey waar zijn men sleutels". Ahja in het water ik duik er wel achter, ik dat water in lagen die allemaal verspreid maarja ik kon ze allemaal oprapen en ik zag echt al mens sleutels die normaal aan men sleutelbos zitten, en plots dacht ik oei men HTC (oude phone) zit nog in men zak naja die is er wel aan nu gelukkig heb ik al die nieuwe Xperia maakt niet uit. En toen was de droom af. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn dromen zitten echt altijd vol details en ze houden nooit steek. Gisteren nacht:

droom 1: zeer korte droom, ik droom dat ik dat onderste stuk van men Xperia S er van kon schuiven en terug op. Deze slaat wel ergens op want dat zit nogal losjes naar mijn gevoel vandaar de droom.

Maar dan droom 2 slaat echt nergens op: Ik zat op een locatie ergens een rivier of iets dergelijke met veel struikgewas. Er werden vanalle activiteiten gedaan. Het leek op een school maar met vakantiegevoel. Ik was al van school dus ik kon toffe dingen doen. Ik ging mee met een speedboot. Ik zwom wat rond (met men kleren aan xD) en ging terug op de boot en zei "hey waar zijn men sleutels". Ahja in het water ik duik er wel achter, ik dat water in lagen die allemaal verspreid maarja ik kon ze allemaal oprapen en ik zag echt al mens sleutels die normaal aan men sleutelbos zitten, en plots dacht ik oei men HTC (oude phone) zit nog in men zak naja die is er wel aan nu gelukkig heb ik al die nieuwe Xperia maakt niet uit. En toen was de droom af. crazy.gif

Als je droomt over water kan dat soms betekenen dat je in je bed pist. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dat heb ik dus 2x gehad :$

Ze gingen zo

1e: Een hele enge stem zei dat ik naar het puntje van mn bed moest gaan, daar te gaan zitten en toen moest plassen.

2e. Ik liep naar de wc toen ging ik plassen en toen zag ik vaag water uit een kraan komen aan de onderkant van de wc?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn dromen zitten echt altijd vol details en ze houden nooit steek. Gisteren nacht:

droom 1: zeer korte droom, ik droom dat ik dat onderste stuk van men Xperia S er van kon schuiven en terug op. Deze slaat wel ergens op want dat zit nogal losjes naar mijn gevoel vandaar de droom.

Maar dan droom 2 slaat echt nergens op: Ik zat op een locatie ergens een rivier of iets dergelijke met veel struikgewas. Er werden vanalle activiteiten gedaan. Het leek op een school maar met vakantiegevoel. Ik was al van school dus ik kon toffe dingen doen. Ik ging mee met een speedboot. Ik zwom wat rond (met men kleren aan xD) en ging terug op de boot en zei "hey waar zijn men sleutels". Ahja in het water ik duik er wel achter, ik dat water in lagen die allemaal verspreid maarja ik kon ze allemaal oprapen en ik zag echt al mens sleutels die normaal aan men sleutelbos zitten, en plots dacht ik oei men HTC (oude phone) zit nog in men zak naja die is er wel aan nu gelukkig heb ik al die nieuwe Xperia maakt niet uit. En toen was de droom af. crazy.gif

Als je droomt over water kan dat soms betekenen dat je in je bed pist. :puh:

Wahahaha :D Dat doe ik al lang niet meer :D

Wow ik snap niet dat jullie een droom na kunnen vertellen!

Dat lukt mij echt nooit want dan vergeet ik zowat alles xD :bonk:

Men zegt dat je dat kan oefenen en dat klopt wel, als je wakker wordt moe je direct proberen overlopen wat er gebeurd is, doe je dat niet dan ben je het meestal kwijt na een uur. En je vergeet meestal wel fragmenten, daarom dat ze vaak nergens op slaan.

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Wow ik snap niet dat jullie een droom na kunnen vertellen!

Dat lukt mij echt nooit want dan vergeet ik zowat alles xD :bonk:

Men zegt dat je dat kan oefenen en dat klopt wel, als je wakker wordt moe je direct proberen overlopen wat er gebeurd is, doe je dat niet dan ben je het meestal kwijt na een uur. En je vergeet meestal wel fragmenten, daarom dat ze vaak nergens op slaan.

Ja dat is het m juist, ik vergeet de droom al als ik mn bed uit kom xD
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...